przemlin pisze:łącznie 253Km,
Kolego, taki pomiar zrobiłeś, że mógł Ci spalić 6 litrów, a wyszło 4,4przemlin pisze:Wychodzi 4,4litra na 100...Pomiar taki że przed zatankowaniem miałem rezerwe (pali sie kontrolka)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przemlin pisze:łącznie 253Km,
Kolego, taki pomiar zrobiłeś, że mógł Ci spalić 6 litrów, a wyszło 4,4przemlin pisze:Wychodzi 4,4litra na 100...Pomiar taki że przed zatankowaniem miałem rezerwe (pali sie kontrolka)
tu masz rozwiazanie swojego spalania ,a z drugiej strony mierzenie na zapalenie sie kontrolki hehehe tylko tyle moge napisać -wystarczy ze staniesz na krawezniku jedną stroną i plywak inaczej sie zachowa a paliwo przeleje sie po komorach ,a zanim wroci do normy to moze i 5 kilometrów minąćprzemlin pisze:tryb jazdy:totalne zamulanie na trasie 80-100
a to zle podejscie -raz zatankuj do pełna a potem jezdzij za te 70 pln i znowu tankuj - pompa bedzie miala dwa razy dłuższe zycieprzemlin pisze: Pozdro.PS nigdy nie tankuje do pełna z reguły na oparach:P
Syf jest cięższy od paliwa więc opada na dno możesz mieć niezły szlam, zaciągnie, filtr puści i będzie wesołoprzemlin pisze:.PS nigdy nie tankuje do pełna z reguły na oparach:P
Jaworess pisze:autko tip-top, silniczek pszczółeczka jak to mówią
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości