jaka uszczelka pod glowice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
W jakim sensie za dużo dla mojej turbinki? czy takie ciśnienie, lub większe ( jeśli bym ustawił) może ją jakoś lub coś innego uszkodzić?zaprzal pisze:moze ta turbina puszcza olej? moim zdaniem 1,4 bara z tych malych turbin to jest za duzo... ciekawe jakie wtedy jest cisnienie w kolektorze wydechowym
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
ogolnie jak sie przesadzi to turbo nie pracuje juz w zakresie swojej wydajnosci, moze sie uszkodzic, dmucha gorace powietrze itp Napewno nie stanie sie to od razu jak sie zacznie dmuchac 0,2bara za duzo, ale skroci to znacznie zywotnosc
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ja tam mam w planach mojego garretta T3 podnieść do ok 1 bara (o ile zakupie potrzebny sprzęt) zaprzal, myslisz ze na takim 1barze to bede mogł sobie spokojnie smigać i sie nie obawiać
Silnik mam raczej w bdb stanie oleju nie ubywa nie jest mokry tylko musze uszczelke pod klawiaturą wymienić i tyle pali super
Silnik mam raczej w bdb stanie oleju nie ubywa nie jest mokry tylko musze uszczelke pod klawiaturą wymienić i tyle pali super
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo?
a wracajac do tematu, pan z Finlandii ktory mial 170koni w golfie 1.6td jezdzil poczatkowo z turbo gt20v na 1,9bar (ale nie mierzyl cisnienia w kolektorze wydechowym a pewnie bylo za duze), a ostatnio mial gt22v na 1,7bar (i cisnienie w wydechowym mniej wiecej podobne)... Wiec nie trzeba kosmicznego boostu zeby miec duza moc. Liczy sie ilosc powietrza i dobry przeplyw ktory zapewnia duze turbo
a wracajac do tematu, pan z Finlandii ktory mial 170koni w golfie 1.6td jezdzil poczatkowo z turbo gt20v na 1,9bar (ale nie mierzyl cisnienia w kolektorze wydechowym a pewnie bylo za duze), a ostatnio mial gt22v na 1,7bar (i cisnienie w wydechowym mniej wiecej podobne)... Wiec nie trzeba kosmicznego boostu zeby miec duza moc. Liczy sie ilosc powietrza i dobry przeplyw ktory zapewnia duze turbo
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ja piernicze :PPP to musiało wymiatać :Dzaprzal pisze:170koni w golfie 1.6td
nie raczej nie To ile byś ustawił na takiej turbince ?? tak do normalnej codziennej jazdy zeby mi tez szybko silnika i turbo nie wykonczyło )zaprzal pisze:To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo?
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Tomallus, pompa 10mm, turbo najpierw gt20 pozniej gt22, kolektor ssacy od benzyny, wydechowy customowy troche zeby dopasowac do turbo,FMIC obrobiona glowica, wieksze zawory od 1,9td oraz od jakiegos mitsubishi, metalowa uszczelka 1.9td, sruby ARP, poza tym motor po kompletnym remoncie, to bylo w audi80 starym
jest jeszcze jetta 1,6td jest prawie seryjna, ma pompe 12mm, 1,5 bar doladowania z gt20v, duzy FMIC i to chyba tyle, tam jakies sprzegielko mocniejsze i takie tam duperelki
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ to adres serwera, rozne fotki audi, silnik, wykresy
http://www.vepiku.com/vwjettareuna.htm to jest o tym vw jetta
jest jeszcze jetta 1,6td jest prawie seryjna, ma pompe 12mm, 1,5 bar doladowania z gt20v, duzy FMIC i to chyba tyle, tam jakies sprzegielko mocniejsze i takie tam duperelki
http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ to adres serwera, rozne fotki audi, silnik, wykresy
http://www.vepiku.com/vwjettareuna.htm to jest o tym vw jetta
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
w tym sezonie nadwozie bedzie sie juz mocniej rzucac w oczySouleR pisze:audi takie cichociemne
http://www.kotinet.com/matti.farm/Scirocco/
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości