Strona 3 z 5

: czw kwie 05, 2007 21:59
autor: Remigiusz78
Zrobiłem małą tabelkę wraz z moimi "logami" - Wpisujcie wasze pomiary:

http://rapidshare.com/files/24510652/Ze ... e.xls.html

[ Dodano: 05 Kwi 2007 22:08 ]
Tak dodatkowo: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... ad2c#30994

: czw kwie 05, 2007 23:36
autor: figurel
Remigiusz78 pisze:Zrobiłem małą tabelkę wraz z moimi "logami" - Wpisujcie wasze pomiary:

http://rapidshare.com/files/24510652/Ze ... e.xls.html
Znakiem tego kabelek dotarł! A VAG jaki? Ale coś nie bardzo logi chcą się ściągać.

: pt kwie 06, 2007 08:25
autor: Remigiusz78
Wszystko bangla, VAG 3.11, ale moich problemów dalej nie mogę usunąć, preczyściłem bezpieczniki, wymieniłem 109, wyczysciłem punkty masy w komorze silnika, a on dalej swoje:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 01M 927 733 HR
Component and/or Version: AG4 Getriebe 01M 4457
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
5 Faults Found:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
16-10 - Signal Outside Specifications – Intermittent
00518 P0121 Czujnik pozycji przepustnicy – sygnał poza zasięgiem (G69).
Zobacz te¿ straty zasilania ECM
00660 - Kickdown Switch/Throttle Position Sensor
27-10 - Implausible Signal – Intermittent
00660 Przełącznik uderzenia / Czujnik pozycji przepustnicy
00529 - Engine Speed Signal Missing
35-10 - - - Intermittent
00529 P0725 Obwód wejœciowy prêdkoœci silnika (czujnik RPM) – usterka.
Zobacz też straty zasilania ECM
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
31-10 - Open or Short to Ground – Intermittent
00545 P1780 Nieczytelna interwencja w silnik. Zobacz te¿ straty zasilania ECM
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

Teraz zabieram się za rozbieranie elektryki pod kierownicą, muszę usunąć alarm i zabezpieczenie antykradzieżowe. Będzie ciężko, bo zrobione jest przez profów. A jak nie, to jadę do świebodzina, do elektryka ASO.

: pt kwie 06, 2007 08:54
autor: figurel
Wszystkie te błedy "Intermittent" - sporadyczne, skasuj je i zobacz czy ponownie się pojawią; zajmiesz się tylko tymi.

: pt kwie 06, 2007 09:47
autor: Remigiusz78
Oj, gdyby to było takie proste.....

Nic nie daje skasowanie błędów, od połowy roku się nie zmieniają, a kombinuję jak koń pod górę!!

: pt kwie 06, 2007 11:27
autor: figurel
Na forum Viakena w odpowiedzi na pytanie o błąd 00518 gość uzyskał taką odpowiedź: Moze oznaczać uszkodzenie potencjometra przepustnicy, brak właściwego zasilania potencjometra, potrzeby adaptacji przepustnicy, uszkodzenie sterownika, lub jeszcze kilka innych przyczyn... Podajesz za mało danych.

http://viaken.pl/forum/viewtopic.php?t= ... =00518+g69

Spróbuj tam popytać, kumaci ludzie tam zaglądają.

[ Dodano: Pią Kwi 06, 2007 11:39 am ]
Może by trzeba sterownik wysuszyć?
http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=98 ... =00518+g69

: pt kwie 06, 2007 11:55
autor: Remigiusz78
Sterowniki ECM i TCM suche jak wiury, wszystko sprawdzone. Od po świętach zajmuje się elektroniką we wnętrzu, zaczne od pedału przyspieszenia.

: pt kwie 06, 2007 15:02
autor: Holiii
no wiec ja dzisjaj posprawdzałem czujnik temperatury IAT i działa bez zarzutu podaje dobre wartosci temperatury na 10 jestem umówiony z magikiem od tych silników który przedewszystkim zajmje sie pompami i elektronika po rozmowie z nim dosc pewnym głosem mówił ze napewno to zrobi wiec jak mu sie uda postaram sie wyciagnac informacje na temat ustrki narazie nlezy trzymac kciuki ze moze mu sie uda u mnie zadne błedy z elektronika niewyskakuja po sprawdzeniu vagiem ale to moze byc dobry trop z tym poteciometrem pedału przyspieszenia moze tam cos sie popsuło

: ndz kwie 08, 2007 22:07
autor: Remigiusz78
Holiii, i jak ci poszło?

: śr kwie 11, 2007 02:24
autor: Holiii
no juz pisze dzisjaj jak poszło pojechałem do pana ....... dane jego napisze jak sie zgodzi gosciu bardzo wporzadku szef i dwóch mechaników muwi niema mozliwosci zebysmy tego nienaprawili no i wzieli sie za wykrecanie pompy co sie okazało po rozebraniu pompy ze takie wałeczki w pompie regulujace kat wtrysku były zatarte to jest w obudowie pompy wyrobiły taki rowek i przez to nie zawsze mogły regulowac dobrze ten kont wtrysku nieprzesuwał sie napewno płynnie razem wciskaniem pedału gazu lecz dopiero przy mocnym wciskaniu reagował na rozebraniu pompy moja wizyta w warsztacie sie skonczyła musiałem wracac do domu autko zostało ok godziny 19 zadzwonił pan własciciel ze pompa mam nowa obudowe i głowiczke wysokiego cisniena jest po spawdzeniu na stole i załozona w autku i auto pali tyle ile powinno aha co jeszcze wtryskiwacze sprawdzil pan na miejscu przy mnie ich stan okreslił jako "nuwki" po sprawdzeniu stole własciciel dzoenił równiez bo nadal w aucie wystepuje problem z odpalaniem na goroncym silniku wiec poprosił czy beda mogli zatrzymac auto do jutra bo niechca oddawac nienaprawionego bo jutro maja jeszcze 3 rzeczy do sprawdzenia i powinno byc dobrze a co ciekawego mówił ten mechanik ze pompy w tych silnikaach niepokarza zadnego błedu na vagu tj usterki mechanicznej pompy bo nieidzie ich diagnozowac chyba w tych modelach wogóle bynajmniej na naszym programie niemozna było sie dostac do usterek pompy jutro bede miał auto to wam napisze co i jak jest i czy wszystko oki

: śr kwie 11, 2007 10:47
autor: Remigiusz78
Interesujące, zapytaj się profów, czy te waleczki pływają w paliwie, czy one są w jakimś smarze, czy można to samemu ruszyć??

: śr kwie 11, 2007 14:14
autor: niebieski91
to i ja poczekam na dalsze informacje

: śr kwie 11, 2007 15:10
autor: figurel
Holiii pisze: i przez to nie zawsze mogły regulowac dobrze ten kont wtrysku nieprzesuwał sie napewno płynnie razem wciskaniem pedału gazu .........a co ciekawego mówił ten mechanik ze pompy w tych silnikaach niepokarza zadnego błedu na vagu tj usterki mechanicznej pompy bo nieidzie ich diagnozowac
Błedu jako takiego VAG nie pokaże oczywiście, ale z logów mozna wywnioskować jak to z tym kątem wtrysku jest, poniżej widać, że przestawiacz kąta wtrysku bardzo pięknie się wyrabia, kąt rzeczywisty bardzo pięknie nadąża - w miarę wzrostu obrotów - za kątem wymaganym. Może masz Holiii w swoim archiwum logi z 004 to byśmy stwierdzić mogli jak to u Ciebie wyglądało.

Obrazek
Remigiusz78 pisze:Interesujące, zapytaj się profów, czy te waleczki pływają w paliwie, czy one są w jakimś smarze, czy można to samemu ruszyć??
Pompa wtryskowa jest chyba ostatnim elementem do którego tacy jak my fachowcy powinni rękę wkładać. A tu trochę w temacie:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4783

: śr kwie 11, 2007 23:21
autor: suavomer
Hurra HOLiii beczkę piwa dostaniesz jak to będzie to!!! CZEKAM NIECIERPLIWIE NA WYNIKI...

A co do Remika: dawno powinieneś zacząć od tej lipnej instalacji alarmowej!!! To ona kaszani ci w autku. Przecież mówiłem ci jak byłeś u mnie na logach... Odpalasz po uzbrojeniu immo i masz błędy. Kasujesz je, gasisz i od razu odpalasz (immo się nie załącza wtedy) i błędów nie ma... To jest ten alarm za trzy stówki z Wawy...

Uff hurra będę mniej palił....