[mk2] czy możecie określić orientacyjnie jaką moc ma silnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lis 06, 2006 00:06

dawid018 pisze:kolega zaprzal,ma odpowiednią pompę i turbo montowane seryjnie.zapewniam cie ze zeby objechać 90konne tdi nie trzeba dużo dlubania przy mkII.
Zgoda, tylko jaka to logika porownywac tuningowanego TD z seryjnym TDI??? Porownujmy oba seryjne, albo oba po tuningu... to ma jakis sens. Jak ktos sie uprze to i 150KM wyciagnie z MK2 TD. Ale takim uporem z TDI wyciagnie 200 itd... Jeden bedzie siedzial i dlubal przy starym aucie 2 lata zeby dodac 30KM, inny poprostu kupi sportowe auto z 300KM albo wiecej... Mozna tez przyjac ze MK2 TD jest lepszy od MK3 TDI, MK1 D lepszy od MK2 TD, a Syren to na glowe bije cala reszte ;) Wszystko kwestia przyjetej konwencji. Przedstawilem tu porownanie z seryjnym TDI dla sredniego wskaznika stosunku moc/przyspieszenie. Opisalem jak zachowuje sie moje auto po chipie na wyrazne zapytanie tomcio666, a na chamskie zaczepki takich jak mac79 nie odpowiadam ;)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 06, 2006 00:45

dziechu piszesz zeby porownywac seryjne auta, ale wez pod uwage ze JR ma tylko 70 koni. jak to sie ma do 1Z? poza tym uwazam ze traci sens stawianie na rowni td i tdi. z obydwu silnikow mozna zrobic rakiety, ale moment zawsze bedzie wyzszy w tdi.dlubniety td [patrz ventil] rozklada na łopatki asv i pewnie 115km pd. pod uwage nalezy tez brac przelozenia skrzyni. podtrzymuje swoje zdanie ze autko tomcia ma okolo 85km. koniec z piep...niem glupot!!! on tylko pytal o okreslenie mocy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lis 06, 2006 00:52

SouleR pisze:dziechu piszesz zeby porownywac seryjne auta, ale wez pod uwage ze JR ma tylko 70 koni. jak to sie ma do 1Z? poza tym uwazam ze traci sens stawianie na rowni td i tdi. z obydwu silnikow mozna zrobic rakiety, ale moment zawsze bedzie wyzszy w tdi.dlubniety td [patrz ventil] rozklada na łopatki asv i pewnie 115km pd. pod uwage nalezy tez brac przelozenia skrzyni. podtrzymuje swoje zdanie ze autko tomcia ma okolo 85km. koniec z piep...niem glupot!!! on tylko pytal o okreslenie mocy.
Oczywiscie, nic innego nie pisalem. Takze nie porownywalem, dopuki nie zostalem o to zapytany przez autora tematu. Wlasnie w ostatnim poscie napisalem ze zadne takie porownania nie maja sensu, ewentualnie mozna porownywac auta seryjne, przerabiane nie mozna porownywac bo z kazdym autem mozna zrobic na co tylko fantazja (i kasa) pozwoli. Natomiast porownanie z seryjnym TDI ma o tyle sens, ze znane sa fabryczne parametry. Jezeli MK2 TD osiaga 100km/h w 11 sek, to dalbym mu wiecej - 90-95 KM. "Na oko" oczywiscie :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 06, 2006 15:28

looknij tu:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=5334

musisz zrobić pomiar przyspieszenia na 3 biegu w zakresie 2000 do 4000 rpm i zmierzyć czas...

potem musisz wpisać dane dla twojego silnika odnośnie przebiegu momentu (są tylko TDI), znac masę pojazdu itd...

potem dobierasz czas zmieniając moc silnika do twojego i poznasz moc swojego silnika :)

robi się to trochę od tyłu podobno ta hamownia excelowa jest nawet nieźle dokładna :)

[ Dodano: Pon Lis 06, 2006 15:24 ]
looknij też tu:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 1&start=30

a pobrać to możesz tu:

http://www.audi-speed.com/downloads/0-4 ... nload.html



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości