Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Remigiusz78 » pt gru 28, 2007 13:05
cowboy pisze:kolejny nawrócony po chiptuningu
O tak!! Zdecydowanie tak. Zachwycające jest, gdy po lekkim muśnięciu pedału przyspieszenia licznik wskazuje 180 km/h a podczas wyprzedzania inni robią co mogą aby cię dogonić.
Do tej pory człowiek jeździł prawą stroną jezdni i unikał wyprzedzania.
Jak wprowadzą u nas podatek od mocy silnika, to wrócimy do korzeni.
Skoro golfinka ma wiecej niż 100 KM to teraz trzeba zabrać się za reszte niedomagań. A trochętego się znajdzie, np. dioda lub mikrostyk w drzwiach, poszukiwania navi z Golfa V, przyciemnienie szyb, obniżenie autka.
A potem się zobaczy:)
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
-
suavomer
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
- Lokalizacja: ZG
Post
autor: suavomer » sob gru 29, 2007 21:56
Remigiusz78, gratulacje za moc silnika!!! Ale ile pali??? Nie komputer tylko wyliczenie z tankowania. Bo Tobie na automacie i tak palił w miarę dobrze. Podaj jaki spadek spalania.
No i podaj czy na ASV czy na 216 zrobiłeś autko?
Co do pompiarza o co dokładnie chodziło z tą przekładką? Czy Mirass zaglądał sam do pompy !!??? Ja pompiarzowi patrzyłem na ręce, jakiejś rewelacji nie było ale gość na co dzień robi traktory
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
-
mirass
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » ndz gru 30, 2007 16:13
suavomer pisze:Remigiusz78, gratulacje za moc silnika!!! Ale ile pali??? Nie komputer tylko wyliczenie z tankowania. Bo Tobie na automacie i tak palił w miarę dobrze. Podaj jaki spadek spalania.
No i podaj czy na ASV czy na 216 zrobiłeś autko?
Co do pompiarza o co dokładnie chodziło z tą przekładką? Czy Mirass zaglądał sam do pompy !!??? Ja pompiarzowi patrzyłem na ręce, jakiejś rewelacji nie było ale gość na co dzień robi traktory
u remigiusza78 problem polega na s***nej zmianie końcówek...pompiarz bez sprawdzenia górnego ciśnienia podpiłował (najprawdopodobniej) na jednej przekładce długość trzpienia regulacyjnego..tym samym zmniejszył znacznie ciśnienie wtryskiwanego paliwa, powiększyła się średnica kropli ropy, która nie jest w stanie odparować i związać się z powietrzem. Stąd ku mojemu zaskoczeniu autko mocno podkapcało na serii.
Do pompy nie zaglądałem, bo nie było potrzeby-kąt wtrysku oki, dawka oki...a pompa w ALH automat jest mocna - 11mm oryginalnie montowano tam
pozdrawiam Mirass
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
jaro4444
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » ndz gru 30, 2007 17:26
mirass pisze:u remigiusza78 problem polega na s***nej zmianie końcówek...pompiarz bez sprawdzenia górnego ciśnienia podpiłował (najprawdopodobniej) na jednej przekładce długość trzpienia regulacyjnego..tym samym zmniejszył znacznie ciśnienie wtryskiwanego paliwa, powiększyła się średnica kropli ropy, która nie jest w stanie odparować i związać się z powietrzem. Stąd ku mojemu zaskoczeniu autko mocno podkapcało na serii.
Tu się potwierdza to, co łopatą do głów kładę co niektórym kolegą - wymiana końcówk we wtryskach dwusprężynowych to, nie taka prosta sprawa. Trzeba bo zrobi dokładnie i z regulacją
obu ciśnień. Inaczej to całą operację można sobie w d... wsadzic. Dodatkowo zanim się przystąpi do korekty programu, dobrze jakby auto wypaliło bak paliwa albo przejechało 300-400 km by końcówki się dotarły. Szczególnie widac różnicę na jałowych obrotach i przy nagrzewaniu się silnika - na niedotartych potrafi szarpnąc silnikiem a na takich po 1000 km nic takiego już nie ma miejsca.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Remigiusz78 » ndz gru 30, 2007 19:36
jaro4444 pisze:Trzeba bo zrobi dokładnie i z regulacją obu ciśnień
Drogi jaro, u nas w Lubuskiem dobrego pompiarza to ze świecą szukać. Napaliłem się jak łysy na grzebień i teraz mam. Muszę szukać dobrego pompiarza gdzie indziej. Problem w tym, iż nie mogę uziemić samochodu. może na forum znajdę fachowca, do którego w wolny weekend podjadę i coś się zrobi.
Serdeczne dzięki dla Mirka, który raczył mnie nieprzebraną falą wiedzy! Pływałem jak dziecko w morzu głębokiej znajomości tematu. A mówiąc po prostu, chłopak ma łeb!
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
-
jaro4444
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » ndz gru 30, 2007 19:42
Jakbyś był z Wawy lub okolic to byśmy to załatwili od ręki. Inna opcja to kurier, wysyłka do warsztatu (wtryski są na 2 dzień) szybka robota i odesłanie kurierem. Koszt takich przesyłek to ok 80-90 zł i 3 dni auto uglebione. Jakby co to podam Ci namiary na warsztat na PW.
Irek
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 19:44 przez
jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
mirass
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: mirass » ndz gru 30, 2007 20:38
jaro4444 pisze:mirass pisze:u remigiusza78 problem polega na s***nej zmianie końcówek...pompiarz bez sprawdzenia górnego ciśnienia podpiłował (najprawdopodobniej) na jednej przekładce długość trzpienia regulacyjnego..tym samym zmniejszył znacznie ciśnienie wtryskiwanego paliwa, powiększyła się średnica kropli ropy, która nie jest w stanie odparować i związać się z powietrzem. Stąd ku mojemu zaskoczeniu autko mocno podkapcało na serii.
Tu się potwierdza to, co łopatą do głów kładę co niektórym kolegą - wymiana końcówk we wtryskach dwusprężynowych to, nie taka prosta sprawa. Trzeba bo zrobi dokładnie i z regulacją
obu ciśnień. Inaczej to całą operację można sobie w d... wsadzic. Dodatkowo zanim się przystąpi do korekty programu, dobrze jakby auto wypaliło bak paliwa albo przejechało 300-400 km by końcówki się dotarły. Szczególnie widac różnicę na jałowych obrotach i przy nagrzewaniu się silnika - na niedotartych potrafi szarpnąc silnikiem a na takich po 1000 km nic takiego już nie ma miejsca.
lepiej byłoby jakby wogóle ich nie ruszał...kiedyś zrobiłem 216stki na 190bar i było oki, 230tki dymiły jak lokomotywa
co do szarpnięcia to nigdy mi sie nie zdarzyło a trochę już tego przerobiłem
co do regulacji drugiego ciśnienia też jest wiele teorii z Boscha - jeden pompiarz z południa Polski twierdzi że po takim zabiegu pękną sprężyny...
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Remigiusz78 » ndz gru 30, 2007 21:34
No dobrze, Facet od wtrysków dał ciała. Czy nie ma innego sposobu, tylko wysylac je do Wawy? Nie ma bliżej (poznań, wrocław, szczecin) pompiarza zdolnego to na nogi postawić?
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
-
jaro4444
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » ndz gru 30, 2007 22:46
mirass pisze:co do szarpnięcia to nigdy mi sie nie zdarzyło a trochę już tego przerobiłem
Szarpnąc może się źle wyraziłem - zachowuje się tak jakby co jakiś czas wypadał cykl pracy "zapłon". Jak się dotrą to już chodzi idealnie. Wystarczy czasem godzina pracy na jałowych obrotach i kończą się takie objawy. A może to tylko gdzieś resztki powietrza pałętają sie jak smród po gaciach
Zresztą chyba nawet Wojtek Aligator pisał o Fratelli Bosio PP520 0,216 mm, że producent zaleca 300 km docierania.
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 22:49 przez
jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
-
Kontakt:
Post
autor: niebieski91 » pn gru 31, 2007 12:34
jaro4444 pisze:Jakbyś był z Wawy lub okolic to byśmy to załatwili od ręki.
a ja sie do wawki wybieram na tydzień może troche dłużej to czy jest szansa aby ktoś (jakiś doktor dobry) mojego oglądnął i zohbaczyl co mu jest - może wtryski wymienilitp.
co ty na to
jaro4444, - może byś mi coś na moje dolegliwości poradził
-
jaro4444
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » pn gru 31, 2007 16:43
Ja sam nie robię wtrysków. Odesłac mogę do Pana Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna. Można na szybko zdjąc wtryski i wziąśc ja na próbę - widac jak ropylają i przy jakim ciśnieniu to robią. To bardzo cenna próba.
[ Dodano: 14 Sty 2008 14:11 ]
Jam mam dłubanego ALH na 185 KM i przy prędkościach ok 150-160km/h na ok 50% trasy a później ok 120-130km/h spalil mi w trasie 37l na 600 km, czyli 6.15l/100 km.
Przypomne, że mam koła 205/55/16, skrzynię 6, turbo ARL, wtryski 230, pompę 11 i FMIC + program by Rogalotti (MR Motors)
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 16:44 przez
jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
PinkFloyd
- Lord GTI
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » sob sty 19, 2008 18:10
Wracając do tematu i kupoujac sobie ALH tez miałęm dylemat czy nie kupie smoka wawelksiego
Po czasie okazało sie ze wyjatkowomało pali. Za kazdy razem ok 5l. Teraz mam 1 kreske poza pełnym i 733km najechane w czym 230 trasa do 140km/h reszta miasto w te temperatury. Z kolega postanowilismy zdjac osłone i spojrzec co i jak i od razu rzucaja sie w oczy nowiutenkie oryginale wtryski VW- czyzbt to było powodem małego spalania??? Czyzby w Germanii ktos je wymieniał- wygladaja jakby ktos je wyciagnał dopiero z pudełka. Zastanawiam sie czy na podstawie obecnego stanu wskazówki paliwa mona okreslic szcunkowe spalanie bo MFA to nie mam.
-
MARCIN-BULI
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 19:03
- Lokalizacja: GIZYCKO
Post
autor: MARCIN-BULI » sob sty 19, 2008 19:38
MOJ ALH JAK NORMALNIE JEZDZE TO TAK DO 6 SPALI A JAK JADE JAK STARY DZIADEK TO PONIZEJ5...
[ Dodano: 19 Sty 2008 18:43 ]
WLASNIE SIE ZASTANAWIAM CALY CZAS CZY TO TAK JEST NORMALNIE.
-
suavomer
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
- Lokalizacja: ZG
Post
autor: suavomer » ndz sty 20, 2008 12:13
na mój gust to jest około 4,5 litra na 100. pamiętam takie czasy jeszcze eh łza się w oku kręci...
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości