Strona 3 z 3

: czw paź 19, 2006 23:26
autor: To_mas
V12, no skoro 2 nie grzały to na 99% to przez to tak zle palił :// ale jak wymieniłeś to juz powinno być ok :) Pal ze ssaniem :) sproboj

: czw paź 19, 2006 23:36
autor: zaprzal
To_mas pisze:Pal ze ssaniem
lub bez. zalezy od egzemplarza

: pt paź 20, 2006 07:27
autor: vw_vandal
To_mas, nie dawno zachwalałeś JP, że taki super ;) ale TD to super sprawa, co nie??

: wt paź 24, 2006 19:09
autor: ck
hanti pisze:jako przykład pompy do diesli : 068 130 081 - ten typ pompy zwiększa obroty wraz ze zmianą kąta wtrysku. efekt - na zimnym silnik pracuje delikatnie, nie trzęsie. POMPA 068 130 107 - ten model TYLKO zmienia kąt wtrysku. efekt dopiero co zapalony silnik daje metaliczny pogłos, trzęsie budą itp
na mojej pompie mam takie numery:
NR 0460 494 179
R 221 BS 4008
068 130 081 C
tak dokładnie i w takiej kolejności pisze na mojej pompie wtryskowej,czyli według tego co piszesz to powinna zwiększac obroty,natomiast u mnie jest odwrotnie

: wt paź 24, 2006 20:22
autor: To_mas
vw_vandal pisze:ale TD to super sprawa, co nie??
super to mało powiedziane :DD

: śr lis 22, 2006 22:45
autor: McFafik
kurcze tez mam ten problem ze ssaniem ... 0 reakcji po wycigniecu
sprawdze jaka mam pompe (numer)

dodam ze mam motor SB
moze tez cos dopowiecie:)

: czw lis 23, 2006 10:20
autor: ck

: czw lis 23, 2006 11:01
autor: yaroz
Ja mialem to samo u siebie i byla to mama duperela wypiela sie sprezynka przy tym wodziku co jest przy pompie i proponowal bym ci to sprawdzic.