Male cisnienie na turbo...?? Czy cos nie tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt kwie 17, 2007 15:16

A gdzie sie montuje MBC????pod co sie podpina??mam turbo k14, jest wogle mozliwosc podpiecia do niej MBC?? macie jakies schematy??


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 17, 2007 18:34

tomogolf2, mbc montujesz na wezu ktory idzie do WG (gumowy wezyk) bardszo krotki....



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 17, 2007 20:51

tuha pisze:u mnie jest nieosiagalne dymienie niewiem czemu:|nawet jak wezme na maksa dawke wkrece i ktos jedzie za mna i go trepie to nie widac zeby puszczal chmure:|az mnie to dziwi..turbo mam 1,0bar silnik aaz

Na Grzybku na pompie powinna być śruba na torx z kontrą;
poluzuj kontrę i wkręć tą śrubkę o około 0,5-1 Obrotu.
W momencie wciskania gazu powinien przez chwilkę dymić zanim turbina wejdzie na obroty.
Pozdro. :majkel:



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » wt kwie 17, 2007 21:07

tylko ze jak wkrecam ta srube to zaczynaja mi obroty powoli spadac a wydatek resztkowy juz cafnalem bo wczenij to tragedia byla...czyli jeszcze sei bawic ze zwiekszaniem dawki i resztkowym?bo zbiera sie ladnie samochod:)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 17, 2007 21:26

tylko ze jak wkrecam ta srube to zaczynaja mi obroty powoli spadac a wydatek resztkowy juz cafnalem bo wczenij to tragedia byla...czyli jeszcze sei bawic ze zwiekszaniem dawki i resztkowym?bo zbiera sie ladnie samochod:)
Kolego ja muwię o śrubce która jest pionowo wkręcona w grzybek na pompie od turbo diesla



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 17, 2007 23:32

arek wamej pisze:Kolego ja muwię o śrubce która jest pionowo wkręcona w grzybek na pompie od turbo diesla
a moze poziomo?? Sruba od dawki paliwa jest poziomo, natomiast pionowa sa srubki m.in. wlasnie od zmniejszania obrotow....tuha, chyba nie ta srubka krecisz jesli obroty Ci spadaja.... Powinno byc na odwrot zwiekszajac dawke czyli wkrecajac srubke obroty powinny rosnac. :bajer:



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » śr kwie 18, 2007 08:53

zwiekszajaca dawke oborty mi wzrastaja ale wolno spadaja z np 2tys do 1tys strzalka sie wlecze bardzo(a nie dymi) przy bardzo zwiekszonej dawce...ja mam pozioma srube w aaz:)a wydatek resztkowy to mialem na mysli wczesniejszy stan rzeczy tzn dawka nie podniesiona prawie wogole a oborty powoli spadaja juz...(moze az tak nie kumato pisze)zdarza mi sie czasem (powoli spadac w sensie ze wskazowka z 2tys do 1tys bardzo powoli opada jakby gaz byl minimalnie trzymany to mialem na mysli;)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » śr kwie 18, 2007 11:16

tuha pisze:ja mam pozioma srube w aaz:)
zawsze sruba od dwaki paliwa jest poziomo o ile sie nie myle.... a z tymi obrotoami to nie mam pojecia co u ciebie jest....



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » śr kwie 18, 2007 11:32

ja tez niewiel dlatego narazie zamiata nic sie eni dziej to tak jest:)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » śr kwie 18, 2007 12:57

gniochu, a jak ci to mbc działa co kupiłeś??nie było żadnych problemów z montażem i ustawieniem ciśnienie??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

michu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 08, 2007 11:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michu » śr kwie 18, 2007 20:44

tuha pisze:zwiekszajaca dawke oborty mi wzrastaja ale wolno spadaja z np 2tys do 1tys strzalka sie wlecze bardzo(a nie dymi) przy bardzo zwiekszonej dawce...ja mam pozioma srube w aaz:)a wydatek resztkowy to mialem na mysli wczesniejszy stan rzeczy tzn dawka nie podniesiona prawie wogole a oborty powoli spadaja juz...(moze az tak nie kumato pisze)zdarza mi sie czasem (powoli spadac w sensie ze wskazowka z 2tys do 1tys bardzo powoli opada jakby gaz byl minimalnie trzymany to mialem na mysli;)
Mam dokładnie tak samo. Zwiększyłem dawkę niewiele wkręcając ok. 1 obrót i efekt jest taki, że po przygazowaniu obroty wolno opadają. Samochód nie dymi w ogóle, jest troszke żwawszy tak do 2500obr/min. Wolne "opadanie" obrotów ma nawet soje plusy - podczas zmiany biegów na wyższy elegancko można wstrzelić się w obroty. Jak wcześniej wskazówka momentalnie lądowała na obr. biegu jałowego to zawsze trochę przyhamowało.
Zauważyłem jednakże małe problemy z ustawieniem obr. biegu jałowego. Po ustawieniu na rozgrzanym silniku z włączonymi światłami ok. 950 obr. to zaraz po odpaleniu z rana dopóki świece nie przestana grzać silnik telepie się nie przekraczając 600 obr. a następnie dopóki nie osiągnie 90 st. zapitala ok. 1050. Ot i tyle z kręcenia dawką. Na razie tak jeżdżę - zobaczymy.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw kwie 19, 2007 13:10

dawid018, nie nie mialem problemow, jedynym problemem jest wymana wezyka tego ktory tam jest na dluzysz bo w tamten nie ma szans zeby wpiac MBC, jest za krotki ;/, a kupilem zwykly waz w castoramie zbrojony w srodku wytrzymuje do 15 barow, chyba 5zł za metr a 1m, spokojnie wystaczy i jest wygodniejszy bo MBC polozylem sobie kolo prawego kielicha amora i przypialem opaska do wezyka filtra paliwa wiec w kazdej chwili otwieram mache i sobie krece do bolu... :)
ustawieniem ciśnienie??
z ustawieniem cisnienia tez nie ma wiekszych problemow tylko wiadomo musisz gdzies sie przejechac i sprawdzic ile pompuje ;) jak za malo stajesz otwierasz maske, wkrecasz zaworek i hebel dalej ;)



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » czw kwie 19, 2007 15:42

wykrec troszke wydatrek resztkowy taka piozioma sruba na ktore spoczywa ciegno gazu spowoduje to szybsze spadanie obrotow:)bo po 1 obrocie to za wczesnie na takie rzeczy:P


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

michu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 08, 2007 11:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michu » czw kwie 19, 2007 22:53

tuha pisze:wykrec troszke wydatrek resztkowy taka piozioma sruba na ktore spoczywa ciegno gazu spowoduje to szybsze spadanie obrotow:)bo po 1 obrocie to za wczesnie na takie rzeczy:P
Tak też planowałem ale nie mam klucza którym mógłbym wykręcić kontrę. (nr 13 ale zwykłym płaskim nie podejdę ani nasadką).
W sobotę pojeżdżę po supermarketach i poszukam czegoś właściwego. Może zmuszę w końcu golfera do puszczenia dymka :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości