Strona 3 z 3

: czw mar 01, 2007 16:42
autor: vw_vandal
Djeight, ale ile chcesz wyciągnąć z 1.6 TD ?? 200 KM.

: czw mar 01, 2007 19:35
autor: zaprzal
vw_vandal pisze:Ale po co takie uszczelki. Silnik przecież nie kiluje się nontoper i na moc rzędu 100 KM wystarczy zwykła uszczelka porządnej firmy.
jest duzy sens... niektorzy na vwdiesel.net maja problemy ze szczelnoscia juz na k24 i mysla o oringowaniu

stosuje sie to miedzy innymi w tych ogromnych amerykanskich pickupach dieslach - po kilka barow tam wtedy dmuchaja

[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 6:38 pm ]
vw_vandal pisze:ale ile chcesz wyciągnąć z 1.6 TD ?? 200 KM.
byc moze bedzie w tym roku taki projekt, w Finlandii wlasciciel dawnego audi80 buduje potwora

[ Dodano: Czw Mar 01, 2007 6:39 pm ]
No wiecie jeśli chce sie robić mody i np turbine kręcić do 2 barów to taka uszczelka obowiązkowa, wtedy tłoki i wał wzmacniane
jezeli wszystko jest proste i dobrze poskladane i ma sie jeszcze odrobine szczescia ;) to wytrzyma 2 bary bez oringowania... a jak juz wzmacniac to zmienic korby, reszta jest chyba wytrzymala

: pt mar 02, 2007 01:06
autor: RobertP
zaprzal pisze:a jak juz wzmacniac to zmienic korby
czyli na jakie proponujesz ? (jak znasz firmy to może i ceny :bigok: ) :pub:

: pt mar 02, 2007 01:34
autor: zaprzal
RobertP, proponuje swap na tdi ;)

: pt mar 02, 2007 09:04
autor: RobertP
zaprzal pisze:RobertP, proponuje swap na tdi ;)
no to cały dół a własciwie środek silnika, heh ciekaw jestem czy pasi...
tak wogóle to łaziłem niedawno za całym silnikiem TDI na swapa do
mojego paska patrzyłemna cały z full osprzętem do niego ale chcą
za dużo więc zdecydowałem się na remont
vw_vandal pisze:zobaczymy po pierścionkach.
vw_vandal wiesz co, jak stwierdzisz że pierścienie sa do wymiany
to sprawdź powody czemu się szybko zużyły, a już Ci podpowiem co masz
sprawdzić: więc sprawdź luzy poprzeczne połączenia tłoka z korbowodem,
wzdłużne na sworzuniu mogą być i będą ale poprzeczne są niedopuszczalne
jak masz gdzie lub w specjalistycznym zakładzie to niech zrobią Ci nowe
tulejki mosieżne (oryginalne też są mosiężne) i dopasują dobre nowe sworznie,
tak żeby wszystko było ciasno jak w ..... ;-) :bajer: :pub:
wiem coś o tym bo to robiłem w tamtym tygodniu

: pt mar 02, 2007 10:35
autor: vw_vandal
RobertP, no mi się wydaje że pierścienie się wykończyły ze starość ;) Ma na latane 320 tyś. A ja w sumie lekkiej nogi nie mam. Jak będę remontował to ze swoim dobrym mechaniorem jak będzie wszystko rozebrane to wszystko obejrzymy.

: pt mar 02, 2007 11:17
autor: RobertP
vw_vandal pisze:RobertP, no mi się wydaje że pierścienie się wykończyły ze starość ;) Ma na latane 320 tyś. A ja w sumie lekkiej nogi nie mam. Jak będę remontował to ze swoim dobrym mechaniorem jak będzie wszystko rozebrane to wszystko obejrzymy.
mój ma więcej przelatane bo wziąłem go po taxi (więc ma na bak 600tyś) z niemiec 2 lata temu i też jest stary :jezor:
koniecznie zwrócię uwage na te luzy na sworzniach tłoków i tulejach w korbowodach
tam nie ma prawa być luzu nawet 0,05mm, bo szlag trafi nowe pierścienie szybciej niż Ci się wydaje