Re: Jaki olej?
: śr lis 12, 2014 00:41
Jest jeszcze ten LM z dodatkiem Mos2. Ktory lepszy? Bo cena podobna
Jakim cudem, po zalaniu oleju o tej samej lepkości, oraz spełnieniu podstawowych warunków ( taka sama temp. zew, stopien naładowania akumulatora, wilgotność ), auto może na jednym oleju zapalać lepiej na jednym gorzej. ?VW_seller pisze:pierwsze 3 dni troche dziwnie chodził ale już się dotarł i odpala lepiej aż dziwne bo wcześniej miałem motula 10w40 i na motulu gorzej odpalał .
Producenci rzadko podają parametry takie jak CCS czy MRV, żebyśmy mogli stwierdzić co będzie lepsze. Teraz można tylko wróżyć, bo wszystkie mają bardzo podobne parametry. Millers może być niezły, ale za połowę jego ceny masz Shellaliteon0 pisze:Wielkie dzieki a z tych zaproponowanych przez Ciebie ktory bedzie najbardziej plynny w niskiej temp?
Kilkadziesiąt stron temu byłem królikiem doświadczalnym, opisałem skutki. Wystarczy poczytać ten temat dokładniej, nic nowego niż rok, dwa lata temu się tu nie znajdzie.Xarox pisze:Nie wiem jaki wpływ ma Mos2 na TDI, ma to niby obniżać tarcie, ale jakoś miałbym opory przed wlaniem czegoś co ma postać grafitowej mazi do silnika. Możesz zostać królikiem doświadczalnym i opisać wrażenia
liteon0 pisze:Wielkie dzieki a z tych zaproponowanych przez Ciebie ktory bedzie najbardziej plynny w niskiej temp?
12 lat nie mam żebym pisał głupot ,tak jest i tyle a że ty nie wieżysz to już twoja sprawa i musisz z tym juz żyćstefano189 pisze:VW_seller pisze:pierwsze 3 dni troche dziwnie chodził ale już się dotarł i odpala lepiej aż dziwne bo wcześniej miałem motula 10w40 i na motulu gorzej odpalał .
Dla mnie to jakieś bajdury. Pewnie zalałeś nowy olej, zrobiłeś dłuższą trasę, aku się porządnie podładował i rano zapalił lepiej niż zwykle. Innego wytłumaczenia chyba nie ma ....
a i właśnie mi tez coś troche ubywało na motulu nawet po 5000km zauważyłem mały ubytek ,gdzie na poprzednim valvoline nic nie było widać .teraz już wiem że do takich kibli nie ma co wlewać drogich olejów bo albo to nic nie daje albo może sie coś wydawać i bez sensu płacić 2x tyle .lotos 4l ( weszło 3.8l do stanu ) 42zł , valvo motul itp około 90-100zł wiec po co przepłacać jak to nic nie daje . lotos ma takie same normy lub niższe ale i tak normy z lotosa przewyższają wymogi silnika 2-krotnie . i można czesciej wymieniać w razie czego ,ja wymieniam teraz co 7500-8000 km .mk4tdi pisze:Ja tez cos podobnego zauwazylem. Na Motulu z rana jakby troche ciezej mial. Do tego Motula mi troche ubywa na bagnecie czego na Durablendzie praktycznie nie bylo. Teraz wracam do Durablenda lub wleje polecanego Shella 5W40 moze silnika nie rozpusci