Strona 3 z 3

: pt kwie 20, 2007 22:36
autor: Tominator
dziechu pisze:Jezeli wynika to z lepszych parametrow bloku (doskonale sprezanie, super dotarty itd), to taki silnik i po tuningu bedzie lepszy niz inne. Jednak ja mysle ze te mocniejsze z serii, sa mocniejsze bo maja rzeczywiste dawki paliwa nieco wieksze, rzeczywiste cisnienia doladowania nieco wieksze
dziechu moim zdaniem jest to różnica dopracowania sprzetu, przeciez VW nie sa idealne, ojciec robi głowice kamieniarskie do polerowania nagrobków i jak nieraz są 2 setne różnicy na części to i tak sie montuje i dizał tylko że jak wyjdzie idealnie tyle ile miało byćto głowica chodzi dlugo a taka niby w granicy tolerancji też podzial ale krócej i stąd pewnie te róznice - przecież to wszystko robią ludzie, co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NM

: pt kwie 20, 2007 22:44
autor: golfir
aha i czy sa jakies standardowe dawki np paliwa typu 46mg/skok, powietrze itp??? bo moze goscia pasowałoby nauczyc paru podstawowych spraw!?

: pt kwie 20, 2007 23:02
autor: dziechu
Tominator pisze:co do tych 12K0KM to bylbym bardzo sceptyczny zarówno jak do tych 300NM
Juz dawalem ten wykres z innego 1Z, nie wydaje mi sie zeby moj byl znaczaco gorszy, wszystkie objawy wskazuja ze jest w doskonalej formie, wiec pewnie mam cos kolo tego, ale widze ze bez hamowni sie nie obejdzie, sam jestem ciekaw:)

[ Dodano: 20 Kwi 2007 23:03 ]
Obrazek

[ Dodano: 21 Kwi 2007 10:23 ]
No i tabele z instrukcji obslugi. Wg ksiazki max predkosc z silnikiem 90KM dla Varianta to 175 km/h, ja przed chipem mialem 180. Przyspieszenie 0-100km/h to 13,4 sek i cos kolo tego mialem. Natomiast dla silnika 115 KM (benzyna, nie mam w tabelach diesla powyzej 90KM) max predkosc (Variant) to 193 km/h (teraz mam ok. 205) a przyspieszenie 0-100 to 11.3 sek, ja mam nieco ponad 10 (powiedzmy 10.5), wiec wynikaloby z tego ze mam te nieco ponad 115 KM (120?)