Strona 3 z 7

: czw sie 23, 2007 21:40
autor: Kamien266
autko dobrze sie sprawowało najgorsze było to ze musiałem wcisnac mu amortyzator na pompe ten ktory opoznia zejscie z obrotów bo jak tego nie miałem to wyrywał mi poduchy z pod silnika ale moc mial ja mam załozone opony 215/40/17 z przodu a z tyłu 235/40/17 i dawal rade teraz jak zrobie silnik mysle ze w przyszłym tygodniu skoncze to zakladam mu nowe zawieszenie i wieksze tarcze hamulcowe

: pt sie 24, 2007 06:16
autor: souler
Kamien266 ja nie wiem dalej o jakiej mocy piszesz. tylko 90 kucy szalu nie robi. miales jedynie wygodnego dupowoza. szarpanie oznacza zuzycie pompy. bez amortyzatora powinno plynnie schodzic z obrotow.

: pt sie 24, 2007 21:01
autor: Tomallus
Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?

: pt sie 24, 2007 21:52
autor: souler
Tomallus pisze:Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
jak uszczelka ok to 1.3 spokojnie, a jak nie, to bedziesz mial powod zeby zalozyc metalowa. same +

: pt sie 24, 2007 22:38
autor: souler
tomcio pisze:
SouleR pisze:Tomallus napisał/a:
Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?


jak uszczelka ok to 1.3 spokojnie, a jak nie, to bedziesz mial powod zeby zalozyc metalowa. same +
oczywiście co złego to nie my :bigok:
ofkors naturliś ja wohl :grin: :hmm:

: pt sie 24, 2007 22:41
autor: maro_dr
U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?

: pt sie 24, 2007 22:47
autor: souler
maro_dr pisze:U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?
uzywamy soku z gumijagód :bajer: serio :jezor:

: sob sie 25, 2007 01:34
autor: zaprzal
Tomallus pisze:Ile mogę dmuchnąć, w seryjnym SBeku, na zwykłej uszczelce, bez strachu o silnik?
moze seryjne 0,7 bar a moze 1,4 bar. jesli sie sam nie dowiesz to nikt ci nie powie. roznie to bywa

: sob sie 25, 2007 08:30
autor: eldorado84
maro_dr pisze:U mnie w 1V nie mogę uzyskać ciśnienia większego niż 0,7 wykręcając imbusem śrubkę z westgate, pompę mam jeszcze bez grzybka. Zastanawiam się jak wy wyciągacie 1,4? Czy pompa ma również wpływ na ciśnienie doładowania?
sądze że ma, sprawdź, podkręć turbinke - przejedź sie - i zobaczysz ekekt
potem jeszcze podkręć na kompie śrubke dawki paliwa i wtedy zobaczysz różnice :grin:

: sob sie 25, 2007 09:45
autor: maro_dr
tomcio pisze:nie ma dymu bez ognia, a właściwie to nie ma ognia bez dymu
to prawda, moja bestia jeszcze Wam pokaże ogień i dym :)

eldorado84, Dzięki za wskazówki ale myślę że czas na zmiany, w przyszłym tygodniu montuje pompę z grzybkiem bo z oryginalnej 1V to można sobie podkręcać ale chyba fazy z sokiem z gumi jagód :lol: Pompa już jest więc jeszcze tylko chwila wolnego czasu i chęci. eldorado84, niezłego masz "kompa" jak mu dawki paliwa regulujesz :rotfl:

: sob sie 25, 2007 12:10
autor: To_mas
tomcio pisze:żeby się tylko korby w asfalt nie wbiły

albo nie wyszły bokiem :PP

p.s
zlecam ostroznośc maro_dr, bedzie robić pokaz latających tłoków :PP