Strona 3 z 6

: ndz lut 18, 2007 09:46
autor: zaprzal
moze ta turbina puszcza olej? moim zdaniem 1,4 bara z tych malych turbin to jest za duzo... ciekawe jakie wtedy jest cisnienie w kolektorze wydechowym

: ndz lut 18, 2007 23:02
autor: adam16v
zaprzal pisze:moze ta turbina puszcza olej? moim zdaniem 1,4 bara z tych malych turbin to jest za duzo... ciekawe jakie wtedy jest cisnienie w kolektorze wydechowym
W jakim sensie za dużo dla mojej turbinki? czy takie ciśnienie, lub większe ( jeśli bym ustawił) może ją jakoś lub coś innego uszkodzić?

: ndz lut 18, 2007 23:33
autor: zaprzal
ogolnie jak sie przesadzi to turbo nie pracuje juz w zakresie swojej wydajnosci, moze sie uszkodzic, dmucha gorace powietrze itp Napewno nie stanie sie to od razu jak sie zacznie dmuchac 0,2bara za duzo, ale skroci to znacznie zywotnosc

: pn lut 19, 2007 01:41
autor: To_mas
Ja tam mam w planach mojego garretta T3 podnieść do ok 1 bara (o ile zakupie potrzebny sprzęt) zaprzal, myslisz ze na takim 1barze to bede mogł sobie spokojnie smigać i sie nie obawiać :)
Silnik mam raczej w bdb stanie oleju nie ubywa nie jest mokry tylko musze uszczelke pod klawiaturą wymienić :P i tyle :) pali super :)

: pn lut 19, 2007 09:34
autor: zaprzal
To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo? :)

a wracajac do tematu, pan z Finlandii ktory mial 170koni w golfie 1.6td jezdzil poczatkowo z turbo gt20v na 1,9bar (ale nie mierzyl cisnienia w kolektorze wydechowym a pewnie bylo za duze), a ostatnio mial gt22v na 1,7bar (i cisnienie w wydechowym mniej wiecej podobne)... Wiec nie trzeba kosmicznego boostu zeby miec duza moc. Liczy sie ilosc powietrza i dobry przeplyw ktory zapewnia duze turbo

: pn lut 19, 2007 10:59
autor: To_mas
zaprzal pisze:170koni w golfie 1.6td
ja piernicze :PPP to musiało wymiatać :D:D
zaprzal pisze:To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo? :)
nie raczej nie :P To ile byś ustawił na takiej turbince ?? tak do normalnej codziennej jazdy zeby mi tez szybko silnika i turbo nie wykonczyło :))

: pn lut 19, 2007 11:23
autor: souler
ustaw 1.2-1.3 bara. ja mam na t3 1.3 bara.

: pn lut 19, 2007 11:51
autor: zaprzal
SouleR, masz t3 w aaz?

: pn lut 19, 2007 12:09
autor: souler
raczej chyba tak. mam ciegno, ale z zawleczka. t2 mial chyba chlodzenie woda, a ja tego nie mam. olej jest doprowadzony, ale wody nigdzie tam nie widzialem.

: pn lut 19, 2007 12:41
autor: zaprzal
SouleR, patrzyles co jest napisane na tabliczce na turbo? bo mi sie wydaje, ze jednak masz T2

: pn lut 19, 2007 15:23
autor: Tomallus
Zaprzal podaj coś więcej informacji na temat tego 170KM 1,6TD, jakieś linki, czy cóś.

: pn lut 19, 2007 15:35
autor: zaprzal
Tomallus, pompa 10mm, turbo najpierw gt20 pozniej gt22, kolektor ssacy od benzyny, wydechowy customowy troche zeby dopasowac do turbo,FMIC obrobiona glowica, wieksze zawory od 1,9td oraz od jakiegos mitsubishi, metalowa uszczelka 1.9td, sruby ARP, poza tym motor po kompletnym remoncie, to bylo w audi80 starym

jest jeszcze jetta 1,6td jest prawie seryjna, ma pompe 12mm, 1,5 bar doladowania z gt20v, duzy FMIC i to chyba tyle, tam jakies sprzegielko mocniejsze i takie tam duperelki

http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ to adres serwera, rozne fotki audi, silnik, wykresy
http://www.vepiku.com/vwjettareuna.htm to jest o tym vw jetta

: pn lut 19, 2007 18:51
autor: souler
zaprzal sprawdze turbo, moze uda mi sie doczytac z tabliczki. te linki co podales to :bajer: audi takie cichociemne, a pod maska potwor. jetka tez mocna.

: pn lut 19, 2007 19:18
autor: zaprzal
SouleR pisze:audi takie cichociemne
w tym sezonie nadwozie bedzie sie juz mocniej rzucac w oczy
http://www.kotinet.com/matti.farm/Scirocco/ :bigok: