Strona 3 z 3

: śr mar 21, 2007 14:50
autor: tomasz25
mirass, witam to w afn będzie wystarczająca pompa z asv ?? nie wiem co pierw zakupic czy wtryski hybrydy czy pompe...

: śr mar 21, 2007 22:34
autor: rob555
dziechu pisze:ale chyba drogo...
Wcale nie...to rarytas dorwac dobra pompe z malym przebiegiem. Ludzie cuda gadaja ale AW96 wie doskonale iz skladaki (czyli stara pompa a wiekszy tlok) nie sa w 100% wydajne a reszta ma nakulane sporo ponad 200tys realnego przebiegu.
Ja mam swoja pompe na ozenek bo cos mocniejszego wkladam :satan:
Chce 1500zl ale to pompa w 100% sprawna rozlozona zlozona na nowych czesciach i za sama robocizne dalem 700zl wiec zalezy jak na to patrzec w koncu 232KM dala i jeszcze miala zapas.

: śr mar 21, 2007 23:55
autor: mirass
rob555 pisze:
dziechu pisze:ale chyba drogo...
Wcale nie...to rarytas dorwac dobra pompe z malym przebiegiem. Ludzie cuda gadaja ale AW96 wie doskonale iz skladaki (czyli stara pompa a wiekszy tlok) nie sa w 100% wydajne a reszta ma nakulane sporo ponad 200tys realnego przebiegu.
Ja mam swoja pompe na ozenek bo cos mocniejszego wkladam :satan:
Chce 1500zl ale to pompa w 100% sprawna rozlozona zlozona na nowych czesciach i za sama robocizne dalem 700zl wiec zalezy jak na to patrzec w koncu 232KM dala i jeszcze miala zapas.
dookładnie...Robert ma 100% racji co do tego że dobrą pompę ciężko kupić a w pompie od 1Z/AFN upchnąć 11mm jest ciężko i nie ma to przełożenia na końcowe efekty.
Mnie ograniczają wtryski.
Zapewne 12mm pakujesz :smoke: albo rasujesz 11mm przez bardziej agresywną tarczkę bo 12mm nie mozna wysoko kręcić ze wzgledu na szybką awarie pompy - obys przygarnał jeszcze kilka klaczy :pub:

[ Dodano: 21 Mar 2007 23:13 ]
tomasz25 pisze:mirass, witam to w afn będzie wystarczająca pompa z asv ?? nie wiem co pierw zakupic czy wtryski hybrydy czy pompe...
ja zacząłbym z perspektywy czasu od duzych wtrysków
nastepnie szukałbym zdrowej pompy 11mm
no i świstak do zmiany
wszytsko zależy ile KM chcesz i ile $$$ masz na to
a silnik w jakiej kondyscji jest?

w tej sprawie najlepiej radź sie praktyków: kolega aw69 i rob555

btw: u mnie 11mm to czysty przypadek - miałem okazje zamienic ja za swoją pompe z ALE w zamian za ustawienie kąta wtrysku, więc nie zastanawialem sie :smoke:

: czw mar 22, 2007 23:08
autor: tomasz25
mirass, witam silnik jest w b.dobrej kondycji, w seri(zmieniony wydech na 2,5 cala kwasowy)wyszło 115 km i 235 niutków, po wirusie (by Usy, pozdrawiam i polecam )wyszło 133 km i 293 nm, ale gruszka do wymiany wiec wyszło by cuit wiecej,zastanawiam sie nad wtryskami od aligatora ale to za jakis czas jak zrobie zawieszenie i hamulce, co do pompy to boje sie kupic na alegro... pozdro

: pt maja 18, 2007 12:53
autor: cowboy
aw69 pisze:Podstawa dobrych przyrostów mocy to duze wtryski + pompa wtryskowa

ŚWIĘTE SŁOWA !!
tomasz25 pisze:wyszło 133 km i 293 nm
czyli na MAHA miałbyć około 136KM i 280 NM :P - porównywałem wyniki z obu hamowni

i okazuje się że inercja u Jędrasika pokazuje około 3-4KM mniej i około 20-30 NM więcej (w zakresie 2500 rpm gdy buja rolki na overbosstcie - potem juz jest to samo)

chcąć mieć 150KM trzeba na pewno zmienić wtryski i to nie ASV ale 0.216

jeżeli interesuje Cie 160KM to najlepiej pompa 11+wtryski 0.230

dodam że ja po wymianie Turbiny i kolektora uzyskałem całe 2KM a auta nie można zmusić do dymienia...

miałem nadzieje że chociaż 5KM przybędzie bo wczesniej troszkę dymił powyżej 3500 rpm podczas hamowania...

niestety konie z powietrza się nie biorą...