[MK3 AAZ] Pytanie o zaworek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pablo2303
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob gru 16, 2006 18:36
Lokalizacja: WLKP

Post autor: pablo2303 » wt kwie 03, 2007 14:50

Witam,
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc odnalazłem ten.
Zaślepiłem dziś EGR za pomocą blaszki u góry przy zaworze, chciałem dać 2 uszczelki po obu stronach blaszki, ale zmieściła się tylko jedna.
Interesują mnie opinie, tych co mają podobnie zrobione, czy wszystko po dłuższym czasie OK, czy nie ma "minusów"...?
Z góry dzięki!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt kwie 03, 2007 15:00

pablo2303 pisze:Witam,
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc odnalazłem ten.
Zaślepiłem dziś EGR za pomocą blaszki u góry przy zaworze, chciałem dać 2 uszczelki po obu stronach blaszki, ale zmieściła się tylko jedna.
Interesują mnie opinie, tych co mają podobnie zrobione, czy wszystko po dłuższym czasie OK, czy nie ma "minusów"...?
Z góry dzięki!
nie ma
a nawet sa plusy :D brak syfu w kolektorze :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
boostertd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr lut 28, 2007 00:40
Lokalizacja: CHEŁM
Kontakt:

Post autor: boostertd » śr kwie 04, 2007 08:20

[ Dodano: 04 Kwi 2007 08:25 ]
PinkFloyd pisze:ciekawy jestem czy wywalenie EGR cos da????moze leprza praca silnika????albo nic????
ja wurzucilem calusienki egr z gruszka z zaworkiem (oznaczenie na nim to MT2) i wszystkie pierdulki zasliepilem balszka z uszczelka i efekt jas taki ze auto lepiej sie wkreca na obroty i sie nie przumula na pewnych obrotach jak wczesniej



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pt lip 06, 2007 09:43

Witam wszystkich!

Nie chciałem zakładąć nowego tematu więc odświeżyłem stary...
Chodzi mi o ten zaworek który jkest opisany na początku tematu... Ja również nie ma EGR więc od czego on jest? Odłączyć go czy zostawić tak jak jest?



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pt lip 06, 2007 12:35

Ok dzięki:) A jak myślisz, jak go odłącze to coś poprawi czy pogorszy?



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pt lip 06, 2007 12:52

Wiesz czasem mam wrażenie, że turbo mi nie działa... Więc może jednak coś jest z nim nie tak... Radzisz odpiąć od niego przewody elekrtyczne czy coś jescze z nim zrobić? Bo jak odepnę przewody to on zostanie otwarty czy jak?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości