Strona 3 z 7
: czw sie 23, 2007 21:40
autor: Kamien266
autko dobrze sie sprawowało najgorsze było to ze musiałem wcisnac mu amortyzator na pompe ten ktory opoznia zejscie z obrotów bo jak tego nie miałem to wyrywał mi poduchy z pod silnika ale moc mial ja mam załozone opony 215/40/17 z przodu a z tyłu 235/40/17 i dawal rade teraz jak zrobie silnik mysle ze w przyszłym tygodniu skoncze to zakladam mu nowe zawieszenie i wieksze tarcze hamulcowe
: pt sie 24, 2007 06:16
autor: souler
Kamien266 ja nie wiem dalej o jakiej mocy piszesz. tylko 90 kucy szalu nie robi. miales jedynie wygodnego dupowoza. szarpanie oznacza zuzycie pompy. bez amortyzatora powinno plynnie schodzic z obrotow.
: pt sie 24, 2007 21:01
autor: Tomallus
Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
: pt sie 24, 2007 21:52
autor: souler
Tomallus pisze:Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
jak uszczelka ok to 1.3 spokojnie, a jak nie, to bedziesz mial powod zeby zalozyc metalowa. same +
: pt sie 24, 2007 22:38
autor: souler
tomcio pisze:SouleR pisze:Tomallus napisał/a:
Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
jak uszczelka ok to 1.3 spokojnie, a jak nie, to bedziesz mial powod zeby zalozyc metalowa. same +
oczywiście co złego to nie my
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
ofkors naturliś ja wohl
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: pt sie 24, 2007 22:41
autor: maro_dr
U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?
: pt sie 24, 2007 22:47
autor: souler
maro_dr pisze:U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?
uzywamy soku z gumijagód
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
serio
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
: sob sie 25, 2007 01:34
autor: zaprzal
Tomallus pisze:Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
moze seryjne 0,7 bar a moze 1,4 bar. jesli sie sam nie dowiesz to nikt ci nie powie. roznie to bywa
: sob sie 25, 2007 08:30
autor: eldorado84
maro_dr pisze:U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?
sądze że ma, sprawdź, podkręć turbinke - przejedź sie - i zobaczysz ekekt
potem jeszcze podkręć na kompie śrubke dawki paliwa i wtedy zobaczysz różnice
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: sob sie 25, 2007 09:45
autor: maro_dr
tomcio pisze:nie ma dymu bez ognia, a właściwie to nie ma ognia bez dymu
to prawda, moja bestia jeszcze Wam pokaże ogień i dym
eldorado84, Dzięki za wskazówki ale myślę że czas na zmiany, w przyszłym tygodniu montuje pompę z grzybkiem bo z oryginalnej 1V to można sobie podkręcać ale chyba fazy z sokiem z gumi jagód
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pompa już jest więc jeszcze tylko chwila wolnego czasu i chęci.
eldorado84, niezłego masz "kompa" jak mu dawki paliwa regulujesz
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
: sob sie 25, 2007 12:10
autor: To_mas
tomcio pisze:żeby się tylko korby w asfalt nie wbiły
albo nie wyszły bokiem :PP
p.s
zlecam ostroznośc
maro_dr, bedzie robić pokaz latających tłoków :PP