Strona 3 z 4

: sob lis 04, 2006 22:10
autor: ventil
specWROC pisze:
Gobo90 pisze:specWROC, najpierw sprawdż wtryski potem zmież kompresje najlepiej za jednym zamachem i to i to.. Ponieważ do mieżenia kompresji trzeba wykręcić wtryski. W starym klekoci niema sie co psuć to w końcu traktor jest ;)

thx za info;) a jakie koszta sprawdzenia???
a jeśli kompresja do dupy to co wtedy?
To juz jest wtedy ostatecznosc... Remont i nic więcej. Ale jeśli odpala Ci na duzym mrozie i trochę trzęsie to nie ma się czym przejmowac - ważne że zawsze odjedziesz.

: sob lis 04, 2006 22:12
autor: specWROC
odpala zawsze (jak narazie za pierwszym razem) tylko ma te trzesawki przez chwile i potem jest okej no ale zobaczymy jak bedzie na mrozie

: sob lis 04, 2006 22:35
autor: ventil
martwił sie będziesz jak przyjdzie -25'C i nie odpali. teraz mielismy około zera'C - odpalałes z przyśpieszaczem czy bez?

: sob lis 04, 2006 23:02
autor: Waldek_z
Witam mam VW GOLFA 1,9 D
no i nie wiem co robić? zawór odcięcia paliwa na sztywno otwarty (po podobno padł)paliwko cały czas daje i nie pali. tzn.jak mu się zachce to od pierwszego zapali a jak troszeczke silnik pochodzi to szlak go trafia i nie chce odpalić.to wygląda tak jakby pompa nie podawała paliwa na wtryski.nie znam się na tym ale mechanior mówił o jakimś sterowniku pompy i nieotwieraniu sekcji??co to może być??a i w wężyku powrotu paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. pomóżcie !!

: sob lis 04, 2006 23:58
autor: specWROC
u mojego ojca jak w wężyku w b3 pojawialy sie babelki to wymienil ten kawalek wezyka i odrazu odpalił:)

: ndz lis 05, 2006 00:03
autor: Gobo90
panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!

: ndz lis 05, 2006 00:21
autor: specWROC
ja już przeniosłem się ze swoim problemem do tego podwieszonego tematu:) :bigok:

: ndz lis 05, 2006 15:11
autor: Waldek_z
Gobo90 pisze:panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!
No tak, nie napisałem z tego wszystkiego, że to wszystko o czym mowa wcześniej u mnie zostało już sprawdzone. Gobo90 nie denerwuj się tak szybko :-( przez to całe zamieszanie po prostu zapomniałem o tym wspomnieć, przepraszam.

: pn lis 06, 2006 12:54
autor: zygimar
Panowie poradzcie cos bo juz nie wiem co sprawdzac.
- swice OK (ale sprawdzałem lampką i jest przejście) przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
- Kąt OK spawdzony i delikatnie ustawiony na "igłe".

Czy jest sens sprawdzać kompresje jak pali przy -5??
No i ten dymek przy odpaleniu.

Pomocy bo juz mnie szlak trafia

: pn lis 06, 2006 13:10
autor: cowboy
zygimar pisze:przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
no to w czym problem ??
zygimar pisze:No i ten dymek przy odpaleniu.
lekki dymek zawsze będzie, nie ma się czym przejmować, przez 2-3 sekundy lekko zakopci..

: pn lis 06, 2006 13:42
autor: zygimar
W tym problem ze w tem ok 5 - 10 st. Odpala za 2 razem!!
A dymek nie jest maly.

: czw lis 09, 2006 16:46
autor: Tomekx
Sprawdziłem świece i mam OK. A problem z odpalaniem mam podobny jak zygimar.
Pomużcie bo szkoda silnika.

: pt lis 10, 2006 16:47
autor: zygimar
Czy ktoś wie co może być przyczyną??

: wt lis 14, 2006 10:04
autor: Tomekx
Czy ktoś ma pomysł na ten problem??

Wczoraj było 4 stopnie świece zagrzały to odpalił od razu.
Dziś 10 i musiałem drugi raz zakręcić.
Gdzie jest jakiś błąd.
Sparwdzałem paliwa nie cofa do filtra.


POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!