Strona 21 z 31

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pt maja 15, 2015 19:39
autor: Michał_1977
arka10 pisze:Pytanie 1 - nie.
Nie prawda. Śruba drążona na powrocie ma w sobie sitko i malutkie otworki utrzymujące ciśnienie. Gwoli ścisłości,nie każda śruba jest taka sama i dla każdej pompy dobierana jest odpowiednia,oraz ma wytłoczony symbol.
arka10 pisze: 2 - od przodu po lewej stronie.
Z przodu po lewej jest zawór regulujący ciśnienie do danej prędkości obrotowej pompy.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pt maja 15, 2015 22:53
autor: tomek08
kamda89 pisze:Panowie mam pytanie czy w miejscu zaznaczonym przeze mnie znajduje się jakiś zaworek??
Obrazek

Ktoś powiedział mi że z tyłu pompy, gdzieś w tym miejscu jest jakiś zaworek utrzymujący ciśnienie statyczne pompy, ktoś wie gdzie on się znajduje??
Witam, tak znajduje się tam zaworek, dokładnie jak odkręcisz tą nakrętkę na końcu, to w środku jest ten zaworek (ta Cienka nakrętka, za rurką.
Wygląda, to tak:
http://www.fotem.pl/data/mini/male_e26b ... 700aac.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz temat, być może coś pomoże.
http://www.fotem.pl/data/mini/male_e26b ... 700aac.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: sob maja 16, 2015 22:15
autor: VW_seller
czasami sie zacinaja te zaworki zależy jaki typ siedzi ,najlepsze były starego typu z początków 1z z siateczką te się żadko zacinały i dodatkowo miały siateczke filtrującą .te nowe mają tylko tłoczek który przy róznych dziwnych akcjach pompy zwyczajnie się psuje.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 17, 2015 11:07
autor: kamda89
Dzięki
Michał_1977 pisze:Z przodu po lewej jest zawór regulujący ciśnienie do danej prędkości obrotowej pompy.
Tak o tym zaworku wiedziałem, ale to jest właśnie zawór odpowiedzialny za ciśnienie dynamiczne, chodzi mi o ten drugi.

Ok więc jeszcze powiem o ci mi chodzi. Auto dziwnie odpala czasami od strzała a czasami po 3-4 obrotach. Pewien tuner wspomniał o tym właśnie tłoczku(chyba) że tam trzeba jakieś ciśnienie podbić, że widać to w logu. Tylko pytanie jak to podbić i w którym logu to widać??
tomek08 pisze:Tu masz temat, być może coś pomoże.
http://www.fotem.pl/data/mini/male_e26b" onclick="window.open(this.href);return false; ... 700aac.jpg
Kolego wkleiłeś dwa razy link do zdjęcie, gdybyś mógł to wrzuć link do tematu, bo nie mogę nic znaleźć, będę wdzięczny.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 17, 2015 14:52
autor: bzdzioch1
kamda89 pisze:Auto dziwnie odpala czasami od strzała a czasami po 3-4 obrotach.


W tej sytuacji zerknął bym na koło zębate na wale czy czasem nie obrywa "klina" Z tego co tu piszesz rozumuję ,że brakuje ci dynamicznej regulacji kąta. Zły kąt statyczny oraz przestawiający się odbije się na regulacji dynamicznej. Podbicie ciśnienia na zaworku ma się ni jak do odpalania..

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 17, 2015 18:12
autor: kamda89
Koło zębate jest ok, dynamiczne przestawianie kąta też, zaworek odpowiedzialny za to też w porządku. Chodzi mi o ten zawór z tyłu pompy, ten ze zdjęcia.

Re: Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: wt maja 19, 2015 23:39
autor: tomek08
kamda89 pisze: Kolego wkleiłeś dwa razy link do zdjęcie, gdybyś mógł to wrzuć link do tematu, bo nie mogę nic znaleźć, będę wdzięczny.
Witam, przepraszam, jakoś się nie skopiowało :kac:
Zresztą temat z tego forum.
Proszę bardzo. :helm:
viewtopic.php?f=35&t=562737&start=28" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.

Re: Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 24, 2015 20:26
autor: Morsartt
Odnośnie tematu, mam pytanie.
Mianowicie mam problem z pompą wtryskową w silniku 1.9TDI 90KM ALH.
Nie dość że jest wyciek od spodu pompy, to jest coś nie tak z elektrozaworem N108.
Akurat będę wymieniał rozrząd w Golfie, i w tym czasie wyontowałbym pompę, i oddał do pompiarza.
Tylko teraz mam pytanie, czy jeśli pompa do mnie wróci, zamontuje ją, i będę chciał założyć koło od pompy to one wchodzi w pompę w jednej pozycji?
Wiem że po założeniu koła muszę ustawić ją na blokadę w otworze i w tym czasie ma się on zgrać z ustawionym wałkiem, oraz znakiem na kole zamachowym tak?
I wtedy mogę zakładać pasek i wszystko powinno być w porządku? Bo koło z wałka z tego co słyszałem jest pływające, że w każdej pozycji je wkręce, ale jak to jest z pompą?

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 24, 2015 21:27
autor: VW_seller
na klin i na blokade i tyle

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz maja 24, 2015 22:03
autor: Morsartt
Nie bardzo rozumiem. Zaloze kolo na klin ustawiajac je aby weszla blokada. A w srodku w pompie nic nie musi byc ustawione? Bo kat i dawke wiem ze pozniej Vagiem ustawiam ale czy w pompie nie ma jakiegos walka ktory musi byc ustawiony odpowiednio do kola pompy?

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pn maja 25, 2015 22:11
autor: mechatronik1988
Jak ktoś za bardzo zwiększy ciśnienie wewnętrzne pompy wbijając zaworek czy może być sytuacja że po zmianie biegu przez chwilę silnik klekocze jakby był zbyt bardo przyspieszony zapłon po chwili silnik pracuje normalnie? Sprawa tyczy się ahu

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pn maja 25, 2015 22:47
autor: tomek08
Witam,
Morsartt pisze:Tylko teraz mam pytanie, czy jeśli pompa do mnie wróci, zamontuje ją, i będę chciał założyć koło od pompy to one wchodzi w pompę w jednej pozycji?
, tak, ale pawdopodobnie jeśli pompiarz nie będzie zmieniał simeringa od strony koła pasowego, to nie będzie ściągał tego koła, mowa tu o AFNie z aluminiowa pokrywą golf IV w golfie, audi, pasacie AFN ma koło na klin.
Czyli nie ma się o co obawiać.
Pozdrawiam.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: wt maja 26, 2015 06:34
autor: VW_seller
tomek08 pisze:tak, ale pawdopodobnie jeśli pompiarz nie będzie zmieniał simeringa od strony koła pasowego
a co to ma do tego ? prze ca to kragłe i po zmianie nic się nie dzieje , do tego nie zły ten "pompiarz" jak nie sciąga kółka żeby zobaczyć stanu zimeringa ,przy regeneracji pompy zawsze się go wymienia bo kosztuje grosze a wiadomo że jak tam leci jest lipa. do tego dochodzi jeszcze fakt że ciekawe w jakiej pozycji wsadzi tłok z głowicą ,jak w inna pozycje niż była można sobie blokade od pompy w :butthead: wsadzić i trzeba ustawiać zapłon jak w benzyniaku :helm:
mechatronik1988 pisze:Jak ktoś za bardzo zwiększy ciśnienie wewnętrzne pompy wbijając zaworek czy może być sytuacja że po zmianie biegu przez chwilę silnik klekocze jakby był zbyt bardo przyspieszony zapłon po chwili silnik pracuje normalnie? Sprawa tyczy się ahu
może tak być do tego pompa już swoje widziała i może tak być ,że pusci gdzieś ropke poprzez za duże ciśnienie ,bo uszczelki przeciez też nowe nie są

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: wt maja 26, 2015 07:08
autor: Michał_1977
kamda89 pisze:Tak o tym zaworku wiedziałem, ale to jest właśnie zawór odpowiedzialny za ciśnienie dynamiczne, chodzi mi o ten drugi.
Ujmę to tak-oba są zależne od siebie,bo ten z lewej (wkręcony pionowo) reguluje ciśnienie,a to sitko wciśnięte w śrubę drążoną na to ciśnienie utrzymać.