Strona 3 z 3

: wt kwie 03, 2007 14:50
autor: pablo2303
Witam,
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc odnalazłem ten.
Zaślepiłem dziś EGR za pomocą blaszki u góry przy zaworze, chciałem dać 2 uszczelki po obu stronach blaszki, ale zmieściła się tylko jedna.
Interesują mnie opinie, tych co mają podobnie zrobione, czy wszystko po dłuższym czasie OK, czy nie ma "minusów"...?
Z góry dzięki!

: wt kwie 03, 2007 15:00
autor: Adamm
pablo2303 pisze:Witam,
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc odnalazłem ten.
Zaślepiłem dziś EGR za pomocą blaszki u góry przy zaworze, chciałem dać 2 uszczelki po obu stronach blaszki, ale zmieściła się tylko jedna.
Interesują mnie opinie, tych co mają podobnie zrobione, czy wszystko po dłuższym czasie OK, czy nie ma "minusów"...?
Z góry dzięki!
nie ma
a nawet sa plusy :D brak syfu w kolektorze :D

: śr kwie 04, 2007 08:20
autor: boostertd
[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:25 ]
PinkFloyd pisze:ciekawy jestem czy wywalenie EGR cos da????moze leprza praca silnika????albo nic????
ja wurzucilem calusienki egr z gruszka z zaworkiem (oznaczenie na nim to MT2) i wszystkie pierdulki zasliepilem balszka z uszczelka i efekt jas taki ze auto lepiej sie wkreca na obroty i sie nie przumula na pewnych obrotach jak wczesniej

: pt lip 06, 2007 09:43
autor: damian-ppp
Witam wszystkich!

Nie chciałem zakładąć nowego tematu więc odświeżyłem stary...
Chodzi mi o ten zaworek który jkest opisany na początku tematu... Ja również nie ma EGR więc od czego on jest? Odłączyć go czy zostawić tak jak jest?

: pt lip 06, 2007 12:35
autor: damian-ppp
Ok dzięki:) A jak myślisz, jak go odłącze to coś poprawi czy pogorszy?

: pt lip 06, 2007 12:52
autor: damian-ppp
Wiesz czasem mam wrażenie, że turbo mi nie działa... Więc może jednak coś jest z nim nie tak... Radzisz odpiąć od niego przewody elekrtyczne czy coś jescze z nim zrobić? Bo jak odepnę przewody to on zostanie otwarty czy jak?