Strona 4 z 6

: pt maja 04, 2007 16:11
autor: grze693
też mam go spalonego od tych 3 świec kupiłem w sklepie za 1zł 80A są jeszcze tylko 50 jaki jest tam orginalnie i czy 80a nie za dużo ???

: pt maja 04, 2007 16:32
autor: damcio151
grze693 pisze:też mam go spalonego od tych 3 świec kupiłem w sklepie za 1zł 80A są jeszcze tylko 50 jaki jest tam orginalnie i czy 80a nie za dużo ???
wg ETKA oryginalny jest 50A

: pt maja 04, 2007 22:09
autor: mular
[quote="damcio151"]
chodzi mi o wtrysk sterujący

mam teraz taki 046130202a chlopaki na forum mi napisali ze to od 2.5 115km.

: pt maja 04, 2007 23:27
autor: damcio151
mular pisze:mam teraz taki 046130202a chlopaki na forum mi napisali ze to od 2.5 115km.
dzięki za info

: czw paź 18, 2007 17:33
autor: longboy
damcio151 pisze:jest to bezpiecznik od systemu 3 świec żarowych i podgrzewania płynu chłodniczego na króćcu wody i przekaźnik j359 i j325 ...
Warunki zalaczenia tych swiec :
- silnik pracuje od min. 10 s
- temp. plynu chlodzacego >70°
- temp. powietrza >5°
- obr. silnika < 800
- obciazenie Alternatora < 50% ( z tego sco pamietam )
jedna -" male grzanie " dwie lub trzy zalezne jest to od obciazenia alternatora ( te mozes sprawdzic w blocku 016 pole 01)
czy mógłbyś dokładniej opisać jak to sprawdzić VAG'iem

ja mam Passata '98 AFN i przekaźniki są troche inne

Obrazek

: czw paź 18, 2007 17:48
autor: damcio151
longboy, masz w ogóle ten przekaźnik na podszybiu :?: niestety nie wiem , gdzie znajduje on się w passacie ....... gdybyś go znalazł to możesz oczyścić styki i sprawdzić w ogóle , czy on działa , podając mu + na krótko


[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 18:12 ]
jeżeli to te przekaźniki które pokazałeś , to wyjmij je i zobacz , czy są sprawne , sprawdź też czujnik temp. cieczy chłodzącej

: czw paź 18, 2007 18:41
autor: longboy
Jest na podszybiu, wczoraj sprawdzałem, bezpieczniki ok. Z + na krótko wole nie ryzykować, nie znam sie na elektryce/elektronice.
Dzieki za odp.

: czw paź 18, 2007 18:47
autor: damcio151
longboy pisze:Jest na podszybiu, wczoraj sprawdzałem, bezpieczniki ok. Z + na krótko wole nie ryzykować, nie znam sie na elektryce/elektronice
to jest zwykły przekaźnik .........Jeżeli wygląda on tak jak w golfie , to wyjmij go , odłącz wtyczkę i podawaj + na jeden pin i - na drugi .... jest ich 3 , czyli sprawdzaj wszystkie kombinacje ...... nie bój się nic mu nie zrobisz :P

: czw paź 18, 2007 18:50
autor: longboy
w pasku jest chyba inaczej niż w golfie, w przekaźniku są 4 piny, w każdym a w tym czarny 5.

: czw paź 18, 2007 18:55
autor: damcio151
longboy pisze:w pasku jest chyba inaczej niż w golfie, w przekaźniku są 4 piny, w każdym a w tym czarny 5.
aha , czyli Ty masz oddzielnie te przekaźniki :P w golfie są schowane w puszce ( fotka na 1 stronie tematu)i wchodzi do niej wtyczka z 3 pinami ....... ale pokombinować zawsze możesz ;)

: wt paź 28, 2008 18:02
autor: golfir
no dobra ale jak robie tes pojedynczych elementó i puka mi ten przekaźnik na podszybiu znaczy sie ze dobry? i ten j352 chyba tak jest oznaczany tez słysze i swiece są dobre to powinno byc niby ok? tylko muszą być spełnione warunki? a tak apropo czy jak odepne kostke z czujnika tem to oszukam ECU w ten sposób?? i zapale tylko motor to alternator w sumie nie bedzie wogóle obciążony no chyba ze temp bierze jeszcze z przepływki to juz bedzie wiekszy problem

: wt paź 28, 2008 19:59
autor: damcio151
golfir pisze:no dobra ale jak robie tes pojedynczych elementó i puka mi ten przekaźnik na podszybiu znaczy sie ze dobry?
sprawdź miernikiem, czy pojawia się napięcie na wyjściu
golfir pisze:i ten j352 chyba tak jest oznaczany tez słysze i swiece są dobre to powinno byc niby ok?
i tak i nie :P może jest przerwa w obwodzie np.
golfir pisze:tylko muszą być spełnione warunki?
tak
golfir pisze:a tak apropo czy jak odepne kostke z czujnika tem to oszukam ECU w ten sposób?? i zapale tylko motor to alternator w sumie nie bedzie wogóle obciążony no chyba ze temp bierze jeszcze z przepływki to juz bedzie wiekszy problem
ECU bierze temp. z czujnika temp. płynu chłodzącego, temp. paliwa , i temp. powietrza doładowanego ...

[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 19:00 ]
lecz do tych świec uwzględniany jest chyba tylko sygnał z czujnika temp. płynu .. jak go odłączysz będą grzać świece do podgrzewania komór , więc alternator będzie na pewno sporo obciążony

: wt paź 28, 2008 20:08
autor: golfir
no ok a jak zdejme czujnik od temp płynu to przekaźnik nie rozłaczy swiec????

: wt paź 28, 2008 20:25
autor: damcio151
golfir pisze:no ok a jak zdejme czujnik od temp płynu to przekaźnik nie rozłaczy swiec????
? załączy, a nie rozłączy ...
sprawdź jakie ładowanie widzi ECU, chodzi o obciążenie alternatora