[MK3 AFN] Czy to napewno trafna diagnoza o turbinie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 24, 2006 13:10

sprawdź sobie na stronie intercarsu...

Cena brutto: 1823,99 zł
nazwa: Sprzęgło z kołem dwumasowym
opis : =2289 000 149 SACHS sprzęgło(bez łożyska) + koło
dwumas. 228mm VW,SEAT,SKODA 1,9 TDI 97-
s.AHF,ASF,AGR,ATD,AXD,AXR,ALH,ASV,ASK,AFN,ASZ
producent: SACHS
NA MAGAZYNIE: 2
Ograniczenia
Parametr: 228



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » czw sie 24, 2006 13:10

w tym INTER CARS ja tam dzwonilem oni sami nie wiedza wybierasz rodzaj auta na necie i szukasz sprzegla i podaja ze raz jest 220 mm a raz 228 mm?

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale to z kolem dwumasowym a same sprzeglo 979 PLN buuuuuuuuu

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale na razie sprzeglo sobie odpuszcze musze zdiagnozowac co z tym doladowaniem to jest chyba wazniejsze pozdr

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 14:30 ]
cowboy, cowboy znasz kogos z VAGIEM z forum z okolic Szczecina?

[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 08:12 ]
Wczoraj lecialem za miasto i dzieje sie tak samo czyli 120km/h i nie jedzie dalej brak mocy :( trza VAGa dynamicznie

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:44 ]
cowboy pisze:
melon77 pisze:tzn łapie je przy butowaniu na wyzszych biegach
no to masz panie pewnie przeładowanie... dopóki nie pojedziesz na VAG-a posprawdzaj wszystkie wężyki, szczelność dolotu, wszystkie rury do IC..

ale zVAGowanie dynamiczne pod obciązęniem to podstawa - złap notlauf -NIE GAŚ silnika i zczytaj błąd - pewnie 575 :)

pozdro !!
Witam No i Cowboy miales racje 575 jak w morde szczelil mam przeladowanie 2.5 bar ponad norme bylem na VAGu z gosciem z VW testowalismy go przy butowaniu i wyszlo zapieczone lopatki kierownicy teraz czeka mnie czyszczenie:(
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:45 ]
cowboy pisze:
melon77 pisze:tzn łapie je przy butowaniu na wyzszych biegach
no to masz panie pewnie przeładowanie... dopóki nie pojedziesz na VAG-a posprawdzaj wszystkie wężyki, szczelność dolotu, wszystkie rury do IC..

ale zVAGowanie dynamiczne pod obciązęniem to podstawa - złap notlauf -NIE GAŚ silnika i zczytaj błąd - pewnie 575 :)

pozdro !!
Witam No i Cowboy miales racje 575 jak w morde szczelil mam przeladowanie 2.5 bar ponad norme bylem na VAGu z gosciem z VW testowalismy go przy butowaniu i wyszlo zapieczone lopatki kierownicy teraz czeka mnie czyszczenie:(
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości