Strona 24 z 114

: śr maja 20, 2009 10:16
autor: gOOzOl
ja fizycznie wywalilem EGR, na wylotowym blacha, na dolotowym blacha i gotowe;) po co jakies smieci pod maska

: śr maja 20, 2009 10:45
autor: alukard
przeciez nikogo nie mam zamiaru do niczego naklaniac, spierac sie albo cos w tym stylu...
ja napisalem w tym temacie kilka slow z mojego punktu widzenia i uparcie sie bede tego trzymal :hehe: . oczywiscie zgodze sie ze zbiera sie tam niesamowity syf, bloto ,maz ,kupa i jak tam to chcecie nazywajcie :hmm: ale odpowiedzcie sobie na pytanie ile to trwalo ... 10-15 lat ?? wiec jak wyczysciles to uwierz, ze kolejne 5 bedziesz napewno mial spokojne ...


powiedzmy ze zostawie go dlatego ze chce miec szybciej "sprawny' olej :okej:

: śr maja 20, 2009 11:19
autor: PELE
ja wyczyściłem swojego ssaka przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą.
całą noc moczył się w takim syfie do czyszczenia silników, pieniło się strasznie. z ssaka wyciągnąłem i wyskrobałem ( masakra 4 godziny skrobania i myjka wysokociśnieniowa ) pełną garść sadzy. po wyczyszczeniu ssaka odczułem, że autko idzie lepiej powyżej 3 tyś obrotów. wybrałem opcję nie zaślepiania EGR, wolę aby auto się grzało szybciej a co rok mogę sobie wyciągnąć ssaka i go wyczyścić. od czasu do czasu większy but aby ssak się przedmuchał.alukard, popieram wolę czyścić co jakiś czas :grin:

: śr maja 20, 2009 16:15
autor: eku_suci
Witam Panowie, nie dawno zaślepiłem egr, i zauważyłem, że podczas butowania golf puszcza dość spore bąki. Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam

: śr maja 20, 2009 20:24
autor: piter_s
eku_suci pisze:Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam
w pewnym stopniu na pewno, do tego usunięty kat i takie rzeczy będą się działy.

: czw maja 21, 2009 09:25
autor: alukard
piter_s pisze:
eku_suci pisze:Czy to może być wina zaślepionego egr czy może coś innego ?Pozdrawiam
w pewnym stopniu na pewno, do tego usunięty kat i takie rzeczy będą się działy.
szukaj dziury w dolocie "egr" tez jest czescia dolotu

GOLF IV 1.4 16V

: pn maja 25, 2009 19:22
autor: marox31
WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC

Re: GOLF IV 1.4 16V

: pn maja 25, 2009 19:32
autor: piter_s
marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.

Re: GOLF IV 1.4 16V

: pn maja 25, 2009 19:39
autor: marox31
piter_s pisze:
marox31 pisze:WITAM
CZY ZAŚLEPIENIE EGR W MOJIM GOLF IV 1.4 16V POMOŻE MI NA COŚ TAKIEGO : JAK DOJERZDŻAM DO ŚWIATEŁ WCISKAM SPRZEGŁO I CZASAMI GASNIE MI SILNIK. DODAM ŻE PRZEPUSTNICA WYCZYSZCZONA I ZAADOPTOWANA . PROSZE O POMOC
tdi a zi to inna sprawa i to na pewno nie przez egr-a, zresztą post nie na miejscu, tutaj jest dział tdi td diesel.
TAK FAKTYCZNIE NIE ZWRÓCIŁEM UWAGI PRZEPRASZAM

: pn maja 25, 2009 22:58
autor: Tusi
prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:

mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...

Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...

a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?

I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa ;)

: wt maja 26, 2009 07:39
autor: piter_s
Tusi pisze:prześledziłem dwukrotnie temacik i miałbym takie pytanka:

mianowicie w swoim TDI-ku zauważyłem ze jak trzymam sie obrotów nie przekraczających 2600 to spalanie mi wychodzi w granicach 5,2 na 100 km jeśli to przekroczę a nie daj boże agresywniej jeżdżę to zużycie podchodzi nawet na ponad 6l na stówkę...

Straszą mnie mechanicy że pompa siada :/
nawiasem napomknę że mój poprzedni Golfik nie miał takich zróżnicowanych przepałów...

a druga sprawa... jak to właśnie wpływa na zużycie paliwa? jest jakaś różnica?

I tak po prostu chciałem tutaj zapytać bo poniekąd sądze iż ma znaczenie dopływ powietrza a ilość spalanego paliwa ;)
zrzuć kolektor egr i wyczyść wszystko.

: pt cze 12, 2009 21:17
autor: luckylukass
Mam takie pytanie. Wyrzucamy EGR montujemy kolektor od AWX. Jak zamontowaliście drugą rurę od turba (plastik) do kolektora, bo mi nie pasuje? Tzn. Rura jest przypinana do kolektora i w starym 1Z pasowało, ale teraz są schody. Może jakaś foto porada?

: pt cze 12, 2009 21:29
autor: bradley
Bierzesz plaskownik i sobie modelujesz jak chcesz.

: sob cze 13, 2009 17:29
autor: sebcio_T4
Jest jakis inny sposob na wyczyszczenie kolektora bez jego zdejmowania? Spotkałem sie ze specyfikami dolewanymi na pełny bak paliwa, ktore czyszcza kolektor, warto sie tym zainteresowac? W T4 2.5 TDi dostep do kolektora nie jest ciekawy :crazy: