Strona 4 z 5
: czw sie 23, 2007 00:20
autor: garczus
noi ok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dzieki dzieki. a gdzie to kupowales??
: ndz sie 26, 2007 17:54
autor: Lukas-182
I pupa !!! Dzisiaj wyruszyłem na trasę, pierwszą od zmiany uszczelki i pupa, wydmuchało mi metalową uszczelkę, tuż pod wyjściem płyny chłodniczego do chłodnicy, przejechałem ledwie 150km, tempem żółwia, bo silnik na dotarciu a i tak wydmuchało uszczelkę. Już wracałem do domu a tu gaz wciśnięty a auto zwalania, ruszam pedałem gazu i nic, auto nie przyspiesza, stanąłem, zgasiłem, odpaliłem ponownie i silnik zaczął stukać i kuleć na jeden tłok. I pupa, holowanko do domu, na szczęście miałem nie daleko więc looz.
Zakładam oryginalną uszczelkę do 1.6 TD, bo coś ta metalowa u mnie nie teges.
garczus, Malbork, u Kuzikowskiego, zawsze tam kupuję, bo szybko i tanio. Polecam.
: śr sie 29, 2007 13:11
autor: mattib4
A u mnie wszystko z tą niemetalową ok (ach te metalowe uszczelki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Pojechałem nad morze i z powrotem tempem maks 100km/h. Wróciłem i jest wszystko ok. Zapiernicza jak bura suka ;p
: czw wrz 06, 2007 21:17
autor: Lukas-182
Już śmigam !! Uszczelka Goetze, oryginalna od 1.6TD (cena: 78zł). Przejechane około 400km i baja, wszystko gra. Na razie turbo i dawka skręcona na serie, ale po dotarciu z powrotem na 1bara i większą dawkę. Ale nawet teraz zauważyłem, że autko odżyło, lepiej się wkręca, przestało w ogóle kopcić, oleju jak na razie znikoma ilość ubyła, pewnie przez docieranie pierścieni. Jak na razie jestem zadowolony.
: czw wrz 06, 2007 22:25
autor: tomogolf2
w sumie ja na zwylkej od 1,6 TD smigam na 1,4 bara juz długooooo i nic sie nie dzieje.....
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw wrz 06, 2007 22:52
autor: Lukas-182
tomogolf2, no ja widzę, że ty to równo turbo podkręciłeś
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
,dużo wycisnąłeś z k24, bo ja Garreta T3 i śmigałem na 1bara (podczas ustawiania MBC turbo na maksa pompowało mi 1.6bara !!! ale to za dużo jak na serie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
: czw wrz 06, 2007 22:54
autor: BENITO
K24 to odpowiednik T3, podobne możliwości.
: czw wrz 06, 2007 23:40
autor: zaprzal
(podczas ustawiania MBC turbo na maksa pompowało mi 1.6bara
miales malo paliwka
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: pt wrz 07, 2007 08:58
autor: tberent
ja bym tam nie szalał z tym 1.6 bara bo wg mnie to juz sie balansuje jezeli zwykła uszczelka
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: pt wrz 07, 2007 12:32
autor: zaprzal
tberent pisze:ja bym tam nie szalał z tym 1.6 bara bo wg mnie to juz sie balansuje jezeli zwykła uszczelka
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
ja bym na zwyklej nie przekraczal 1,2 a i tak sie pewnie z czasem wydmucha
: pt wrz 07, 2007 14:22
autor: tomogolf2
ja akurat nie mam MBC.......i jak narazie dobrze mi sie jezdzi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: sob wrz 08, 2007 09:04
autor: zaprzal
jakim momentem dokrecaliscie ta metalowa uszczelke, ze wam wydmuchalo?
: sob wrz 08, 2007 09:07
autor: wozekGTD
Mi sie wydaje zeby wydmuchalo to glowica i kadlub musza byc mocno pokrzywione
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)