Strona 4 z 7

: wt lis 25, 2008 13:02
autor: Lukas-182
Kolego spawacz, ale PF to chyba nie jest Diesel ;)

: wt lis 25, 2008 16:42
autor: spawacz
Kolego Lukas rusz glowa!!! Nie wpasles na to ze buda jest z GTI w ktoryj org. byl PF.

: wt lis 25, 2008 21:30
autor: Lukas-182
spawacz pisze:Kolego Lukas rusz glowa!!! Nie wpasles na to ze buda jest z GTI w ktoryj org. byl PF.
... a teraz jest silnik JK 54KM... To cie niestety zmartwię, bo z takim silniczkiem to auto nie zasługuje na znaczek GTI :)

: wt lis 25, 2008 22:53
autor: spawacz
hehe , zoba na plany . A i autko postaram pokazac w dziale to tego odpowiednim. To ze jest narazie tylko D to nic nie oznacza.

: wt lis 25, 2008 23:09
autor: Lukas-182
To ci powiem, że nie od tej strony zacząłeś mody silniczka, trzeba było zacząć od turbosprężarki, jak tak zrobiłem ;), a potem dopiero specjalistyczne mody... Masz zwykłą pompę 8mm czy tez wstawiłeś z układem LDA ??

: śr lis 26, 2008 00:10
autor: New_Man
nom spawacz, tutaj Lukas-182, ma rację , chociaż jeżeli buda jest od GTI to niech sobie i znaczki zostaną , tylko to troszkę rozczarowywujący widok 54 kucy pod maską budy GTI ....

: śr lis 26, 2008 12:38
autor: spawacz
Z dobrej , najlepiej chyba jest przxygotowac silnik pod turbo/komporesor, tak jak ja zrobiem remoncik glowy/wtryski i mody pompy no i ten zamach. A tak propo ps przeciez 1.6 TD 100ps , robi takiego 1.8 8V jak chce. Wiec znaczki GTI uzasadnione, jakby jeszcze byly bo auto jest pozbawione jakich kolwiek zankow ze to GTI :).

: śr lis 26, 2008 16:27
autor: New_Man
spawacz, no chyba że tak :D

Ja np. mam u siebie pompkę z LDA ale narazie nic nie kręcę przy nim , bo trzeba inne rzeczy zrobić , a potem kręcimy ile tylko dam radę ( w granicach zdrowego rozsądku oczywiście ) :helm:

: czw cze 04, 2009 16:32
autor: arturkw
kolej na mnie silnik AAZ 1995 rok
mody:
-Boost Pin dość agresywny
-wywalony katalizator(jest sama rurka)
-ori IC z tdi
-ciśnienie 1 bar
-lekko zwiększona dawka
plany:
-pompa 10mm
-Garett t3
-Ciśnienie 1,5 Bar
-wydech 2,5 DP 3
-govmod
-fmic
-zmniejszenie masy

przyspieszenie do 100- ( powtarzalne 10,2 - 10,5) v0-max : 195 licznikowe obroty był 5100 wysoko sie kręci:)

: czw cze 04, 2009 17:04
autor: kris
Golf mk4 1.9 TDI
Fabryka: 90 ps i 210Nm
Seria 97ps 212Nm
Wywaliłem kata
Wtryski 216
Pompa 11
FMIC
Turbo ARL z kolektorem od AWX'a
Program i jest 177 KM
Golf mk6 2.0 TDI CBAB
Fabryka: 140 ps, 320 NM
Narazie tylko program i 187 PS

: czw cze 04, 2009 21:27
autor: arwam
arturkw,

masz jeakiś filmik?

mój tak jeździ:

: śr cze 10, 2009 01:05
autor: arturkw
arwam, niestety nie mam ale nakręcę jeżeli chodzi o czas do podkreciłem lekko dawke i najlepszy jaki mi sie udało zrobić to w 2 osoby 10,16 a tak to powtarzalne ciagle od 10,2-10,4.

: śr cze 10, 2009 10:52
autor: arwam
powtarzalne ciagle od 10,2-10,4.
no to też ładnie :bigok:

: śr cze 10, 2009 11:19
autor: eldorado84
arwam pisze:arturkw,

masz jeakiś filmik?

mój tak jeździ:
:panna: :bajer: o MY GOD, jeżeli tak jeździ AAZ po grubych modach, to chyba swojego nie sprzedam i bede modzić, ale nie wiem czy jest sens starego dziadka (podnad 500tys km przebiegu) tak modzić :( .
Jeszcze mam pytanko te 7s na jakim sprzęgle? I ile wytrzymało ? Wiem z innego tematu że masz inne wstawiać.