Golf III 1.9 GTD resetuje sie zegar czasu i ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » pn wrz 04, 2006 22:20

bez ok 12 a na jalowym ok 14


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn wrz 04, 2006 23:27

bizak pisze:bez ok 12 a na jalowym ok 14
Nieprawda, w tym przypadku nie chodzi o zwykle obciazenie jak swiatla itp. ale obciazenie rozrusznikiem, czyli kilkaset amper. napiecie przy bardzo dobrym akumulatorze spadnie znacznie ponizej 10V (najczesciej ok. 8V).



coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » wt wrz 05, 2006 10:39

dziechu pisze: Nieprawda, w tym przypadku nie chodzi o zwykle obciazenie jak swiatla itp. ale obciazenie rozrusznikiem, czyli kilkaset amper. napiecie przy bardzo dobrym akumulatorze spadnie znacznie ponizej 10V (najczesciej ok. 8V).
tez mi sie tak wydaje ze jak obciazy sie go pradem ok 500A to napiecie moze spasc do ok 9V. Kurna jak to bedzie padniety aku to sie chyba w tylek ugryze :kac:

jaki aku ile AH powinienem miec w moim aucie?


Coliniak

Failure is not an option...

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt wrz 05, 2006 11:01

Dobry aku, okolo 63 Ah ale duzym pradzie rozruchu - powyzej 500A.



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt wrz 05, 2006 14:21

dziechu pisze:
bizak pisze:bez ok 12 a na jalowym ok 14
Nieprawda, w tym przypadku nie chodzi o zwykle obciazenie jak swiatla itp. ale obciazenie rozrusznikiem, czyli kilkaset amper. napiecie przy bardzo dobrym akumulatorze spadnie znacznie ponizej 10V (najczesciej ok. 8V).
przeczytaj dokladnie co napisalem... bez obciazenia 12V a na jalowym 14 V, nie napisalem podczas rozruchu ;)


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » wt wrz 05, 2006 15:01

Tak, ok napisales :) Natomiast w tym przypadku wazne jest jakie jest napiecie przy rozruchu.



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » wt wrz 05, 2006 15:05

dziechu pisze:Tak, ok napisales :) Natomiast w tym przypadku wazne jest jakie jest napiecie przy rozruchu.
dokldanie masz racje poprostu nie doczytalem o co kolega pytal ;)

moj blad


Pozdrawiam Bizak

coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » wt wrz 05, 2006 22:56

Aku podladowalem i nie wydaje mi sie aby to byl ten problem - juz kilka aut mialem i wiem jak aku zdycha i zaczyna slabo krecic :grrr: . Instalacje od radia uporzadkowalem - wszystko dziala prawie tak jak powinno. Prawie bo caly czas jest ten efekt - wlaczam zaplan jest jeszcze ok, ale jak przekrecam w celu uruchomienia silnika to pupa zegar zaraz robi sie na 12:00 i dalej przy jexdzie juz sobie liczy czas dobrze. Najbardziej mnie wkurza to, ze nie liczy kilometrow, TRIP jest caly czas na 0.0 i nie wskazuje predkosciomierz. Juz sam nie wiem jak dalej temat popchnac :kac:


Coliniak

Failure is not an option...

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr wrz 06, 2006 02:10

coliniak pisze:dokladnie tak bizak jak otwieram auto i trzymam kluczyk w pozycji na otwieranie to moge nawet cala szybe otworzyc kluczykiem - skoro h\jest to normalne to ok.

sprawdzilem bezpieczniki i sa ok zegar mam przy wylaczonym kluczyku.... kurna teraz zupelnienie wiemczego szukac

aha ... wyciagalem radio bo mi slabo odbieralo problem z antena i przy okazji widzialem ze juz ktos tam grzebal moze ktorys z przewodow w momencie odpalania robi reset tych wskazan? moze to cos Wam podpowie ale czy radio (gamma costam) powinno miec jakies podswietlenia jak pracuje bo moje nie ma :chytry:

pozdro
wymień AQ i nie szukaj dziury w calym ... akumulator nadaje się do kosza



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr wrz 06, 2006 10:43

Coliniak - piszesz od poczatku niezbyt jasno a to podstawa.
To znaczy ze podczas jazdy nie liczy kilometrow??? Predkosciomierz nie dziala podczas jazdy???



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » śr wrz 06, 2006 14:19

dziechu pisze:Coliniak - piszesz od poczatku niezbyt jasno a to podstawa.
To znaczy ze podczas jazdy nie liczy kilometrow??? Predkosciomierz nie dziala podczas jazdy???
no wlasnie o to koledze m.in. chodzi ze nie pokazuje mu jak szybko jedzie, a tym samym nie liczy dystansu
coliniak pisze:Aku podladowalem i nie wydaje mi sie aby to byl ten problem - juz kilka aut mialem i wiem jak aku zdycha i zaczyna slabo krecic :grrr: . Instalacje od radia uporzadkowalem - wszystko dziala prawie tak jak powinno. Prawie bo caly czas jest ten efekt - wlaczam zaplan jest jeszcze ok, ale jak przekrecam w celu uruchomienia silnika to pupa zegar zaraz robi sie na 12:00 i dalej przy jexdzie juz sobie liczy czas dobrze. Najbardziej mnie wkurza to, ze nie liczy kilometrow, TRIP jest caly czas na 0.0 i nie wskazuje predkosciomierz. Juz sam nie wiem jak dalej temat popchnac
jak masz dostep do miernika to podlacz miernik do aku i sprawdz w momencie rozruchu do jakiego napiecia spada, mozesz juz miec aku na wykonczeniu tak jak koledzy wczesniej pisali, ja np mialem w moim starym MK2 1.6D aku ktore juz nie chcialo krecic wogole, a przelozylem do una 1.5 benzyna i krecil jak nowy ;) sprawdz tak jak ci mowilem z miernikiem


Pozdrawiam Bizak

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 15:07

hej od niedawna jestem posiadaczem poczciwego klekota golf III 1.9 TDI i mam maly problem autko pieknie wkrecalo sie na obroty od 1900 obr czuc bylo jak rwie do przodu jednak od kilku dni cos sie zmienilo wprawdzie autko wkreca sie na obroty ale juz nie tak! moze ktos wie co jest przyczyna! czy moze to byc kat!



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr wrz 06, 2006 17:05

matiix pisze:hej od niedawna jestem posiadaczem poczciwego klekota golf III 1.9 TDI i mam maly problem autko pieknie wkrecalo sie na obroty od 1900 obr czuc bylo jak rwie do przodu jednak od kilku dni cos sie zmienilo wprawdzie autko wkreca sie na obroty ale juz nie tak! moze ktos wie co jest przyczyna! czy moze to byc kat!
VAG'a zapnij ... zobacz jakie błędy wyskoczą - przepływomierz/N75/EGR/paliwo trefne ... kopci nie kopci ??



coliniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:00
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Post autor: coliniak » śr wrz 06, 2006 19:09

dziechu pisze:Coliniak - piszesz od poczatku niezbyt jasno a to podstawa.
To znaczy ze podczas jazdy nie liczy kilometrow??? Predkosciomierz nie dziala podczas jazdy???
Na poczatku tylko sie resetowal zegar czasu w momencie odpalenia. Potem kolega wykasowal mi inspekcje i chyba w powrotnej drodze to sie stalo lub po kolejnym uruchomieniu przestal dzialac predkosciomierz zatrzymal sie licznik km i TRIP na 0.0. Obrotomierz i cala reszta wskaznikow z kokpitu dziala prawidlowo. Radio polaczylem wg schematu i tez wszystko dziala (mowiac dokladniej nie wszystko bo objaw taki, ze czasami tak jak by w trakcie jazdy przechodzilo w stan czuwania - wyczailem, ze problem jest chyba w stacyjce, bo jak ruszam kluczykiem (gdy auto pracuje) to jest taki sam objaw jak na dziurze). Moze calym problemem jest stacyjka i jakis luxny przewod a my gonimy za Bog wie czym :grrr:

pozdro


Coliniak

Failure is not an option...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości