[MK2 JR] Głowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagin

Post autor: vagin » czw lis 23, 2006 16:24

czyli jak narazie masz kota w worku ;\

[ Dodano: 12 Gru 2006 00:15 ]
jak tam silniczek?



Awatar użytkownika
pu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 15, 2006 03:02
Lokalizacja: wlkp.

Post autor: pu3 » pn gru 18, 2006 17:16

vagin pisze:czyli jak narazie masz kota w worku ;\

[ Dodano: 12 Gru 2006 00:15 ]
jak tam silniczek?
Po dłuuuugim kręceniu odpalił :D na koniec musiałem pożyczyć prądu.Wymieniłem wszystkie zimery na wałku pośrednim też tam spod oringu by największy wyciek.teraz jest sucho.Po odpaleniu trochę się przeraziłem bo spaliny były na niebiesko ale im dłużej pracuje to spaliny są coraz lepsze.Nie mam pojęcia jak długo stał został przywieziony ze szrotu kompletny ze skrzynią.Ma przedmuch z korka z bagnetu nie dymi.Turbo lepiej pracuje niż stare(ładnie gwizda) sprzęgło(tarcz) jakby tydzień temu zmieniana,wałek rozrządu wygląda lepiej niż stary wszystko to oczywiście oceny wzrokowe.Głowicy nie zdejmowałem.Olej wlałem 10w/40.Generalnie jak na zakup kota w worku to tragedi nie ma.Teraz trzeba pojechać do pompiarza - sprężanie no i ustawienie wszystkiego z paliwem.Jak Masz namiar na warsztat w Poznaniu lub okolicach to daj.Pozdro!



vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 17:44

na pompiarzy w poznaniu namiarów nie mam, ale jest dobry, ale też i drogi pompiarz w szamotułach. odemnie za ustawienie kątu wtrysku zawołał sobie 150 zł., a od kumpla za uszczenienie pompy zawołał sobie 100 zł... tak że cenowo? niepolecam.



Awatar użytkownika
pu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 15, 2006 03:02
Lokalizacja: wlkp.

Post autor: pu3 » pn gru 18, 2006 17:50

Ja myślałem,że za 150 zł to da się jeszcze cisnienie sprawdzić



vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 17:52

kollejne 150 by pewnie za to zawołał hehe koleś ma nie równo pod sufitem...
oczywiście podziękowałem za tą jak że przemiłą i drogą usługę i ustawiałem na słuch. Jak naraze chodzi lepi mniej pali i lepiej odpala, ciekaw jestem co będzie jak przyjkdzie tak z - 20 na dworze hehe .



Awatar użytkownika
pu3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 15, 2006 03:02
Lokalizacja: wlkp.

Post autor: pu3 » pn gru 18, 2006 17:53

A zapomniałem zapytać.Gdybym chciał wypróbować wtryskiwacze ze starego silnika to musz ę zmieniać podkładki pod nimi czy mogę założyć stare?

[ Dodano: 18 Gru 2006 16:55 ]
A zima ma być lekka :)



vagin

Post autor: vagin » pn gru 18, 2006 17:59

ogólnie z tego co wiem to orginalnie silniki knei miały żadnych podkładek pod wtryskiwaczami przynajmniej jeśli chodzi o awuta cięzarowe, ale nie wiem jak jest w osojbowych., jeśli masz podkładki to lepiej je zmienić bo po załzożeniu starych podkładek jest możliwość ze z pod wtryskiwacza bedzie sobie psikać, podkładka kosztuje koło 2 zł za sztukę choć byś wydał te 20 zł to jak dla mnie znikoma oszczędność, wiec dawaj nówki hehe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości