: pt maja 04, 2007 16:11
też mam go spalonego od tych 3 świec kupiłem w sklepie za 1zł 80A są jeszcze tylko 50 jaki jest tam orginalnie i czy 80a nie za dużo ???
wg ETKA oryginalny jest 50Agrze693 pisze:też mam go spalonego od tych 3 świec kupiłem w sklepie za 1zł 80A są jeszcze tylko 50 jaki jest tam orginalnie i czy 80a nie za dużo ???
dzięki za infomular pisze:mam teraz taki 046130202a chlopaki na forum mi napisali ze to od 2.5 115km.
czy mógłbyś dokładniej opisać jak to sprawdzić VAG'iemdamcio151 pisze:jest to bezpiecznik od systemu 3 świec żarowych i podgrzewania płynu chłodniczego na króćcu wody i przekaźnik j359 i j325 ...
Warunki zalaczenia tych swiec :
- silnik pracuje od min. 10 s
- temp. plynu chlodzacego >70°
- temp. powietrza >5°
- obr. silnika < 800
- obciazenie Alternatora < 50% ( z tego sco pamietam )
jedna -" male grzanie " dwie lub trzy zalezne jest to od obciazenia alternatora ( te mozes sprawdzic w blocku 016 pole 01)
to jest zwykły przekaźnik .........Jeżeli wygląda on tak jak w golfie , to wyjmij go , odłącz wtyczkę i podawaj + na jeden pin i - na drugi .... jest ich 3 , czyli sprawdzaj wszystkie kombinacje ...... nie bój się nic mu nie zrobiszlongboy pisze:Jest na podszybiu, wczoraj sprawdzałem, bezpieczniki ok. Z + na krótko wole nie ryzykować, nie znam sie na elektryce/elektronice
aha , czyli Ty masz oddzielnie te przekaźniki w golfie są schowane w puszce ( fotka na 1 stronie tematu)i wchodzi do niej wtyczka z 3 pinami ....... ale pokombinować zawsze możeszlongboy pisze:w pasku jest chyba inaczej niż w golfie, w przekaźniku są 4 piny, w każdym a w tym czarny 5.
sprawdź miernikiem, czy pojawia się napięcie na wyjściugolfir pisze:no dobra ale jak robie tes pojedynczych elementó i puka mi ten przekaźnik na podszybiu znaczy sie ze dobry?
i tak i nie może jest przerwa w obwodzie np.golfir pisze:i ten j352 chyba tak jest oznaczany tez słysze i swiece są dobre to powinno byc niby ok?
takgolfir pisze:tylko muszą być spełnione warunki?
ECU bierze temp. z czujnika temp. płynu chłodzącego, temp. paliwa , i temp. powietrza doładowanego ...golfir pisze:a tak apropo czy jak odepne kostke z czujnika tem to oszukam ECU w ten sposób?? i zapale tylko motor to alternator w sumie nie bedzie wogóle obciążony no chyba ze temp bierze jeszcze z przepływki to juz bedzie wiekszy problem
? załączy, a nie rozłączy ...golfir pisze:no ok a jak zdejme czujnik od temp płynu to przekaźnik nie rozłaczy swiec????