Moje sprzęgiełko obracało się w obie strony, ładowanie było. Nowe w jedną stronę się blokuje a w drugą obraca.
Co do sprzegła ma ono za zadanie nie przenosić drgań, szarpnięć od silnika(TDI) na alternator (wirnik), samo telepotanie napinacza o czymś świadczy, gdy jest dobre jest OK.
Szkoda bo koszt 150 zł. ale za luksus się płaci.
Drgania sprężyny napinacza wielorowkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Drgania sprężyny napinacza wielorowkowego
Stoje przed tym samym problemem co kolega Soldier_M ponieważ u mnie jest identycznie ( 2 tygodnie temu miałem wymieniane sprzęgiełko od alternatora) , znalazłem na allegro dużo używek w kwotach od 80 do nawet 200zł ( tylko tak naprawdę nie wiadomo ile to pochodzi i w jakim jest stanie. Znalazłem też również coś takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=1324783144" onclick="window.open(this.href);return false; nówka 149zł to jest najtańsze jaki znalałem firma maxgear . Myślicie że to będzie lepsze wyjśćie?Soldier_M pisze:Otóż mam dylemat co do pracy urządzenia jak w tytule. Od czasu kiedy zakupiłem mojego Mk IV 90KM 1999r z klimą, zauważyłem po jakimś czasie odgłos po odpaleniu silnika , przypominający grzechotkę dzieciącą. Po doszukaniu sie jego trafiłem na napinacz który podczas pracy silnika wydobywa z siebie te odgłosy. Jednak gdy w czasie pracy silnika palcem przycisne tą sprężyne napinacza ( wyglądająca jak teleskopik) odgłos ustępuje. DOuważyłem sie wysokich cen za taką czesc i pytanie moiej dotyczny wymiany. Czy konieczne jest wymienianie tegoż napinacza , czy mogę tak jezdzić i nie martwić się że coś strzeli ??
Drgania sprężyny napinacza wielorowkowego
jak dobrze zagadasz w sklepie z czesciami samochodowymi to powinienes dostac ori INA za jakies 180-190 i bedzie po problemie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Drgania sprężyny napinacza wielorowkowego
Witam!
Przymierzam się do wymiany tego napinacza oraz paska. Czy trzeba coś jeszcze wymienić przy okazji, bo nie chce dwa razy do tematu podchodzić - gdzieś wyczytałem, że do wymiany jest: napinacz, pasek i jakaś rolka jeszcze. Jak to wygląda z robocizną w ALH Bora 2001? Dojdę bez podnoszenia/obniżenia silnika ? - wydaje mi się, że tak ale nie wiem. Są potrzebne jakieś specjalne blokady albo narzędzia
Przymierzam się do wymiany tego napinacza oraz paska. Czy trzeba coś jeszcze wymienić przy okazji, bo nie chce dwa razy do tematu podchodzić - gdzieś wyczytałem, że do wymiany jest: napinacz, pasek i jakaś rolka jeszcze. Jak to wygląda z robocizną w ALH Bora 2001? Dojdę bez podnoszenia/obniżenia silnika ? - wydaje mi się, że tak ale nie wiem. Są potrzebne jakieś specjalne blokady albo narzędzia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 50 gości