: czw mar 01, 2007 16:42
Djeight, ale ile chcesz wyciągnąć z 1.6 TD ?? 200 KM.
jest duzy sens... niektorzy na vwdiesel.net maja problemy ze szczelnoscia juz na k24 i mysla o oringowaniuvw_vandal pisze:Ale po co takie uszczelki. Silnik przecież nie kiluje się nontoper i na moc rzędu 100 KM wystarczy zwykła uszczelka porządnej firmy.
byc moze bedzie w tym roku taki projekt, w Finlandii wlasciciel dawnego audi80 buduje potworavw_vandal pisze:ale ile chcesz wyciągnąć z 1.6 TD ?? 200 KM.
jezeli wszystko jest proste i dobrze poskladane i ma sie jeszcze odrobine szczescia to wytrzyma 2 bary bez oringowania... a jak juz wzmacniac to zmienic korby, reszta jest chyba wytrzymalaNo wiecie jeśli chce sie robić mody i np turbine kręcić do 2 barów to taka uszczelka obowiązkowa, wtedy tłoki i wał wzmacniane
czyli na jakie proponujesz ? (jak znasz firmy to może i ceny )zaprzal pisze:a jak juz wzmacniac to zmienic korby
no to cały dół a własciwie środek silnika, heh ciekaw jestem czy pasi...zaprzal pisze:RobertP, proponuje swap na tdi
vw_vandal wiesz co, jak stwierdzisz że pierścienie sa do wymianyvw_vandal pisze:zobaczymy po pierścionkach.
mój ma więcej przelatane bo wziąłem go po taxi (więc ma na bak 600tyś) z niemiec 2 lata temu i też jest staryvw_vandal pisze:RobertP, no mi się wydaje że pierścienie się wykończyły ze starość Ma na latane 320 tyś. A ja w sumie lekkiej nogi nie mam. Jak będę remontował to ze swoim dobrym mechaniorem jak będzie wszystko rozebrane to wszystko obejrzymy.