jaka uszczelka pod glowice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 18, 2007 09:46

moze ta turbina puszcza olej? moim zdaniem 1,4 bara z tych malych turbin to jest za duzo... ciekawe jakie wtedy jest cisnienie w kolektorze wydechowym


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lut 18, 2007 23:02

zaprzal pisze:moze ta turbina puszcza olej? moim zdaniem 1,4 bara z tych malych turbin to jest za duzo... ciekawe jakie wtedy jest cisnienie w kolektorze wydechowym
W jakim sensie za dużo dla mojej turbinki? czy takie ciśnienie, lub większe ( jeśli bym ustawił) może ją jakoś lub coś innego uszkodzić?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lut 18, 2007 23:33

ogolnie jak sie przesadzi to turbo nie pracuje juz w zakresie swojej wydajnosci, moze sie uszkodzic, dmucha gorace powietrze itp Napewno nie stanie sie to od razu jak sie zacznie dmuchac 0,2bara za duzo, ale skroci to znacznie zywotnosc


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 19, 2007 01:41

Ja tam mam w planach mojego garretta T3 podnieść do ok 1 bara (o ile zakupie potrzebny sprzęt) zaprzal, myslisz ze na takim 1barze to bede mogł sobie spokojnie smigać i sie nie obawiać :)
Silnik mam raczej w bdb stanie oleju nie ubywa nie jest mokry tylko musze uszczelke pod klawiaturą wymienić :P i tyle :) pali super :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 09:34

To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo? :)

a wracajac do tematu, pan z Finlandii ktory mial 170koni w golfie 1.6td jezdzil poczatkowo z turbo gt20v na 1,9bar (ale nie mierzyl cisnienia w kolektorze wydechowym a pewnie bylo za duze), a ostatnio mial gt22v na 1,7bar (i cisnienie w wydechowym mniej wiecej podobne)... Wiec nie trzeba kosmicznego boostu zeby miec duza moc. Liczy sie ilosc powietrza i dobry przeplyw ktory zapewnia duze turbo


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 19, 2007 10:59

zaprzal pisze:170koni w golfie 1.6td
ja piernicze :PPP to musiało wymiatać :D:D
zaprzal pisze:To_mas, 1 bar to niewiele dla takiego garretta, akurat z takim turbo bym ustawil wiecej. Moze chcesz sie zamienic na turbo? :)
nie raczej nie :P To ile byś ustawił na takiej turbince ?? tak do normalnej codziennej jazdy zeby mi tez szybko silnika i turbo nie wykonczyło :))



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 19, 2007 11:23

ustaw 1.2-1.3 bara. ja mam na t3 1.3 bara.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 11:51

SouleR, masz t3 w aaz?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 19, 2007 12:09

raczej chyba tak. mam ciegno, ale z zawleczka. t2 mial chyba chlodzenie woda, a ja tego nie mam. olej jest doprowadzony, ale wody nigdzie tam nie widzialem.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 12:41

SouleR, patrzyles co jest napisane na tabliczce na turbo? bo mi sie wydaje, ze jednak masz T2


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pn lut 19, 2007 15:23

Zaprzal podaj coś więcej informacji na temat tego 170KM 1,6TD, jakieś linki, czy cóś.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 15:35

Tomallus, pompa 10mm, turbo najpierw gt20 pozniej gt22, kolektor ssacy od benzyny, wydechowy customowy troche zeby dopasowac do turbo,FMIC obrobiona glowica, wieksze zawory od 1,9td oraz od jakiegos mitsubishi, metalowa uszczelka 1.9td, sruby ARP, poza tym motor po kompletnym remoncie, to bylo w audi80 starym

jest jeszcze jetta 1,6td jest prawie seryjna, ma pompe 12mm, 1,5 bar doladowania z gt20v, duzy FMIC i to chyba tyle, tam jakies sprzegielko mocniejsze i takie tam duperelki

http://www.kotinet.com/matti.farm/Audi/ to adres serwera, rozne fotki audi, silnik, wykresy
http://www.vepiku.com/vwjettareuna.htm to jest o tym vw jetta


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 19, 2007 18:51

zaprzal sprawdze turbo, moze uda mi sie doczytac z tabliczki. te linki co podales to :bajer: audi takie cichociemne, a pod maska potwor. jetka tez mocna.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lut 19, 2007 19:18

SouleR pisze:audi takie cichociemne
w tym sezonie nadwozie bedzie sie juz mocniej rzucac w oczy
http://www.kotinet.com/matti.farm/Scirocco/ :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości