Strona 3 z 3

: czw mar 15, 2007 20:11
autor: uysy
cowboy pisze:2 bary bezwzględnie czyli bez atmo ~1Bar
U ciebie pokazuje VAG 2570 czyli 1570 Bezwzglednie bo MAP sensor ma taki zakres :P
jakbyś miał wskaźnim to okazałoby się że jest znacznie więcej ...
nie kałapućkaj bo mi sie potem myli jak się naczytam. :helm:
VAG pokazuje w blokach wartości bezwzglęne ciśnienia - (względem prózni)
Ciśnienie względne to ciśnienie wzgledem atmosfery. (o tym ciśnieniu myślimy mówiąc ile "turbina pompuje"
Co oczywiście nie zmienia faktu, że techon się zamotał.

: pt mar 16, 2007 11:06
autor: techon
cowboy pisze:
techon pisze: uff ale sie rozpisałem...może jakis punkcik, co ? :bigok:
...właśnie się zastanawiałem co to jest to "pomógł" i po co to?

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 10:11 ]
cowboy pisze:
techon pisze:
jak wirnik się szybko obraca to turbo Ci w końcu powie PaPa i bedziesz miał problem czyszczenia z głowy..
mam jeszcze jeden mały problem!
Mój mechanik, raczej doświadczony, powiedził mi, ze tak przładowuje, że jest tylko do wymiany, albo regeneracji, bo czyszczenie nic nie pomoze, a po za tym to kierowniczki nie są zapieczone (tak mi pow. wcześniej) i kazał szukać drugiej turbiny!

Czy sa jakies przesłanki, po których mógł taki wniosek wyciągnąć? Czy po prostu nie dokońca się zna?

: pt mar 16, 2007 11:28
autor: uysy
techon pisze:nie dokońca się zna?
pięknie eufemistycznie określone :)

: pt mar 16, 2007 12:11
autor: cowboy
pięknie eufemistycznie określone :)
.... na rozwiązywanie problemów TDI metodą ASO, czyli wymiana po kolei wszystkiego :)

: pt mar 16, 2007 14:07
autor: twardy
techon pisze:Mój mechanik, raczej doświadczony, powiedził mi, ze tak przładowuje, że jest tylko do wymiany, albo regeneracji, bo czyszczenie nic nie pomoze, a po za tym to kierowniczki nie są zapieczone (tak mi pow. wcześniej) i kazał szukać drugiej turbiny!

Czy sa jakies przesłanki, po których mógł taki wniosek wyciągnąć? Czy po prostu nie dokońca się zna?
zmien mechanika do tego już nie jedz , ja byłem u jednego to się ze mna kłócił że mam SDI , pózniej mi wyczyścił czujnik temp powietrza mówiąc że to czujnik cisnienia a na koncu chciał mi wymienic turbine po czym sie okazało że turbo nie dawało ciśnienia a raczej dawało ale wszystko leciało w atmosfere bo miałem dziure w dolocie(w rurze gumowej idacej do intercoolera)

: pn mar 19, 2007 11:24
autor: techon
Dzwoniłem do Diagtronika, i polecili mi reperować sam "w internecie" :rotfl:
Powiedzieli, że wyjmowanie turbiny jest bez sensu, że jeżeli kierowniczki dadzą się rozruszać, to można to zrobić bez wyjmowania!?
...a oczywiście najprawdowpodobniej czeka mnie wymina turbiny na nową, a mogę się o tym przekonać za 100PLN, jak przyjadę do nich.
Co o tym sądzicie? Pewnie to zwykłe gadanie zebym dał im zarobić.
Czy można rozruszać kierowniczki bez wyciągania turbiny?

na marginesie, samo przełożenie turbiny_ 300 PLN,
sprawdzenie_ 100 PLN,
a czyszczenie ew, tylko na sam_ za ???

Może znacie inny warsztat, który zrobi czyszczenie?

: pn mar 19, 2007 16:15
autor: cowboy
techon pisze:sprawdzenie_ 100 PLN,
a czyszczenie ew, tylko na sam_ za ???
podejrzewam że w cenie 100 PLN masz diagnoze dynamiczną, rozruszanie i przesmarowanie sztangi smarem

diagnoza Tobie niepotrzebna więc możesz sobie sam napiskiać tego siuwaxu do środka i poruszać sztangą

albo napsikac i właczyć kanał 011 na zablowoanych nastawach (jeśli nie bedzie sterownik podnosił obrotów to sam zmieniaj obroty z do 1400 rpm w momencie gdy siłownik wciągnie sztangę do turbiny

jaki to smar... niepamiętam ale coś chyba do czyszczenia tarcz hamulcowych czy coś takiego..