Strona 3 z 3

: sob sty 06, 2007 15:06
autor: lewar22
seat-leon gdzie zmieniałeś program?

: sob sty 06, 2007 15:13
autor: seat-leon
zaczalem od softa u diagtronikow

potem cala reszte jak i wszelkie korekty softa robilem u marka w warszawie vel Master's ;)

na wiosne znow u niego zawitam <lol>

: pt sty 19, 2007 00:55
autor: uysy
maro1404 pisze:coś powiedzieć na temat tego silnik
ALH to najlepszy 90ciokonny silnik na pompie jaki zrobił VW

: pt sty 19, 2007 13:38
autor: Remigiusz78
Doklejam się do tematu, uysy pusc wodze fantazji razem z cenami, ile to srednio kosztuje do ALH. Czy automat ma cos do gadania w wirusowaniu bryczki?

: pt sty 19, 2007 15:24
autor: golfir
przy dobrych układach jak motor w miare zdrowy i wszystko git to zrobisz ze 120 koni bez zmiany wtrysków masz ten plus że ALH ma suszarke z kierownicami jezeli wrzuciłbyś wtryski z jakiwjś 110-tki to byłoby ok 140 kucy

[ Dodano: Pią Sty 19, 2007 14:25 ]
za 1500zł w Masters-ie masz fure zawirusowaną i śmigasz jak marzenie a wgranie nowego softu zajmuje ok 30-40 minut z chamowaniem

[ Dodano: Pią Sty 19, 2007 14:26 ]
wczoraj z mojej 90-tki zrobił mi 116,5 koni wynik bardzo przyjemny moment wyższy noi frajda z jazdy

: pt sty 19, 2007 15:54
autor: uysy
Remigiusz78 pisze:uysy pusc wodze fantazji razem z cenami
ceny rozsądnych programów to 1000-2000zł (choć wiem gdzie krzykną nawet powyżej 3kzł :) )
Fantazjować nie ma co... A automat wymaga specjalnego podejścia do programu i wyklucza hamowanie, a raczej powoduje, że hamowanie staje się rzeźbą w rzadkim g.....
co ja moge z nim zrobic zeby przybyło wiecej kucyków tak około 140 da sie wycisnąc
Program musisz zrobić... ale 140PS na seryjnej mechanice nie pojedzie.

: pt sty 19, 2007 16:14
autor: brechcik
ja podnioslem dawke naq nastawniku i silnik stal sie zywszy ale nadal mi malo co trzeba zrobic zeby go jeszcze ozywic

: pt sty 19, 2007 22:00
autor: uysy
maro1404 pisze:to powiedz mi czym sie różni 90 od 150 km bo z tego co słyszałem to sie różni turbiną, wtryskami, wiekszym IC i niczym pozatym a reszta to seryjna jezeli sie myle to niekt mnie poprawi aha a do 150 jest inna chłodnica do wody. TAK!!
To całkowicie inne konstrukcje. Różnią się..... wszytskim.

: śr maja 02, 2007 12:31
autor: skorp
podepnę sie do tematu,orientuje sie ktoś gdzie w okolicach katowic można zawirusować 90-konnego agr,chodzi mi głównie o kogoś kto wie co i jak,tylko problem jest tego typu że mój vw odpycha się czterema kółkami co może "nieco" utrudnic korzystamie z hamowni.

: śr maja 02, 2007 13:06
autor: cowboy
skorp pisze:co może "nieco" utrudnic korzystamie z hamowni
nic nie utrudni - tylko hamownia ma byc 4x4
skorp pisze:gdzie w okolicach katowic
Aligator - czyli masters tuning Katowice - hamownia w Gliwicach MAHA 4x4

Uysy - w Łodzi - hamowania Nagaz - MAHA 4x

Masters w Wawie - własna hamownia MAHA 4x4

albo Compsport w Bielsku B - tez możesz shamować sie w Gliwicach

: sob lip 07, 2007 13:21
autor: bialko1991
Adamm, a ile takie cos kosztuje? ;]