Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw gru 28, 2006 16:56
rob555 pisze:Czy takie cos by odpowiadalo?
nio mnie sie podoba
na forum Diagtroników już pytałem - jak sie teraz jeździ ? czuć ten słaby dół na tej GT22 ?
BTW: jak opracujesz jakis fajny sposób na konkretny FMIC do mk3 z klima to chętnie obejrze fotki
kkk13 pisze:jeżdżę od niecalego tygodnia AFNem w mkIII,
to ten czarny 20 Jahre ?
kkk13 pisze:wybiore się do Ciebie po retusz programu, szykuj coś rozsądnego
no to sie kolejne 20 Jahre Rob-owi nawinie pod lutownice
-
Chmielu_TDI
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: Chmielu_TDI » czw gru 28, 2006 18:25
Zoltecek pisze:Witam chciałbym sie dowiedziec czy te silniki sa awaryjne i od kiedy sa wstawiane do MK3 bo słyszałem ze sa wstawiane od 96 ? czy to prawda? ile spalaja jakies słabe punkty tych silnikow?
sam takiego mam od wrzesnia i silnik cud malina, odpala super, klekocze jak kazde tdi vw ale te osiagi
spalanie w ganicach 6 litrow w miescie i okolo 5 na trasie przy nie kapeluszowej jezdzie
[ Dodano: 28 Gru 2006 17:25 ]
ku_bi pisze:Zoltecek pisze:a teraz mam pytanie Dlaczego w samochodach z 95 roku tez sie pojawiaja te silniki przynajmniej tak pisza ich własciciele? Np:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909254
po czym poznac ze to jest motor 110 KM
na co zwrocic uwage przy kupnie bo mam jednego na oku ale nie wiem co tam patrzec bo całe zycie benzyna latałem
skąd sie pojawiają....? Jest to czysta fantazja sprzedawców, zeby sprzedac szybko auto trzeba je przeciez jakos zareklamowac... czyz nie? w golfach 3 TDI 110 km montowany był od 02.1996 i sprzedawca moze pisac sobie co chce.... sprawdzic mozesz np po nalepce informacyjnej w kufrze, na ktorej jest napisany typ silnika - 110 KM -AFN
ja mam wersje austryjacka i mam auto z tym silniczkiem dokladnie z polowy stycznia wiec chyba wsadzali je od poczatku roku chyba ze rynek austryjacki sie jakos od polskiego roznil
[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]
-
seat-leon
Post
autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 18:32
rob nie przesadzasz z tym +-380Nm samym programem?:>
czy to "aby" wykres pokazowy na zachete
-
Johny1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
-
Kontakt:
Post
autor: Johny1984 » czw gru 28, 2006 21:28
Pruszkowiak pisze:w MK3 występują w oznaczeniu AFN
ja mam AHF niby 110ps, ale ile fabryka rzeczywiście dała to nie wiem dokładnie sam...
w Mk3 to jeszcze ASV montowane były jak się nie mylę???
a teraz 2 pytania do znawców tematu TDI:
-czym się różni AHF od AFN?
-ktory silnik lepszy jest przed i po modach?
thx za info
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
seat-leon
Post
autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 21:54
-czym się różni AHF od AFN?
AFN pojawil sie w 1996r.
AHF wprowadzono w 1997r i jest to udoskonalona jednostka AFN miedzy innymi o nowa glowice , uklad rozrzadu bardziej wytrzymaly , dwumasowe kolo zamachowe , sprezarka zespolona z kolektorem wydechowym , wydajniejsze wtryskiwacze......
to tak w skrocie..... bo chyba o to Ci chodzilo?
pozdrawiam
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » czw gru 28, 2006 21:56
seat-leon pisze:rob nie przesadzasz z tym +-380Nm samym programem?:>
czy to "aby" wykres pokazowy na zachete
Hehe....samym softem to nawet Poniedzialek by nie zrobil
Autko narazie smiga na codzien na takim setupie ale to wstep licze na wiecej.
Fakt ze mody sa znaczne : hybrydowe wtryski, pompa wtryskowa, FMIC, turbo itd....
Ale mam najmocniejsze VP37 na pomorzu :green_fuck:
[ Dodano: 28 Gru 2006 21:05 ]
seat-leon pisze:AFN pojawil sie w 1996r.
AHF wprowadzono w 1997r i jest to udoskonalona jednostka AFN miedzy innymi o nowa glowice , uklad rozrzadu bardziej wytrzymaly , dwumasowe kolo zamachowe , sprezarka zespolona z kolektorem wydechowym , wydajniejsze wtryskiwacze......
Nie do konca. AFN tez ma dwumasa
-
Johny1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
-
Kontakt:
Post
autor: Johny1984 » czw gru 28, 2006 22:08
seat-leon pisze:to tak w skrocie..... bo chyba o to Ci chodzilo?
między innymi o to...
a jakie mody są możliwe???takie jak w AFN'ie???
