Strona 27 z 114

: czw sie 13, 2009 21:37
autor: Byku21
na ta sruba przyspawaj wieksza nakretke jak masz miejsce
A jakbym splina nabił w tą śrubę????

: ndz sie 16, 2009 15:06
autor: Krokulec
Witam, jestem świeżo po czyszczeniu kolektora i chciałbym zaślepić EGR, czy jak zastosuje blache aluminiową około 1,5mm to się pod wpływem temperatury nie przepali?

A jeżeli już jaka była by najlepsza?

: ndz sie 16, 2009 16:28
autor: Kris-THC
1,5mm to kawał blachy bez obaw, jakiej byś nie dał to będzie dobra skoro ma 1,5 mm

: ndz sie 16, 2009 18:04
autor: mr_jaru
mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? Obrazek

: ndz sie 16, 2009 19:52
autor: micky
mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
Malo widac, ale przypuszczam, ze to bez znaczenia. W obu pokazanych przez Ciebie miejscach zaslepka spelni swoją funkcje.

: ndz sie 16, 2009 20:16
autor: mr_jaru
czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy :grin: )

: pn sie 17, 2009 00:41
autor: micky
Zupelnie bez znaczenia. Wazne zeby byla przed wejsciem do kolektora ssacego

: pn sie 17, 2009 16:06
autor: Krokulec
mr_jaru pisze:czyli bez znaczenia czy przed wejsciem do egr czy przy wyjsciu egr do kolektora wydechowego? (jak klikniesz w obrazek to sie powiekszy :grin: )
Załóż z obu stron będzie najbezpieczniej.

: pn sie 17, 2009 16:53
autor: MrKristopH
mr_jaru pisze:mozecie mi powiedz w ktorym miejscu mam zaslepic egr, zaslepke wstawic w miejsce oznaczone nr.9, czy 12? [url=http://images38.fotosik.pl/177/7ce73b85d3a6bb65m.jpg]Obrazek[/URL]
Możemy! Jedną z zaślepek załóż tutaj.Obrazek
A czy zakładać drugą? Zależy co zamierzasz zrobić z zaworem EGR. Ja odpiąłem z niego podciśnienie a rurki i chłodnicę spalin wyrzuciłem. Czysty zawór EGR Obrazek powinien dobrze zamykać dolot spalin.

: czw sie 20, 2009 10:48
autor: Byku21
Zaślepiłem EGR i wyczyściłem kolektor,ale żadnej różnicy nie zauważyłem u siebie akurat...

: sob sie 22, 2009 13:04
autor: bradley
Byku21, jak poradziles sobie z ta sruba?

W moim przypadku 5 poszlo ladnie, a jedna na wysokosci weza ktory wychodzi z turbiny prawie ze sie ukrecila. Nabicie koncowki imbusowej mlotkiem raczej nic nie daje bo czuje ze sruba zamiast odkrecac sie to obkreca leb :crazy:

: sob sie 22, 2009 13:34
autor: Byku21
Najpierw nabijałem splina 8,ale jak okazało się że jednak obrabia się to wziąłem klucz 45 gwiazdkę i poszła...Śrubę masz tak zapieczoną????A pukałeś młotkiem najpierw w nią???

: ndz sie 23, 2009 15:49
autor: bradley
TEz uzywalem T45 i ni chuchu. Bede jeszcze kombinowal, moze pojdzie. Jakies dojscie z migomatem by tam bylo na ewentualne ratowanie.

[ Dodano: 23 Sie 2009 15:39 ]
Udalo sie. Nabilem mlotkiem koncowke imbusowa pod klucz grzechotkowy. Oblepilem leb sruby i koncowke klejem super patex fix, przez noc zaschlo. Dolozylem grzechotke, na raczke grzechotki przedluzke z metalowej rury i mocnym energicznym szarpnieciem truu i poszlo.

Teraz mam takie pytanie.
Od puszki filtra powietrza idzie wezyk do n18, a z n18 idzie do EGR. Trzeba cos z tymi wezykami podzialac? W sensie zdjac przy puszce filtra powietrza albo zaslepic odcinek od n18 do egr, ktorego teraz w ogole nie mam?
Wstawilem blache aluminiowa 1,2mm przykrecilem srubami i jest dobrze.
Co ciekawe po jezdzie testowej (wymienialem wlasnie nieszczesny kolektor ssacy na taki z AJMa) kolektor ssacy bardziej sie nagrzal niz ta blaszka ktora zaslepilem rurke od EGR (kolanko zlotopodobne zostawilem i zaslepilem na samym koncu).
Wtyczki z n18 nie ruszalem.

[ Dodano: 23 Sie 2009 18:33 ]
Teraz u mnie wyglada tak:

ObrazekObrazekObrazek

: śr sie 26, 2009 21:47
autor: Neoarti
a może mi kotś podpowiedzieć jak krok po kroku zaślepić egr w TDI PD Ajm ?
czy wystarczy założyć blachę na rurkę i po kłopocie czy jeszcze coś dodatkowo zaślepiać ?