: pt lut 16, 2007 00:37
Rob ma w dobrych cenachmkris pisze:pompa,wtryski....
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Rob ma w dobrych cenachmkris pisze:pompa,wtryski....
Zgadzam sie, ale ja mysle sobie tak...rob555 pisze:No ciekawe ja jeszcze nie znalazlem
Jest natomiast podana korekcja. Ale czy ona pokazuje stan wtryskow no nie do konca ... bardziej rozbierznosci pomiedzy nimi. A czasem wysokie wartosci nie sa wina wtryskow
uysy pisze: Rob ma w dobrych cenach
Audi mają śmieszne bakirob555 pisze:R5 2.5TDI
A po tym właśnie poznaje się dobrego diagnostęrob555 pisze:Wiec nie sprawdzam od konca tylko eliminuje to co mozna sprawdzic w 5min bez demontarzu polowy silnika....
Ja juz sam nie wiem co Ty chcesz,piszesz tutaj pytanie "jak poluzowac pompe" podczas dyskusji piszesz jakie masz obiawy w mk4 po czym stwierdzasz ze jednak moga to byc wtryski...????jarorlit pisze:Powiem tak. Na samym poczatku zanim zacalem szukac rowiazan na forum (i napisalem ten post) podejrzewalem wtryski, wiec moze rzeczywisci to i one....
Ale chcialem najpierw ustawic wlasciwy kat by te przyczyne wyeliminowac i drazyc temat dalej !
...A jednak pomimo tego iz kolega @uysy powiedzial CI ze masz dobry kat i masz go zostawic Ty go chcesz ustawic (Twoja sprawa) niemajac naprawde zielonego pojecia, ustawienie takiego kata jest banalne ale ja radze Tobie go zostawic i jechac do kolegi @rob555 przy okazji wyjedziesz z nowymi wtryskami i pompa!jarorlit pisze:Czy ktos moglby mnie poprawic co do jego ustawienia?
Luzuje trzy sruby nr 1 obracam lekko zebatke, zakrecam, wlaczam silnik, TDIGraph sprawdzam. Jesli zle to wylaczam silnik i poprawiam.
Czy dobrze wymyslilem? Czy tak to sie robi w mk4?
c'mon... tak się ustawia w agr/alh/asv....mkris pisze:A co do Twojej teori na temat ustawienie katu i popuszczenia srub nr.1 i przekrecenie zebatki to.....wole sie ugrysc w jezyk
tylko ze nie wiemy jaki kolega ma kod motorauysy pisze:c'mon... tak się ustawia w agr/alh/asv....
Oj wcale nieprawda. Wiem, czego chce. Chce ustawic statyczny kat wtrysku, bo wg mnie jest niewlasciwy. Dostalem w tym poscie tyle roznych odpowiedzi, ze narodzily sie rozne watpliwosci...mkris pisze:Na zakonczenie powiem Ci tylko tyl ze wadpie aby ktos Ci tutaj pomogl bo Ty sam nie wiesz czego chcesz.
Pozdrawiam.
Kod silnika podalem na samym pocztku postu- ASVmkris pisze:tylko ze nie wiemy jaki kolega ma kod motora
wiem tylko ze 6 lat stary tzn by musial byc z roku 2001.
Nie pomoze. ASV zupelnie inaczej sie ustawia...figurel pisze:A może ten link pomoże? Co prawda AFN to nie ASV ale to chyba jeden pies.