Strona 3 z 9

: sob mar 17, 2007 10:52
autor: To_mas
vagin2, pewno ze wyćiągnie !! Jak ja jechałem moim JR ze skrzynią 4T to na 5 wrzucałem jak miałem 150 :PP

: sob mar 17, 2007 11:55
autor: souler
no, ale powyzej 5-5.5k rpm chyba warto robic wyprzedzenie kata wtrysku? cos mnie sie obilo o uszy...

: sob mar 17, 2007 14:26
autor: tomogolf2
moj golf kreci sie do 5050-5100 i na 5-tce przy ok. 5000 obr mam 200 na liczniku,a przy ok 4200obr mam 180 km/h wiec to chyba normalne.....i mam własnie skrzynie 4T

[ Dodano: 17 Mar 2007 13:49 ]
PinkFloyd pisze:Nie da rady w granichach 180- 185km/h przy najdłuższej seryjnej skrzyni do tego silnika jest 4600obr i czerwone pole wiec nie możliwe. Zobacz przy jakiej predkosci masz 4600 obr i odpowiesz sobie ile Ci zawyża.
własnie powiedzialem ze na 5tce kreci mi sie oprawie do 5k obrotow za czerwone pole.......a przy 4600 to mam kolo 190km/h

: ndz mar 18, 2007 21:47
autor: vagin2
ok dobra, ale wytłumaczcie mi, dlaczego mk3 jedzie max 180, a mk2 ze słabszym silnikiem jesdzie 200? dla mnie to jakaś hipokryzja.

: ndz mar 18, 2007 21:51
autor: mular
A dlaczego kura pije a nie sika a renowka pomyka ? vagin

: ndz mar 18, 2007 22:58
autor: vagin2
dlatego że:
u gory renowki na dole golfy, popatrzcie sie jak sie *#cenzura#* te VW trolki

: pn mar 19, 2007 09:57
autor: tomogolf2
vagin2 pisze:dlaczego mk3 jedzie max 180, a mk2 ze słabszym silnikiem jesdzie 200?
hehe no chyba nie bede tego komentował.....moj golfik 1,6 TDic jest dłubniety, jest zwiekszona dawka paliwa, zwiekszone cisnieie na turbo,maczałem tez palce w LDA, do tego przelotowwy wydech, dobre oleje, filtry, paliwko i golfik cisnie tak jak 3ba, .....a to jescznie nie koniec....w przyszłosci sa powazniejsze plany zmiana turbo na wieksze, zmiana pompy na bardziej wydajna(10-11mm) do tego kupa innych przerobek,a tak ogolnie to mi nie chodzi o predkosc max bo i tak wiecej niz 200 to nie pojade (no w sumie nie wiem :) )ale chodzi o to zeby szybko wkrecał sie do 100km/h albo 150km/h, albo był elsatyczniejszy od 80 do 120 albo od 120 do 160..... to wszystko jest do zrobienia tylko trzeba wiedziec jak sie do tego zabrac aby nie spartaczyc i zeby nie przedobrzyc, bo moze byc nieciekiawie :bigok: pozdro

: pn mar 19, 2007 17:24
autor: vw_vandal
No ja swoim ciskam 165 km\h na skrzyni 4S i tyle wystarczy bo do tej prędkości ciągnie jak głupi ;)
Vagin właśnie wczoraj zniszczyłem R19 z silnikiem 1.7 B z 90 KM pod maską. Mój bierze olej jak głupi a R19 i tak nie miało szans, gość jechał za mną aż do CPN Bo jak go wyprzedzałem przy 145 km\h wbiłem 5 bieg a byłem wizawi niego, gość się pytał mnie czy mam 6 biegową skrzynie ;) bo widział jak przy tej prędkości wbijałem bieg !!! Myślałem że go smiechem obale.

: pn mar 19, 2007 22:33
autor: bongo
Vagin właśnie wczoraj zniszczyłem R19 z silnikiem 1.7 B z 90 KM pod maską.
Takie paści to sie na śniadanie łyka....

: pn mar 19, 2007 23:00
autor: Darayavahus
Ja pocisnąłem 170 i może by było jeszcze ciut szybciej ale niestety musiałem zjeżdżać z obwodnicy. Powiem szczerze, ze nie wiem czy mam podkręcony silnik bo do niego nie zaglądałem. Jak na razie jego osiągi są w sam raz więc nie dotykam pompy. Myślę, ze jakby do 180 dociągnął to zdecydowanie max. Z resztą ktoś kto się tak rozpędza samochodem skonstruowanym na początku lat 80 ubiegłego wieku się chyba śmierci nie boi :p

: wt mar 20, 2007 00:19
autor: vagin2
vw_vandal pisze:No ja swoim ciskam 165 km\h na skrzyni 4S i tyle wystarczy bo do tej prędkości ciągnie jak głupi ;)
Vagin właśnie wczoraj zniszczyłem R19 z silnikiem 1.7 B z 90 KM pod maską. Mój bierze olej jak głupi a R19 i tak nie miało szans, gość jechał za mną aż do CPN Bo jak go wyprzedzałem przy 145 km\h wbiłem 5 bieg a byłem wizawi niego, gość się pytał mnie czy mam 6 biegową skrzynie ;) bo widział jak przy tej prędkości wbijałem bieg !!! Myślałem że go smiechem obale.

R19 PH2 miała wszystkie te same wersje silników co stare PH1

poczawszy od 55 po 137 km, na jakiej podstawie stwierdziłeś że ta renata która jechała miała pod machą silnik f3p 90 km w wersji benzynowej, albo mogło być fq8 711 90 konny diesel, a temu za cholery byś rady nie dał. każdy diesel ma potencjał.