Czym sie rozni SDI od 1.9D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » czw lip 03, 2008 19:19

Na tym zdjęciu to zwykły diesel nie sdi. Pozdr.



palio

Post autor: palio » czw lip 03, 2008 22:16

Tak myślałem :) 1Y = Diesel :)



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pt lip 04, 2008 08:54

A ja slyszalem ze SDI pala duzo mniej.Duzo znaczy ze pol litra.Bo jak slysze od kolegi ze jego 1Y z 92 roku pali na trasie (przy 120-130) 6l to wierzyc mi sie nie chce.Slyszalem ze SDI pala przy spokojnej jezdzie 4,5l.Jezeli jednak jest tak jak mowicie to kompletnie sie nie oplaca kupowac SDI.Elektronika wczesniej czy pozniej nawali i bedzie problem.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

maly_torun
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 13:31
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: maly_torun » pt lip 04, 2008 10:38

palio pisze:Tak myślałem :) 1Y = Diesel :)
A co z silnikiem SDI w Golfie IV ? ... tam oznaczenie jest AGP. Konstrukcja ta sama ?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 04, 2008 10:40

do sdi są o wiele droższe części niz do tdi np rozrząd


the mechanic

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pt lip 04, 2008 13:34

no nie przesadzajmy, cena części do 1,9 diesla i sdi w golfie 3 są porównywalne.
W golfie 4 jest drożej bo pewnie zrobili pompę wody na rozrządzie więc to dodatkowy koszt.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
adamgti
GTI
GTI
Posty: 1090
Rejestracja: sob paź 20, 2007 22:28
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: adamgti » pt lip 04, 2008 13:35

NA CODZIEŃ SPRZEDAJE TAKIE CZĘŚCI WIĘC MÓWIĘ Z AUTOPSJI


the mechanic

palio

Post autor: palio » pt lip 04, 2008 21:24

dominik7 pisze:A ja slyszalem ze SDI pala duzo mniej.Duzo znaczy ze pol litra.Bo jak slysze od kolegi ze jego 1Y z 92 roku pali na trasie (przy 120-130) 6l to wierzyc mi sie nie chce.Slyszalem ze SDI pala przy spokojnej jezdzie 4,5l.Jezeli jednak jest tak jak mowicie to kompletnie sie nie oplaca kupowac SDI.Elektronika wczesniej czy pozniej nawali i bedzie problem.
Ja jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem Golfa III jak na zdjęciu i na trasie z 4 osobami na pace i drobnym bagażem spalił 4,9 l/100 km a troche go dusiłem i czasami te 150 leciał. W mieście ostatnio liczyłem spalił 6,5 przy zróznicowanej jeździe.



grzegorzdr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: grzegorzdr » wt wrz 15, 2009 20:38

Proszę o pomoc: co to za silnik 1.9? 1Y czy AAZ?

Obrazek



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt wrz 15, 2009 20:58

Wygląda na 1,9 td aaz ,chociaż pompa wygląda jakby to był 1,6 td .Żeby się upewnić trzeba zerknąc na numery
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 21:00 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

grzegorzdr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: grzegorzdr » wt wrz 15, 2009 21:07

na silniku mam nr 300899DF
czy to pomoże w określeniu jaki to dokładnia silnik?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt wrz 15, 2009 21:09

grzegorzdr pisze:na silniku mam nr 300899DF
Jesteś pewien że to numer na silniku a nie na głowicy?Bo nie wygląda mi to na numer silnika.Numer silnika znajduje sie mniej więcej w tym miejscu ,poniżej głowicy na wypłaszczonej części bloku silnika ....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 21:15 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

grzegorzdr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: grzegorzdr » wt wrz 15, 2009 21:22

Numer spisałem pod króćcem wodyna glowicy, mniej wiecej na wysokości trzeciego wtrysku.
Sprawdze to jeszcze.



arwam

Post autor: arwam » wt wrz 15, 2009 21:23

munior,

numer silnika w motorach 1.9 jest miedzy pompą wtryskową a króćcem płynu chłodniczego na takiej wysokości jak pokazałeś ale bardziej w lewo

[ Dodano: 16 Wrz 2009 10:36 ]
DAREK82 pisze:ie trzeba otwierać maski. Wystarczy spojrzeć czy po lewej stronie kierownicy jest gałka ręcznego przyspieszenia obrotów (ssanie)
nawet nie które 1,.9 1Y nie mają mechanicznego przyspieszacza.
patrząc na przednią krawędź pokrywy zaworów 1.9D ma prostą krawędź a 1.9 SDI ma pofalowaną krawedź jak w TDI



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 163 gości