Strona 3 z 5

: śr lis 29, 2006 16:31
autor: piow11
vw_vandal pisze:piow11, mi się wydaje, że ta pompa jest z czegoś innego zaczwiczona. Szukam od czego.

[ Dodano: 29 Lis 2006 15:25 ]
piow11, znalazłem nr tej pompy to jest od JR.CY i ogulnie stosowana w silnikach 1.6 TD. Teraz nr Boscha to 0 986 440 122. Wiec może zwiększ dawkę do 0.75 bara. Albo pompiarz z prawdziwego zdarzenia potrzebny ;)
Dzięki za pomoc.Podejrzewam ze pomiarz pomorze.Jakby co to napisze czy to cos dało.Pozdrawiam

: śr lis 29, 2006 16:32
autor: Paweł NPI
Mój też idzie tylko w granicach 145-150... ale mój ma wg danych około 150km/h podana prędkość maksymalną więc chyba jest ok... Troszkę kopci przy przyspieszaniu ale oleju raczej dużo nie bierze (0,7l / 10000km)... Więc turbina odpada i wydaje mi się że to jeden z wtryskiwaczy leje i stąd kopcenie.. ale to chyba do prędkości max nic nie ma??

: śr lis 29, 2006 16:44
autor: vw_vandal
palen, ty masz 1V i te motory tak miały 150 i dość. JR powinien przyśpieszać do 160 km\h, a później się kula do 175. Ja mam 1V z pompą od JR i do 165 km\h przyśpiesza ;)

: śr lis 29, 2006 17:25
autor: Paweł NPI
vw_vandal pisze:palen, ty masz 1V i te motory tak miały 150 i dość. JR powinien przyśpieszać do 160 km\h, a później się kula do 175. Ja mam 1V z pompą od JR i do 165 km\h przyśpiesza ;)
No dlatego tak pisałem... :pub: Tylko nie wiem co z tym kopceniem...

: czw lis 30, 2006 12:16
autor: vw_vandal
palen, a jak tam wtryski?? i jakie paliwo lejesz??

: czw lis 30, 2006 20:39
autor: Paweł NPI
vw_vandal pisze:palen, a jak tam wtryski?? i jakie paliwo lejesz??
No właśnie tak podejrzewam że jeden lub więcej wtryskiwaczy już czeka na wymianę. Co do paliwa to tylko i wyłącznie ORLEN. Odkąd mam auta tylko ORLEN... w sumie u mnie akurat nie ma za bardzo możliwości tankowac na innych stacjach...

: sob gru 02, 2006 13:33
autor: vw_vandal
palen, zobaczym jak wymienisz wtryski. A o paliwo mi chodziło, że nie raz gnojówy się naleje to też kopci. Ja również tankuje na Orlenie i również wyboru nie ma ;)

: pn gru 04, 2006 15:25
autor: piow11
Byłem u mechanika ale zawalony jest robotą i dopiero za tydzień mam się zgłosić.Mówił tylko że kąt wtrysku, początek tłoczenia nie ma prawa się przestawić jeżeli nie było nic ruszane.Pytał się czy dymi, przerywa, czy mam problemy z odpaleniem.Nic takiego nie mam wiec się zdziwł.No ale za tydzień pomierzy wszystko i zobaczymy.Mi się wydaje że wszystkie pomiary wyjdą pomyślnie i co wtedy.Patrzyłem dziś na ogranicznik pedału przyśpieszenia, jest tam taki metalowy długi bolec ograniczający podłogę z pedałem gazu.Możliwe ze z tym jest problem, to on może ograniczać obroty silnika no i śruba przy lince na pompie.Wcisnąłem pedał do bolca no i akurat na pompie tez zakres się skonczył czyli o.k.Ale tą śrubę na pompie można skręcic i wydłużyć zakres linki, ale znowu bolec w podłodze nie pozwoli na więcej.Mam pytanie, jakiej długości macie ten bolec w podłodze?Pytam oto bo jak już wcześniej pisałem mo samochód to była wersja VAN jakaś tam (Koni Equipment) i może ten bolec ogranicza prędkości max.Może u was jest inaczej.Pozdrawiam

: pn gru 04, 2006 17:31
autor: arwam
Przepraszam że się wcinam w temat, ale czy mógł by mi ktoś pomóc?
Mianowicie jak jeżdże na trasie z dużymi prędkościami to mi olej pociąga przez odmę i z wydechu kopci tak że Bond by nie potrzebował zasłony dymnej. Jeżdżę MK2 1.6TD.
Czy ktoś Mógł by mi pomóc i napisać jak to zjawisko ukrócić , co może być tego przyczyną?

: pn gru 04, 2006 18:28
autor: vw_vandal
arek wamej, przyczyn może być wiele:
- lejące wtryski
- turbina bierze olej
- za duża ustawiona dawka paliwa, itd

: wt gru 19, 2006 17:15
autor: piow11
Byłem w końcu u mechanika.Wymienił wtryski na nowe, ustawił je na 150 bar. Ustawił mi zapłon, wartość jaką miałem to 0,88mm, więc niby w normie ale ustawił na 0,95mm. Nie dymi mi teraz wogóle.Silnik chodzi super. Ustawiłem ciśnienie turbo na 0.9 bar. Przestestowałem no i jest dużo lepiej, szybciej przyśpiesza. Prędkość maksymalna to dalej 145 wg prędkościomierza. Sprawdzałem sprzęgło i jadąc na czwartym biegu i hamując jednocześnie przy niskich prędkościach auto zaczyna szarpać i gaśnie, więc sprzęgło trzyma i nie ślizga.Myśle ze winny jest tu prędkościomierz, który żle wskazuje.Dodam ze sprawdzałem z moim tatą na dwa auta no i przy 100km/h tato miał tez tyle.Później ja 125km/h a tato prawie 140km/h.Test nie był przeprowadzany na drodze dwupasmowej tylko na jednopasmówce więc trudno stwierdzić czy jechalismy równo, niby nie oddalał mi się ale był to dość krótki odcinek, a ja trzymałem się jakies 30m za.Nie wiem jak zrobic zeby wskazanie było prawidłowe.Czytałem na forum z tą wskazówką za bolcem i punktem ale przypomnę ze na niższych prędkościach wskazuje dobrze tylko pow. 100 coś nie tak.

: wt gru 19, 2006 18:27
autor: dawid018
a jaki masz index prędkości na liczniku??bo ja w jr mam 950.

: wt gru 19, 2006 18:39
autor: piow11
dawid018 pisze:a jaki masz index prędkości na liczniku??bo ja w jr mam 950.
Ja też mam 950

: wt gru 19, 2006 23:12
autor: dawid018
ja swoim jr leciałem 160na bardzo słabych pierścieniach wiec nie wiem jaka moze byc przyczyna tak niskiej prędkości.a może ktoś kiedyś w skrzyni dlubał i włożyl krótką 5??