To juz jest wtedy ostatecznosc... Remont i nic więcej. Ale jeśli odpala Ci na duzym mrozie i trochę trzęsie to nie ma się czym przejmowac - ważne że zawsze odjedziesz.specWROC pisze:Gobo90 pisze:specWROC, najpierw sprawdż wtryski potem zmież kompresje najlepiej za jednym zamachem i to i to.. Ponieważ do mieżenia kompresji trzeba wykręcić wtryski. W starym klekoci niema sie co psuć to w końcu traktor jest
thx za info;) a jakie koszta sprawdzenia???
a jeśli kompresja do dupy to co wtedy?
[MK IV] Trudno odpala.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam mam VW GOLFA 1,9 D
no i nie wiem co robić? zawór odcięcia paliwa na sztywno otwarty (po podobno padł)paliwko cały czas daje i nie pali. tzn.jak mu się zachce to od pierwszego zapali a jak troszeczke silnik pochodzi to szlak go trafia i nie chce odpalić.to wygląda tak jakby pompa nie podawała paliwa na wtryski.nie znam się na tym ale mechanior mówił o jakimś sterowniku pompy i nieotwieraniu sekcji??co to może być??a i w wężyku powrotu paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. pomóżcie !!
no i nie wiem co robić? zawór odcięcia paliwa na sztywno otwarty (po podobno padł)paliwko cały czas daje i nie pali. tzn.jak mu się zachce to od pierwszego zapali a jak troszeczke silnik pochodzi to szlak go trafia i nie chce odpalić.to wygląda tak jakby pompa nie podawała paliwa na wtryski.nie znam się na tym ale mechanior mówił o jakimś sterowniku pompy i nieotwieraniu sekcji??co to może być??a i w wężyku powrotu paliwa co jakiś czas pojawiają się bąbelki powietrza. pomóżcie !!
No tak, nie napisałem z tego wszystkiego, że to wszystko o czym mowa wcześniej u mnie zostało już sprawdzone. Gobo90 nie denerwuj się tak szybko przez to całe zamieszanie po prostu zapomniałem o tym wspomnieć, przepraszam.Gobo90 pisze:panowie chciał bym zauważyć że jest podwieszony temat o problemach z odpalaniem ... nie róbcie wszędzie zamętu i nie pytajcie o to samo... tam jest dużo wyjaśnione co po kolei sprawdzać !!
Panowie poradzcie cos bo juz nie wiem co sprawdzac.
- swice OK (ale sprawdzałem lampką i jest przejście) przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
- Kąt OK spawdzony i delikatnie ustawiony na "igłe".
Czy jest sens sprawdzać kompresje jak pali przy -5??
No i ten dymek przy odpaleniu.
Pomocy bo juz mnie szlak trafia
- swice OK (ale sprawdzałem lampką i jest przejście) przy ok -5 zapalił bez problemu jak "ta lala"
- Kąt OK spawdzony i delikatnie ustawiony na "igłe".
Czy jest sens sprawdzać kompresje jak pali przy -5??
No i ten dymek przy odpaleniu.
Pomocy bo juz mnie szlak trafia
GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości