[mk2] Jak rozpoznać oznaczenie silnika ?? DALEJ NIE UStALONO

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob paź 14, 2006 22:02

Pawlos, a czemu masz tez skośnie ??? przeciez w golfach był prosto zawsze chyba



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz paź 15, 2006 11:14

To_mas, a u mnie jest skosnie, niewiem czemu :P No chyba ze o inna skosnosc ci chodzi. Zrobie fotke to podesle pozniej...


Czas na jakiś zabytek :>

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz paź 15, 2006 14:22

Hm no moze jak bede miał chwile i bedzie mi sie chciało to porobie foto \
Ale narazie to wiem tyle ze CY to raczej nie jest bo ma 2 te kanały na bloku i głowicy
Turbina Garrett T3 ze jakiś starczy model pompy paliwa a dokładnie 068 130 107
Hmm a czerwona naklejka no i chyba tyle charakterystycznych cech :)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn paź 16, 2006 20:06

To_mas, moim skromnym zdaniem masz JR tylko tego starszego czyli do 87 roku.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt paź 24, 2006 19:13

vw_vandal, Jutro postaram sie zrobić więcej foto i z gory i z dołu moze sie Cos wymyśli ale To chyba JR :) jak Ty mowisz :)
A ja juz zalatwiam sobie prostą podstawke filtra i łape juz mam więc niedługo juz wsi bedzie w najlepszym porządku mam nadzieje :D

A i jazda TD to bajka :D



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt paź 24, 2006 19:34

pewnie JR tlko z audi lub passata b2 bo tam silniki stoja wzdluznie dlatego filtry sa pochylone



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt paź 24, 2006 20:11

PiTTer99, napisał ze tam jest jakaś stara grucha na pompie (nie wiem co to oznacza ale czy bede mogł zrobić ten trik z LDA ??)



Awatar użytkownika
Pawsen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 19:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawsen » czw paź 26, 2006 09:25

Witam. A ja stawiam ze masz silnik od mojej fury. Tez mam garreta T3 i hydrauliczna glowice. Tak fabrycznie uzbrojony zjezdzal z tasmy w 87r moj passat.



Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » czw paź 26, 2006 12:10

To_mas pisze:PiTTer99, napisał ze tam jest jakaś stara grucha na pompie (nie wiem co to oznacza ale czy bede mogł zrobić ten trik z LDA ??)
tak bedziesz mogl zrobic numer z LDA , w moim przypadku mam silnik z 86r , i LDA troszeczke inaczej wyglada na zewnatrz (tzn inaczej uksztaltowany "kapelusz" ) i troszeczke inaczej wewnatrz (niektore elementy pomalowane na czarno , lub z innego materialu) ale zasada dzialania jest identyczna , tylko dobrze zmierz odleglosc elementow wspolpracujacych i wysowajacego sie trzpienia , zeby nie przegiąć z piłowaniem podkladki , inaczej przy maxymalnym cisnieniu bedzie sie krztusil.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw paź 26, 2006 12:16

Pawsen, Czyli jednak bede mieć CY :) a nie JR hmm Moze masz racje a daj zdjęcie twojego silniczka jak mozesz zeby mozna było porównać :))


dzięki PiTTer99,



Awatar użytkownika
Pawsen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 19:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawsen » pt paź 27, 2006 16:36

To_mas. Nie mam zdjec ale jutro postaram sie zrobic i cos wkleic. Mam jeszcze jeden pomysl. gdzies widzialem na allegro silnik CY do sprzedania sprobuje go wyszukac i wrzucic.

[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 16:42 ]
http://www.allegro.pl/item134894654_pom ... esci_.html To jest wlasnie CY.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt paź 27, 2006 22:55

Pawsen pisze:[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 16:42 ]
http://www.allegro.pl/ite...ne_czesci_.html To jest wlasnie CY.
no mój jest identyczny ale czym on sie rozni od JR ?? bo pewno do JR tez jest identyczny :P



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob paź 28, 2006 10:45

Na tej aukcji silnik ma inaczej filtr ustawiony niż JR oraz łapę!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob paź 28, 2006 13:02

vw_vandal, No ja tez mam tak samo ustawiony filtr !!! (i własnie upuje proste mocowani zeby to zmienić:) a o ktorą łape ci chodzi tą zaraz po lewo na dole od filtra ?? to ja tego nie miałem bo silnik był bez łap :/ przekładałem swoje z diesla:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 77 gości