Re: Tak się kończy gibanie koła pasowego
: ndz gru 12, 2010 12:54
Koleżanki i Koledzy,
Oj, gdybym czytał Forum wcześniej...
Do czerwca moje koło w silniku AAZ też falowało, aż przestał. Silnik stanął
Na wolnych obrotach. Położyłem na nim krzyżyk - może trzeba było go sprawdzić...
Tak czy inaczej, włożyłem blok od TDI. "Osprzęt" został po AAZ: pompa paliwa, pompa wody itd. Oczywiście komputera brak
Wtryskiwacze zostały z TDI.
Czy ktoś robił takie cuda, lub orientuje się jak pomóc, bo:
1) Na zimnym silniku obroty są OK, ale jak się zagrzeje, to po odpuszczeniu "gazu" silnik utrzymuje obroty 2.000 przez jakieś 3-4 sekundy i dopiero opadają. Dodatkowo spaliny BARDZO śmierdzą niespalonym paliwem.
Słyszałem, że "taki twór" nie powinien działać: ciśnienie, które pompa paliwa daje, jest za małe, itp.
Czy można coś poradzić? Czy wtryskiwacz sterujący, powinien zostać, czy wymienić go na "zwykły" - czy to coś pomoże.
Słyszałem też, że ktoś wymieniał coś w pompie, ale sam nie wiem co
Dzięki za wszelki info
Oj, gdybym czytał Forum wcześniej...
Do czerwca moje koło w silniku AAZ też falowało, aż przestał. Silnik stanął
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tak czy inaczej, włożyłem blok od TDI. "Osprzęt" został po AAZ: pompa paliwa, pompa wody itd. Oczywiście komputera brak
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Czy ktoś robił takie cuda, lub orientuje się jak pomóc, bo:
1) Na zimnym silniku obroty są OK, ale jak się zagrzeje, to po odpuszczeniu "gazu" silnik utrzymuje obroty 2.000 przez jakieś 3-4 sekundy i dopiero opadają. Dodatkowo spaliny BARDZO śmierdzą niespalonym paliwem.
Słyszałem, że "taki twór" nie powinien działać: ciśnienie, które pompa paliwa daje, jest za małe, itp.
Czy można coś poradzić? Czy wtryskiwacz sterujący, powinien zostać, czy wymienić go na "zwykły" - czy to coś pomoże.
Słyszałem też, że ktoś wymieniał coś w pompie, ale sam nie wiem co
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Dzięki za wszelki info