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
seat-leon
Post
autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 22:36
Hehe....samym softem to nawet Poniedzialek by nie zrobil
moze jakby mial dobry dzien
hehe to by wykreowal wykres <lol>
tak na marginesie to czyzbys nie darzyl go sympatia?
<lol>
Autko narazie smiga na codzien na takim setupie ale to wstep licze na wiecej.
Fakt ze mody sa znaczne : hybrydowe wtryski, pompa wtryskowa, FMIC, turbo itd....
Ale mam najmocniejsze VP37 na pomorzu
sprzeglo jeszcze daje rade czy zmieniales?
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt gru 29, 2006 00:06
seat-leon pisze:moze jakby mial dobry dzien
hehe to by wykreowal wykres <lol>
tak na marginesie to czyzbys nie darzyl go sympatia?
<lol>
sprzeglo jeszcze daje rade czy zmieniales?
No nie zabardzo go lubie. Po tym jak auto dlubane przezemnie wyhamowal zanizajac moc (albo dal wykres innego) i chcial klientowi wmowic odplatne poprawki. Pozniej pisal na forach wypracowania jak to jego super hiper specjalna hamownia zaniza moc o 15KM (na innych hamowniach wyniki byly znacznie lepsze) ze to tak ma byc i basta.... z tym ze auta na jego softach mialy parametry niezanizone. Szkoda gadac.
Co do sprzegla to mam AFN i sie slizga....bedzie przypuszczalnie teraz od VR6 zamontowane na zwyklym kole zamachowym.
[ Dodano: 28 Gru 2006 23:12 ]
Johny1984 pisze:a jakie mody są możliwe???takie jak w AFN'ie???
pzdr
mody nawet lepsze mozna jak w afn bo wtryski wydajniejsze i motor zazwyczaj mniej styrany.
-
Johny1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
-
Kontakt:
Post
autor: Johny1984 » pt gru 29, 2006 02:22
rob555 pisze:mody nawet lepsze mozna jak w afn bo wtryski wydajniejsze i motor zazwyczaj mniej styrany.
a co i z jakim efektem proponujesz???
chodzi mi o program i mechanikę...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt gru 29, 2006 10:51
Johny1984 pisze:co i z jakim efektem proponujesz???
chodzi mi o program i mechanikę...
pzdr
Program ok 135-140KM i 310Nm
Program +turbina 130 : ok 145KM i 340Nm
Program+turbina 130 + FMIC -ok 150KM i 360Nm
Pozniej to wtryski hybrydy, pompa paliwa i turbina od ARL albo wieksza
no ale to juz koszty na znacznie innym poziomie.
Wartosci mocy orientacyjne. Czasem uda sie w bonusie pare KM dodac czasem kilka bedzie mniej bo taki juz motor jest. Generalnie robie takie softy by nic nie wybuchło i nie kopcilo za bardzo bo tego nie lubie
-
Johny1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
-
Kontakt:
Post
autor: Johny1984 » pt gru 29, 2006 15:13
[ Dodano: 2006-12-29, 14:13 ]
rob555 pisze:Program ok 135-140KM i 310Nm
Program +turbina 130 : ok 145KM i 340Nm
Program+turbina 130 + FMIC -ok 150KM i 360Nm
a wiarianty cenowe tych trzech pozycji - proporcjonalnie proszę
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
-
rob555
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » pt gru 29, 2006 15:23
Johny1984 pisze:[ Dodano: 2006-12-29, 14:13 ]
rob555 pisze:Program ok 135-140KM i 310Nm
Program +turbina 130 : ok 145KM i 340Nm
Program+turbina 130 + FMIC -ok 150KM i 360Nm
a wiarianty cenowe tych trzech pozycji - proporcjonalnie proszę
pzdr
Odpowiednio :
1-1500zl
2-2200zl (na uzywce z zalozeniem mc gwarancji rozruchowej)
3-ok 3200-4000zl ( w zaleznosci czy custom czy cos podpasujemy)
-
seat-leon
Post
autor: seat-leon » pt gru 29, 2006 16:41
No nie zabardzo go lubie. Po tym jak auto dlubane przezemnie wyhamowal zanizajac moc (albo dal wykres innego) i chcial klientowi wmowic odplatne poprawki. Pozniej pisal na forach wypracowania jak to jego super hiper specjalna hamownia zaniza moc o 15KM (na innych hamowniach wyniki byly znacznie lepsze) ze to tak ma byc i basta.... z tym ze auta na jego softach mialy parametry niezanizone. Szkoda gadac.
cos mi na ten temat wiadomo
ale szkoda gadac...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości