Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » ndz sty 20, 2008 13:43

suavomer pisze:na mój gust to jest około 4,5 litra na 100
no mnie też tak mniej więcej wyszlo - chciałbym pamiętać takie czasy - ale niestety nie pamiętam


Obrazek

p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob maja 19, 2007 21:24
Lokalizacja: PO

Post autor: p » pn lut 18, 2008 00:00

moj alh caly czas but w podlodze jak tylko sie oliwka zagrzeje po miescie teraz przy tych temperaturach i bierze mi zawsze ok 7 ostatnie tankowanie 7.1

w trasie tak do 160 to 6.5

wiec u mnie chyba jest ok :bigok:

jeszcze nigdy nie spalil mi ponizej 6 ale to chyba tylko dlatego ze nigdy nim oszczednie nie jechalem

teraz czas na wtryski pytanie czy 0.216 czy asv?


MKIV ALH

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » pn lut 18, 2008 20:13

Spalanie ok! Moce chyba te same do uzyskania, cena podobna aby sprzęgło wytrzymało. Mirass a ty co polecasz do ALH? Bo ja zbieram powoli kasę na wtryski i program u Ciebie, co prawda dopiero chyba latem ale jestem zdecydowany. Chyba, że mnie życie przymusi i kupię jakiś autobus czyli vw sharana.


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob maja 19, 2007 21:24
Lokalizacja: PO

Post autor: p » pn lut 18, 2008 20:32

no Mirass mi wlasnie napisal ze lepiej nowki 0.216 bo jednak koszta te same a wtryski od ASV beda juz mialy troche nalatane. Sprzeglo zniesie tez jak sie nie dowali koksu z dolu i bedziesz uwazal zeby butowac od 2000 to bedzie ok. Ja tez jakos niedlugo bede robil pompki i program ale najpierw musze zrobic rozrzad...


MKIV ALH

Awatar użytkownika
królikTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 12:29
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: królikTDI » pn lut 18, 2008 22:07

eeee tak czytam co tutaj piszecie i zdaje sobie sprawę z tego że może jeszcze coś będzie z tego mojego golfika :D.Trzeba będzie coś na wiosnę po modzić.

A może mi ktoś powiedzieć od czego najlepiej zacząć?? I najważniejsze jak sprawdzić turbinkę czy daje rade, czy może już potrzeba jej podmianka :chytry:


Turbo gnojek...:)..mała bestia:D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=118740

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt lut 19, 2008 12:36

osobiście polecam przeróbkę z ALH na 216stki - wydajność i pewność sprawności na nowych końcówkach...pozwala to zachować płaski moment w dłuższym zakresie prędkości obrotowej

co do początków modyfikacji polecam diagnozę dynamiczną - przebieg jest drugorzędny przy modyfikacji - stan motorowni primo


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt lut 26, 2008 23:46

tak dla odświeżenia tematu -
no więc napisze Wam że umówiłem sie do Rob555 na diagnoze wstepna i na virusa, a potem jak kaski styknie dorzuce mu jeszcze wtryski ASV - wiem że lepiej by bylo razem ale niestety nie mam kaski tyle
zobaczymy jak sie będzie sprawowal po chipie - ale to juz nie będzie w sumie ALH ino ALH plus hehehehe


Obrazek

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr lut 27, 2008 11:53

a ja proponuje najpierw zrobić wtryski i poprawić tylko dawkę paliwa a potem viruska ...

bo przecież jeśli najpierw zrobisz virusa, potem wtryski to na koniec przydałoby się
korektę viruska pod nowe parametry ... czyli dwa razy virusowanie :-)



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr lut 27, 2008 12:05

krzysiu210, gemeralnie masz racje ale ja nie wiem kiedy a przede wszystkim czy będzie jakieś potem, dzieci rosna a kaska z ieba nie spada hehehehe - wiec na poczatek a moze i juz docelowo niech będzie wirusik tylko póki co

[ Dodano: 28 Lut 2008 17:56 ]
niebieski91 pisze:krzysiu210, gemeralnie masz racje ale ja nie wiem kiedy a przede wszystkim czy będzie jakieś potem,
no więc tak na pewno bedzie potem i wiem jakie a nawet w przybliżeniu kiedy hehehehe - czyli może kwiecien - beda "nowe" wtryski i korekcja virusa -

a dzisiaj zamiast diagnozy bylo dwa w jednym czyli diagnoza i virus i stąd rozwiązanie w postaci przyrostu stadniny do jakichś 110 kucykow (w/g roba555 - dzieki efendi)

nie to auto ludzie nie wiem co pisac, ale od dotknięcia jedzie, a jak wyprzedza hehehe- spodobalo mi sie - ale to dziala niesamowite

teraz sprawdzimy spalanko po mieście - aż jestem ciekawy co to będzie

w drodze do domu juz w lęborkiu zalowałem że nie mial dzis wtrysków - hehehehewhe
na obwodnicy to była jazda - strasnie autko dziś sprawdziłem

nie ma problemu z wyprzedzaniem przy 90-ciu na 4 ce a i przyspiesza fajowo od 120 na 5 tym. hehehehe

zrobiłem dzisiaj 298 km z czego 40 po trocity w tym kilkanascie z pedalem w podlodze w trakcie diagnozy i wygladzania - wynik 5,6 l /100 - a wieżcie w drodze do domu to go nie oszczędzalem tak mi sie podobalo ze mu troche wstawilem

ale sie rozpisalem - ale w koncu to mój temat hehehehe - za jakies 300 może 500 km podam spalanie po mieście - trzymajcie sie

w szczególności pozdrowienia dla rob555 twoje ręce (ktore leczą) sa niesamowite o efendi - niech "moc będzie z tobą" (no i ze mna też


Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Post autor: mmmmat » pt lut 29, 2008 09:26

a ile taki tuning ja mam alh tez 90 kucy



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lut 29, 2008 10:30

No to sie ciesze ze czuc roznice. Aczkolwiek powiem Ci ze trzeba bedzie z ta korekcja powalczyc bo mi sie nie podoba. Dlatego tez nie cisnalem duzo w sofcie.
Po zmianie wtryskow mam nadzieje ze sie uspokoi. Jak nie bedziemy walczyc dalej....
p.s tez masz takie wrazenie ze zalujesz ze tak pozno sie zdecydowales ? :)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt lut 29, 2008 11:30

rob555 pisze:p.s tez masz takie wrazenie ze zalujesz ze tak pozno sie zdecydowales ?
oj tak - kurde to auto na prawde sie zmienilo na wielki plus, a najlepsze to jest to ze wystarczy dotknąc przyspieszacza żeby jechal a nie go pociskać
rob555 pisze:Po zmianie wtryskow mam nadzieje ze sie uspokoi. Jak nie bedziemy walczyc dalej....
będziemy walczyć będziemy - ja lubie mieć sprawne autko - a ta korekcja juz mi spokoju nie daje
rob555 pisze:Dlatego tez nie cisnalem duzo w sofcie.
na teraz i tak mi już wystarczy - na razie hehehe (do wtrysków)
rob555 na prawde masz zlote ręce - dzisiaj podjade do m oich mechaniorów popytac o wywalenie kata (ile top moze kosztować?) - a i bede pytal o te szklanki co mówiłeś ( a moze ty byś sie podjął ich zrobienia razem z wtryskami - nie wiem ile to czasu i roboty jest )- ciekawe ile by to kosztowalo
mmmmat pisze:a ile taki tuning ja mam alh tez 90 kucy
priv do rob555 i wszystko bedziesz wiedzial - hehehehe - chciaz w/g mnie to jeszcze nie tuning tylko poprawianie konstruktorow i leczenie autka - tuning to by sie zaczynal chyba tak od 130 w góre - hehehehehe

rob555 będę dzwonil i pytal o wtryski - iten papier od przebiegu - hehehehe - dzięki
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 11:31 przez niebieski91, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt lut 29, 2008 11:45

niebieski91 pisze:oj tak - kurde to auto na prawde sie zmienilo na wielki plus, a najlepsze to jest to ze wystarczy dotknąc przyspieszacza żeby jechal a nie go pociskać
niebieski91 pisze:na teraz i tak mi już wystarczy - na razie hehehe (do wtrysków)
I kolejny zadowolony :grin: i zaszczepiony jednocześnie - teraz zobaczysz jak szybciutko bedziesz do Roberta znowu jechał na kolejne dłubanko :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt lut 29, 2008 11:46

homsky pisze:teraz zobaczysz jak szybciutko bedziesz do Roberta znowu jechał na kolejne dłubanko :grin:
no w kwietniu na wtryski - hehehehe - ciekawe jak będzie ze spalaniem bo o tym jest ten temat
jeżeli sie poprawi to znaczy że po prostu oprogram i wtryski ALH sa do .... tego co papiertoaletowy i po jakimś czasie padaja i tyle i to jest cała tajemnica ALH - ale zobaczymy

o widze kolega z nowej rudy - a ja rodzinke tam mam i nawet udalo mi sie tam byc - hehehe - to tak na marginesie oczywiście
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 11:49 przez niebieski91, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości