Grubszą uszczelkę daję się w silniku benzynowym - tutaj w TDI z płaską głowicą po planowaniu głowicy zakład obrabiający MUSI pogłębić gniazda zaworowe (tak aby wystawały jak fabryczne) i w komorze spalania nic się nie zmienia. Dlatego w dieslu mierzy się wystawanie tłoków (np.: po ich wymianie, po wymianie korbowodów, panewek, obróbce powierzchni bloku) aby dobrać odpowiednią uszczelkę. Dasz za grubą - nie będzie dobrej kompresji, za cienką - ryzyko uderzenia tłoka w głowicę.
Co do uszczelki - zobacz na starej ile ma "dziurek" (1 otwór: 028103383BP, 2 - 028103383BQ, 3 - 028103383BR). Śruby to: 068103384A, 10 szt.
Co do firm zarówo uszczelek jak i śrub nie podpowiem, bo nie mam doświadczeń. Wydaje się, że Elring/Corteco/Reinz/Ajusa powinny być ok. Zestaw wydaje się ok, jeśli Twoja dotychczasowa uszczelka ma dwa otwory (tego podłużnego na górze nie liczysz, tylko okrągłe):
Wał sprawdzisz po odkręceniu koła pasowego wielorowkowego (4 imbusy) i koła rozrządu (śruba na spline 19 chyba, musisz sprawdzić).
Tutaj podaje link do innego forum, gdzie są zdjęcia - ja korzystałem z identycznej "blokad" choć moja nie pękła
http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... stcount=25" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj z tego forum jak nie powinno wyglądać owe koło:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p4502315" onclick="window.open(this.href);return false;