Strona 3 z 5

: ndz wrz 03, 2006 16:23
autor: bocianek
To moze jakies fotki vw_vandal, zapodasz? :) co i jak ? przyda sie kazdemu ..i dostaniesz pkty heh

: ndz wrz 03, 2006 17:56
autor: marcinoGTI
Musisz ja wywazyc czy chcesz czy nie!! Po rozkreceniu turbiny musisz zrobic wszystko.

: ndz wrz 03, 2006 19:33
autor: vw_vandal
marcinoGTI, mojemu braciakowi rozkręcali, czyścili i składali i jeździ do tej pory. Auta nie oszczędza !!! Turbinka dalej chodzi. Ja jak kupię ten zestaw zrobie turbinkę i zobaczymy czy się rozleci ?!

: ndz wrz 03, 2006 23:28
autor: dziechu
Daj znac jak kupisz - ile kosztuje i gdzie, z czego taki zestaw sie sklada, moze jakies zdjecia jak bedziesz mogl. Temat jest ciekawy, rzeczywiscie jak turbina jest wywazona, to po zmianie samych lozysk (panewek) nadal powinna byc wywazona. Gorzej jezeli zmienia sie takze walek.

: sob wrz 09, 2006 10:19
autor: vw_vandal
dziechu, i oto chodzi. Ja chcem tylko wymienić 3 rzeczy i nic więcej, później to skręcić i zalożyć, wiem co mówię bo u braciaka tak zrobili i śmiga. Jeżeli łopatki były by wywalone to owszem. Jak kupię to dam znać !! Wymienię to również !!

: śr lut 17, 2010 13:34
autor: Krakulec
I co zrobiles te turbo ??

: śr lut 17, 2010 17:23
autor: Witek.J
Jeżeli którykolwiek wirnik zostanie zdjęty z ośki całość trzeba ponownie wyważyć. Teoretycznie gdyby ustawić wirnik w takim samym położeniu co przed zdjęciem to nie ma potrzeby wyważania ale w praktyce nie ma takiej możliwości ze względu na dokładność wyważania. Prostym przykładem może być koło samochodowe. Mamy super wyważone koło, zdejmujemy oponę z felgi i ponownie ja zakładamy. Czy koło nadal będzie wyważone?

: ndz mar 21, 2010 01:21
autor: jarekkoval
tez jestem ciekaw jak wyszlo to zrobienie turbo
kupilem wlasnie garretta t3 z duuzym luzem na wirniku i wiem ze lubil olej bardzo. mam zamiar kupic zestaw do regeneracji i zlozyc samemu sobie.
znajomy tak zrobil w tdi i smiga(bez zadnego wywazania)

: ndz mar 21, 2010 09:23
autor: pioter117
Witam.
Ja kupiłem zestaw naprawczy do swojej turbiny dałem 190 zeta turbina śmiga aż miło
trzeba uważać jak się rozkręca wirnik, trzeba zaznaczyć w osi przed demontarzem
zestaw kupiłem na allegro ,szukałem dobrej firmy jeżdżę rok, żadnych problemów.
Pozdrawiam.

: ndz mar 21, 2010 14:51
autor: bobo
lukopr pisze:przeciez to kreciło sie w turbie wczesniej.... nie rozumiem po co jeszce raz wywazac...wystarczy dobrze wszystko umyc... zmieniasz jakies łozysko, uszczelniacz... i poszli :bigok: Gdybym mial taki zestaw naprawczy to bym sam to zrobił :bajer:
Jesteś naiwny, nawet bardzo. Druciarnią zalatuje takie podejście i tyle. Wszystko w aucie robisz na chłopski rozum ?

: ndz mar 21, 2010 17:52
autor: pioter117
Dokładnie tak jest wszystko jest ważne jeśli odkręcisz na pałę wirnik bezapelacyjnie potrzeba wyważać nawet drobna ryska na osi wirnika dyskwalifikuje cały wirnik, nowy jest drogi i też trzeba wyważać to musi być czysta i dokładna robota w brew pozorom.
Pozdrawiam.

: czw mar 25, 2010 20:42
autor: jarekkoval
rozebralem wlasnie swojego garretta
puscil uszczelniacz i walil olejem w wydech
wszystko robie w przydomowym garazu, poczekam na zestaw naprawczy i wszystko skladam bez zadnego wywazania
najgorszy problem byl ze zdjeciem czesci zeliwnej ale jakos dalo rade :bigok:

: pt mar 26, 2010 03:38
autor: Marcin TDI
jarekkoval,

zrob pare zdjec moze zeby bylo do zerkniecia jak to mniej wiecej wyglada.
jestem ciekawy co z tego wyniknie. ile zaplaciles za zestaw naprawczy i co znajduje sie w zestawie? :-k

: pt mar 26, 2010 11:56
autor: tomogolf2
tedeI 66kw pisze:zrob pare zdjec moze zeby bylo do zerkniecia jak to mniej wiecej wyglada.
tedeI 66kw pisze:jestem ciekawy co z tego wyniknie.
zgadzam sie z poprzednikeim mam zamiar tez zegenerowac sobie turbine bo puszcza troche oleju, tyle ze ona u mnie ładuje do 2barow i mam obawy ze jak nie wywaze wirnika to mi sie rozleci...