[MK3 TD] Brak mocy silnika!!!
: śr wrz 14, 2011 19:49
Odgrzewam "kotleta"
Mam podobną sytuacje autko do 120 jakoś idzie i nic więcej z górki pójdzie do 160 ale potem wraca do 140. Troszkę większa górka i z 140 idzie w dół. Tak się zaczęło dziać po odbiorze od mechanika( robiony był klina na wale i przy okazji sprzęgło). Dodam że mam pompę pół elektroniczną i przed oddaniem do mechanika wymieniłem czujnik ciśnienia ten który przychodzi w środek miedzy 4 rurki. Bo poprzedni ukręciłem. Mechanik twierdzi że kąt ustawił na zegar. Zauważyłem że ustawił mi również obroty biegu jałowego na 900. I teraz pytanko czy to że autko nie rozpędza się powyżej 120-140 może byś spowodowane skręceniem dawki?? aa Dodam że dzisiaj kupiłem wskaźnik i Turbinka ładuje 0.65 bara
Mam podobną sytuacje autko do 120 jakoś idzie i nic więcej z górki pójdzie do 160 ale potem wraca do 140. Troszkę większa górka i z 140 idzie w dół. Tak się zaczęło dziać po odbiorze od mechanika( robiony był klina na wale i przy okazji sprzęgło). Dodam że mam pompę pół elektroniczną i przed oddaniem do mechanika wymieniłem czujnik ciśnienia ten który przychodzi w środek miedzy 4 rurki. Bo poprzedni ukręciłem. Mechanik twierdzi że kąt ustawił na zegar. Zauważyłem że ustawił mi również obroty biegu jałowego na 900. I teraz pytanko czy to że autko nie rozpędza się powyżej 120-140 może byś spowodowane skręceniem dawki?? aa Dodam że dzisiaj kupiłem wskaźnik i Turbinka ładuje 0.65 bara