[MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » śr lis 29, 2006 16:31

vw_vandal pisze:piow11, mi się wydaje, że ta pompa jest z czegoś innego zaczwiczona. Szukam od czego.

[ Dodano: 29 Lis 2006 15:25 ]
piow11, znalazłem nr tej pompy to jest od JR.CY i ogulnie stosowana w silnikach 1.6 TD. Teraz nr Boscha to 0 986 440 122. Wiec może zwiększ dawkę do 0.75 bara. Albo pompiarz z prawdziwego zdarzenia potrzebny ;)
Dzięki za pomoc.Podejrzewam ze pomiarz pomorze.Jakby co to napisze czy to cos dało.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr lis 29, 2006 16:32

Mój też idzie tylko w granicach 145-150... ale mój ma wg danych około 150km/h podana prędkość maksymalną więc chyba jest ok... Troszkę kopci przy przyspieszaniu ale oleju raczej dużo nie bierze (0,7l / 10000km)... Więc turbina odpada i wydaje mi się że to jeden z wtryskiwaczy leje i stąd kopcenie.. ale to chyba do prędkości max nic nie ma??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lis 29, 2006 16:44

palen, ty masz 1V i te motory tak miały 150 i dość. JR powinien przyśpieszać do 160 km\h, a później się kula do 175. Ja mam 1V z pompą od JR i do 165 km\h przyśpiesza ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr lis 29, 2006 17:25

vw_vandal pisze:palen, ty masz 1V i te motory tak miały 150 i dość. JR powinien przyśpieszać do 160 km\h, a później się kula do 175. Ja mam 1V z pompą od JR i do 165 km\h przyśpiesza ;)
No dlatego tak pisałem... :pub: Tylko nie wiem co z tym kopceniem...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lis 30, 2006 12:16

palen, a jak tam wtryski?? i jakie paliwo lejesz??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lis 30, 2006 20:39

vw_vandal pisze:palen, a jak tam wtryski?? i jakie paliwo lejesz??
No właśnie tak podejrzewam że jeden lub więcej wtryskiwaczy już czeka na wymianę. Co do paliwa to tylko i wyłącznie ORLEN. Odkąd mam auta tylko ORLEN... w sumie u mnie akurat nie ma za bardzo możliwości tankowac na innych stacjach...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob gru 02, 2006 13:33

palen, zobaczym jak wymienisz wtryski. A o paliwo mi chodziło, że nie raz gnojówy się naleje to też kopci. Ja również tankuje na Orlenie i również wyboru nie ma ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » pn gru 04, 2006 15:25

Byłem u mechanika ale zawalony jest robotą i dopiero za tydzień mam się zgłosić.Mówił tylko że kąt wtrysku, początek tłoczenia nie ma prawa się przestawić jeżeli nie było nic ruszane.Pytał się czy dymi, przerywa, czy mam problemy z odpaleniem.Nic takiego nie mam wiec się zdziwł.No ale za tydzień pomierzy wszystko i zobaczymy.Mi się wydaje że wszystkie pomiary wyjdą pomyślnie i co wtedy.Patrzyłem dziś na ogranicznik pedału przyśpieszenia, jest tam taki metalowy długi bolec ograniczający podłogę z pedałem gazu.Możliwe ze z tym jest problem, to on może ograniczać obroty silnika no i śruba przy lince na pompie.Wcisnąłem pedał do bolca no i akurat na pompie tez zakres się skonczył czyli o.k.Ale tą śrubę na pompie można skręcic i wydłużyć zakres linki, ale znowu bolec w podłodze nie pozwoli na więcej.Mam pytanie, jakiej długości macie ten bolec w podłodze?Pytam oto bo jak już wcześniej pisałem mo samochód to była wersja VAN jakaś tam (Koni Equipment) i może ten bolec ogranicza prędkości max.Może u was jest inaczej.Pozdrawiam



arwam

Post autor: arwam » pn gru 04, 2006 17:31

Przepraszam że się wcinam w temat, ale czy mógł by mi ktoś pomóc?
Mianowicie jak jeżdże na trasie z dużymi prędkościami to mi olej pociąga przez odmę i z wydechu kopci tak że Bond by nie potrzebował zasłony dymnej. Jeżdżę MK2 1.6TD.
Czy ktoś Mógł by mi pomóc i napisać jak to zjawisko ukrócić , co może być tego przyczyną?



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn gru 04, 2006 18:28

arek wamej, przyczyn może być wiele:
- lejące wtryski
- turbina bierze olej
- za duża ustawiona dawka paliwa, itd


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt gru 19, 2006 17:15

Byłem w końcu u mechanika.Wymienił wtryski na nowe, ustawił je na 150 bar. Ustawił mi zapłon, wartość jaką miałem to 0,88mm, więc niby w normie ale ustawił na 0,95mm. Nie dymi mi teraz wogóle.Silnik chodzi super. Ustawiłem ciśnienie turbo na 0.9 bar. Przestestowałem no i jest dużo lepiej, szybciej przyśpiesza. Prędkość maksymalna to dalej 145 wg prędkościomierza. Sprawdzałem sprzęgło i jadąc na czwartym biegu i hamując jednocześnie przy niskich prędkościach auto zaczyna szarpać i gaśnie, więc sprzęgło trzyma i nie ślizga.Myśle ze winny jest tu prędkościomierz, który żle wskazuje.Dodam ze sprawdzałem z moim tatą na dwa auta no i przy 100km/h tato miał tez tyle.Później ja 125km/h a tato prawie 140km/h.Test nie był przeprowadzany na drodze dwupasmowej tylko na jednopasmówce więc trudno stwierdzić czy jechalismy równo, niby nie oddalał mi się ale był to dość krótki odcinek, a ja trzymałem się jakies 30m za.Nie wiem jak zrobic zeby wskazanie było prawidłowe.Czytałem na forum z tą wskazówką za bolcem i punktem ale przypomnę ze na niższych prędkościach wskazuje dobrze tylko pow. 100 coś nie tak.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt gru 19, 2006 18:27

a jaki masz index prędkości na liczniku??bo ja w jr mam 950.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt gru 19, 2006 18:39

dawid018 pisze:a jaki masz index prędkości na liczniku??bo ja w jr mam 950.
Ja też mam 950



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt gru 19, 2006 23:12

ja swoim jr leciałem 160na bardzo słabych pierścieniach wiec nie wiem jaka moze byc przyczyna tak niskiej prędkości.a może ktoś kiedyś w skrzyni dlubał i włożyl krótką 5??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości