: wt kwie 03, 2007 11:13
chodzilo mi o to ze diesel zalany benzyna a nie olejem napedowymel Kopyto pisze:nie diesel, benzyna do 24000
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
chodzilo mi o to ze diesel zalany benzyna a nie olejem napedowymel Kopyto pisze:nie diesel, benzyna do 24000
Zwłoka zapłonu jest zasadniczym elementem ograniczającym szybkobieżność silnika z zapłonem samoczynnym, z tego właśnie powodu maksymalne obroty pracy tych silników dość rzadko przekraczają 4500 obr/min, zaś ich obwiednia osiągów jest zależna w dużej mierze od doładowania i stopnia schłodzenia powietrza przed podaniem do cylindra (zob. intercooler).
Ej ej a co to ma wspólnego z tematem maksymalnej szybkości obrotowej silników wysokoprężnych? Coś Ci się chyba pomyliłoczarekb pisze:Witam, mam golfa IV tdi i taki problem: gdy go kupowałem 1,5 roku temu przy wymianie rozrządu mechanik stwierdził że jest rysa na intercoolerze i się poci. Dodał że z czasem jest ona do wymiany. jeżdże dotąd i ostatnio odczuwam coraz mniej mocy pod pedałem. czy to ma związek z intercoolerem? jak wymienie to konie wrócą? prosze o pomoc, pozdrawiam
jeśli się nie znasz nie wprowadzaj zamętu.91cinek10 pisze:Jeżeli chodzi o silniki uturbione to wiecej powietrza = więcej paliwa = dłuższy czas wytwarzania mieszanki paliwowo powietrznej czyli obroty automatycznie idą w dół.
kamil12451 pisze:Diesle nie lubią wysokich obrotów i tyle, "one" najlepiej się czują przy obrotach maksymalnego momentu obrotowego (2-3 tyś) no chyba że z turbo to trochę wyżej. Ale powyżej 4 tyś to staram się nie jeździć.. Szkoda motorka