Strona 28 z 62

: wt maja 05, 2009 19:28
autor: berti666
to ja mam cos dziwne o ile dobrze pamietam mam chyba okolo 3tys na 100km/h dokladnie niepamietam. bo ja zmienialem licznik bo mialem z zegarkiem ale obroty jalowe pokazuje mi dobrze w granicach 850-1000. chyba ze potem cos mi sie wali nieiwem jeszcze musze sprawdzic jakie mam te obroty. Silnik 1.9td taki jak twoj

: wt maja 05, 2009 19:32
autor: bradley
Nawet na tym z zegarkiem da sie wejsc w tryb serwisowy licznika i pokazuje obroty na cyfrowym wyswietlaczu przebiegu :P

: wt maja 05, 2009 19:39
autor: berti666
niedoszedlem do tego ;p ale i tak mi sie popsul tamten licznik wiec i tak musialem kupic i tak zreszta lepiej wygloada z obrotomierzem niz bez cos sie dzieje na tym liczniku ;p tylko czasem zal patrzec na te obroty tylko 5k ;p

: wt maja 05, 2009 20:18
autor: Byku21
Mój AFN w budzie B4 tylko 180 rozpędzony został do tej pory...

: śr maja 06, 2009 11:58
autor: silolo
Witam mój aaz na a4 leciał w 3 osoby 175 B4 audi
Pozdrawiam

: śr maja 06, 2009 12:52
autor: kompot
trebron7 pisze:przy 167 mialem jakies 4150 moze 4100, coś w tych granicach

dodam tylko jeszcze ze na pewno przy 100kmh mam 2600, bo tak najczęsciej jeżdzę :-)
Jak przy 100 masz 2600, to przy 167 jak w morde strzelil okolice 4350, bo zaleznosc jest liniowa.

: śr maja 06, 2009 13:25
autor: Piasek
Caddy ALH Furgon - licznikowe 190km/h
Caddy ALH Kombi - licznikowe 170km/h (szkoda mi było dalej silnik piłować)
T4 2.5TDI 102KM skrzyniowy, wer. budowlana - licznikowe 145km/h
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 16V 136KM - licznikowe 210-220 km/h
Peugeot 406 2.0 HDI 90KM - licznikowe 190km/h

: śr maja 06, 2009 13:36
autor: piori
Jako ciekawostkę ze świata motocyklistów dodam jeszcze kwestię poślizgu kół, który w superszybkich motocyklach jest dość znaczny (nie wiem jak w samochodach, pewnie ma to mniejsze znaczenie):
Przy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem. Koło napędzane, na którym zwykle dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż motocykl jedzie - przy maksymalnej szybkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h! Trudno w to uwierzyć, ale tak jest - pędzący motocykl jedzie w ciągłym uślizgu, zwłaszcza na nieużywanej jeszcze nawierzchni.
http://www.wysokieobroty.pl/auto/1,7138 ... &startsz=x

: śr maja 06, 2009 13:55
autor: golf3tdi
golf 3 1.9tdi silnik AHU 90KM, opony 15 cali 195/55, dwie osoby i jechałem 180km/h mysle ze to chyba max, chociaz jakby droga sie nie konczyla to moze jeszcze z 5km/h poszedlby wiecej... jesli chodzi o mody to mam tylko dwa wtryski od afn 110konnego...

co o tym myslicie? dobrze poszlo moje autko?

: śr maja 06, 2009 14:10
autor: bradley
golf3tdi pisze:jesli chodzi o mody to mam tylko dwa wtryski od afn 110konnego...
Ciekawe jakie sa korekcje :chytry:

: śr maja 06, 2009 17:31
autor: trebron7
kompot pisze:
trebron7 pisze:przy 167 mialem jakies 4150 moze 4100, coś w tych granicach

dodam tylko jeszcze ze na pewno przy 100kmh mam 2600, bo tak najczęsciej jeżdzę :-)
Jak przy 100 masz 2600, to przy 167 jak w morde strzelil okolice 4350, bo zaleznosc jest liniowa.
masz racje, musze to sprawdzic dokladnie, bo (2600/100)*167=4342rpm, pewne jest na 100%, że mam 2600 przy 100km/h na V biegu. przegonię go jeszcze raz to dam znać ile mialem obrotów,widocznie mialem 4350 zamiast 4150, ale wiadomo jak jest, emocje, mało nie odfrunąłem ;-) zresztą to chyba najmniej wazne , w tdi są dłuższe skrzynie, kumpel mial przy 100kmh 2300 obrotów. pozdrawiam

: śr maja 06, 2009 19:07
autor: azia8
golf 4 tdi 110 km,variant: równe 200km/h i koniec,niedawno jednak zmieniłem program,jest ok 140km to przy 200km/h jeszcze szedł ale bałem się dalej bo mam amortyzatory do wymiany

: śr maja 06, 2009 22:10
autor: golf3tdi
bradley pisze:
golf3tdi pisze:jesli chodzi o mody to mam tylko dwa wtryski od afn 110konnego...
Ciekawe jakie sa korekcje :chytry:
o co chodzi z tymi korekcjami?

: śr maja 06, 2009 22:40
autor: druttek
Obrazek