Strona 4 z 5

: pt wrz 28, 2007 12:13
autor: BENITO
Zrób sobie jakiś korek z drewna i zaciśnij go na metalowego cybanta. :chytry:

: pt wrz 28, 2007 13:26
autor: zaprzal
To_mas pisze:zbyt duze miał cisnienie i brakowało paliwa
jak moze brakowac paliwa?
To_mas pisze:Czym zaślepić dziure w węzu w dolocie bo chciałbym wywalić odme pod samochód :) :))
sorki za to OT :/
ja zastosowalem power rure aluminiowa zamiast oryginalnej gumowej, pomysl Benito tez jest ok

: pt wrz 28, 2007 13:49
autor: dawid018
To_mas pisze:mi9 sie wydaje ze zbytnio szybko i zbyt duze miał cisnienie i brakowało paliwa
paliwa bylo dość.chyba nawet i za dużo.tylko chodziło o to że turbo pompowało bez ograniczenia a jezdziłem tylko pod 150 bo do tej prędkości ciśnienie bylo w miare bezpieczne.później rosło do 1,5 1,7 bara

teraz juz jest mbc i jest gitarka

: ndz wrz 30, 2007 00:11
autor: LOLEK_LKR
To_mas filtr jakiejś lewej firmy nawet niepamiętam a ko9szt to śmieszne 30zł a zwykle kosztuje 50zł zato ta blaszka to szczeże się przydaje żeby mi klucze niespadały jak coś na szybko kręce i neonik tam podwieszam żeby ładnie silniczek w nocy podświetlał :D i wizualnie niegłupio wygląda z tym że troszke za duża :)

: ndz wrz 30, 2007 00:14
autor: To_mas
no to ja źle zrozumiałem i sie pomyliłem sorki ://
zaprzal pisze:ja zastosowalem power rure aluminiowa zamiast oryginalnej gumowej, pomysl Benito tez jest ok
pomysł niezły ale chyba poszukam jakiejś solidnej zaślepki :))

[ Dodano: Nie Wrz 30, 2007 00:16 ]
LOLEK_LKR, jak wg Ceibie lepiej chodzi to ok ale ja bym takiego nie załozył :)

: ndz wrz 30, 2007 00:19
autor: LOLEK_LKR
To_mas czemu nie? ładniejsze brzmienie takie mmmmm... głębokie mam przelotowy tłumik i wcale niejest uciążliwy na wet na trasie pomimo że maqm filtr

: ndz wrz 30, 2007 00:24
autor: To_mas
LOLEK_LKR, no jakoś filtr stozkowy jeszcze taki nie typowy dedykowany do diesla ( o ile takie są) to mnie nie porzekonuje :P

A brzemienie to ja mam :PP zobacz sobie tu :
ale juz mnie ono zaczyna draznić :P i nie pasować do stylu auta :P hehe dlatego sprzedaje ten tłumiczek znaczy próbuje sprzedać .... i bede szukać oryginalnego z TDI z 2 podgiętymi rurami w dół tak ze jak zadymie porządnie to tak elegancko z gracją w podłoge :PP

: ndz wrz 30, 2007 01:58
autor: Lukas-182
To_mas, fajny ten tłumik, nawet nie wiedziałem, ze w dieslu może tak pięknie mruczeć. Ile chcesz za niego ??

Co do kręcenia Garreta T3 to polecam MBC i oczywiście wskaźnik doładowania. Garrett to duża turbosprężarka, pompuje leciutko do 1.8Bara, ale proponował bym ustawić maks na 1.1Bara, ja tak latam i jest baja

: ndz wrz 30, 2007 23:33
autor: LOLEK_LKR
To_mas filtr niemusi być dedykowany do Diesla musi być poprostu duży to nie benzyniak że jak za dużo powietrza to muli tylko lepiej przepala :D a to maleństwo i tak wymienie na więkrze wiadro tylko turbo podkręce :bajer:

: ndz wrz 30, 2007 23:36
autor: To_mas
LOLEK_LKR, no ok tylko ja bym sie bał ze mi coś przepuści i turbinke szlak trafi :PP nie zapominaj o tym ze jak coś wleci na łopatki turbiny to bedzie zonk :P

: pn paź 01, 2007 09:20
autor: LOLEK_LKR
To_mas nie bój nic filtr (kiepsko to kiepsko) ale jest odizolowany od reszty silnika żaden piach na niego czy błoto nie wali więc niema co go uszkodzić przydała by się tylko płyta pod silnik żeby się tak nie kurzył :D jeżdżę tak z tym filtrem pół roku założyłem go tuż po wymianie uszczelki głowicy do tego docieranie zaworów i takie tam i do tej pory nawet raz nie miałem jakiegokolwiek podejrzenia że coś nie tak silnik pracuje świetnie :P

: pn paź 01, 2007 09:52
autor: To_mas
LOLEK_LKR, no to tylko sie cieszyć:)) a sprawdzałeś jak łopatki wyglądają ??:))

: pn paź 01, 2007 09:52
autor: souler
do czasu. dasz zwykly gowniany za 50zl to przyjdzie moment ze go wessie do srodka i bum bum. poza tym szkoda gladzi cylindrow. taki syf sie dostaje, ze jakbys widzial, to bys nie jezdzil, a jesli chcesz mocy z filtra, to wywal go zupelnie - to jest dopiero efekt.

: śr paź 03, 2007 16:44
autor: misiek24
jesli moge sie przyłączyc do dyskusji ja na stożku zrobiłem ponad 30tkm. filtr mam z jacky auto sport czy jakoś tak 4 razy juz go czyściłem no bo w końcu jr musi oddychać turbinka przy zakupie była jak owa i nadal jest zero luzu ja po każdym czyszczenu nasączam go specjalnym olejem z firmy k&n ma on zapobiegać przedostawaniu sie wlaśnie tych drobinek kurzu o jakich mówicie sprawdzałem na normalnym filtrze z nową wkładką z boscha jest słabszy w moim odczuciu. Ja stożek polecam