Strona 26 z 59

: ndz mar 02, 2008 22:50
autor: klimat.gda
ja mam 1Z + czip mi pali w miescie przy dynamicznej jezdzie 6.5l

: pn mar 03, 2008 23:16
autor: krzysiu210
niebieski91 pisze: jeżeli sie poprawi to znaczy że po prostu oprogram i wtryski ALH sa do .... tego co papiertoaletowy i po jakimś czasie padaja i tyle i to jest cała tajemnica ALH
a ja sie nie zupełnie zgodzę ... mam ALH ponad 170tys przebiegu i potrafi palić tak i tak ...
tj. jak mu ostro cisnę (w tej chwili po 500km) średnie 6,3 (w tym autostrada 190km/h oraz po mieście parę ładnych kilometrów)

a jak mu RAZ (hihihi) oszczędzałem to 3,8 :-)

zazwyczaj jak jeżdżę normalnie ... nie przeginając ale też nie jadąc jak stara babcia bez okularów to mi śmiga w okolicach 5L/100km

: czw mar 06, 2008 21:36
autor: Tics
Witam,
Od kilku tygodni jestem posiadaczem :) srebrnego MK4, ALH z 99 roku,
przejechane mam wg. licznika 180 tys. spalanie w mieście miałem na poziomie 6,6l
wczoraj wymieniałem rozrząd, mechanik mówił że nie trzeba ustawiać kąta wtrysku bo wszystko pozostaje bez zmian - dziwne, bo z tego co czytałem na forum to jednak trzeba,
podłączył do komputera i powiedział że wszystko jest dobrze.
I tu mam pytanie, czy powinienem coś ustawić w komputerze w takiej sytuacji ?
silnik pracuje równo, na jałowym obroty na poz 9,5, zbiera się jak na 90 dobrze.
co do spalania po wymianie, to mam pełny bak, zobaczymy jak to wyjeżdżę w mieście.

: czw mar 06, 2008 22:37
autor: niebieski91
skoro podłączał kompa i widziakl ze jest dobrze to nie - ale jak masz wątpliwosci to przejź sie gdzieś nichci sprawdża sam kąt i bedzie git

[ Dodano: 06 Mar 2008 21:39 ]
rob555, kurde przypomnij mi co ja mialem wstawic w miejsce kata ????

: pt mar 07, 2008 11:04
autor: rob555
niebieski91 pisze: rob555, kurde przypomnij mi co ja mialem wstawic w miejsce kata ????
rurke zwykla fi 50 czy jakos tak by ladnie pasowala na wyjscie z plecionki

: sob mar 08, 2008 16:07
autor: J3L3N
90 to najmocniejsze silniki na pompowtryskach:D

: śr mar 12, 2008 12:32
autor: chrisjar
niebieski91, no i jak to spalanie?

: pt mar 14, 2008 21:02
autor: niebieski91
chrisjar pisze:niebieski91, no i jak to spalanie?
spoko jeszcze nie wiem - bo sie bawie autem - podobami sie ta zabawa

ale nie podskoczyło mimo ostrzejszej jazdy jest takie jak było to chyba dobrze nie ???

myśle że takie prawdziwe to podam za miesiąc jak sie naciesze - hehehehe - a poki co to jest gites - jezdem zadowolony na razie

: śr kwie 02, 2008 15:33
autor: kadett1.3
Wtryski to pół biedy alh ma inną turbinę... bez zmiennej geometrii łopatek, więc 110 z niej nie zrobisz tak łatwo..

: śr kwie 02, 2008 16:16
autor: cowboy
kadett1.3 pisze:Wtryski to pół biedy alh ma inną turbinę... bez zmiennej geometrii łopatek, więc 110 z niej nie zrobisz tak łatwo..
akurat ALH ma zmienną geomtrię, od ASV róznią go praktycznie tylko wtryski

: śr kwie 02, 2008 23:43
autor: chrisjar
kadett1.3, tak jak piszecowboy ALH ma zmienną geometrie, wiem bo zmienialem :grrr:

: czw kwie 03, 2008 08:28
autor: sheriffg
Panowie a co powiecie na mój przypadek, mianowicie dzieje się tak:
Normalnie się rozpędzam i na 3 biegu tak ok. 3.700 obrtów móła dostaje często, jak się zatrzymam wepnę 1 do deski a on jedzie jak SDI nawet gorzej, zgaszę silnik, odpalę ponownie i jest ok, po drugie to ma maxa idzie tylko 170 dech i mech, fakt koła są 18" ale przecież ze 190 to powinien iść,
i teraz niewiem czy to można stawiać na przepływkę?, czy na zapieczoną kierownicę turbiny? czy na katalizator zapchany? czy na coś jeszcze?
Pojadę za tydzień do Diesel Service zobaczymy co powiedzą, narazie chciałem się zoorientować mniej więcej od was na co byście stawiali ?
dzięki z góry

: czw kwie 03, 2008 09:30
autor: cowboy
sheriffg pisze:zgaszę silnik, odpalę ponownie i jest ok
wpisz w szukajce "notlauf"

: czw kwie 03, 2008 10:11
autor: sheriffg
aha czyli bez diagnozy dynamicznej się nie obejdzie, dzięki