Wymiana rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu
A może ten i ten?
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 0700c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 47685.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 0700c.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 47685.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
A jak z wymiarami? bo są różne i nie wiem właśnie.
Mam wspomaganie i nie mam klimy . rok 1987 1.6 td
Mam wspomaganie i nie mam klimy . rok 1987 1.6 td
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14258
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana rozrządu
No takie podwójne
Witam, panowie kupiłem już wszystko co miałem ale mam problem ze zdjęciem tego koła pasowego od pompy, stukam stukam i nie chce zejść, prędzej je uszkodzę, wygnę niż zdejmę. psikałem różnymi środkami na rdze i nic, odkręciłem te 3 imbusy jak co, macie jakieś pomysły?
Edit:
Zeszło, trochę się wygieło ale jest!
Panowie ostatnie pytanie i daje wam spokój w tym temacie.
Paski klinowe.
Kupiłem dwa ten jeden dłuższy i jeden krótszy wymiary takie jak poprzednie tylko zamiast 8mm kupiłem 10mm.
Problem w tym, że nwm jak je zamontować zapomniałem jak je zdejmowałem niestety skleroza hehe
ten dłuższy co idzie przez alternator potem pompe wody i koło pasowe na dolne, to wiem mniej więcej jak założyć.
nwm jak z tym krótszym. przez jakie koła ma on przejść? i co ewentualnie poluzować by fajnie naszło?
Proszę o pomoc, pozdrawiam.


Czy tak jest dobrze i czy tak powinno być? ten pasek łapie 3 koła o ten?
Witam, panowie kupiłem już wszystko co miałem ale mam problem ze zdjęciem tego koła pasowego od pompy, stukam stukam i nie chce zejść, prędzej je uszkodzę, wygnę niż zdejmę. psikałem różnymi środkami na rdze i nic, odkręciłem te 3 imbusy jak co, macie jakieś pomysły?
Edit:
Zeszło, trochę się wygieło ale jest!
Panowie ostatnie pytanie i daje wam spokój w tym temacie.

Paski klinowe.
Kupiłem dwa ten jeden dłuższy i jeden krótszy wymiary takie jak poprzednie tylko zamiast 8mm kupiłem 10mm.
Problem w tym, że nwm jak je zamontować zapomniałem jak je zdejmowałem niestety skleroza hehe

ten dłuższy co idzie przez alternator potem pompe wody i koło pasowe na dolne, to wiem mniej więcej jak założyć.
nwm jak z tym krótszym. przez jakie koła ma on przejść? i co ewentualnie poluzować by fajnie naszło?
Proszę o pomoc, pozdrawiam.


Czy tak jest dobrze i czy tak powinno być? ten pasek łapie 3 koła o ten?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14258
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana rozrządu
Układ pasków jest dobry.PiterMK95 pisze:Czy tak jest dobrze i czy tak powinno być?
Jednak zasada zakładania pasków jest taka,że jeśli nie ma strzałek kierunkowych,to zakłada się tak,aby stojąc przodem do rozrządu,móc przeczytać napisy na nim.
Zewnętrzny dobrze,wewnętrzny źle.
Wymiana rozrządu
Ale to nie będzie działać.
Jeden z tych pasków w kilka minut ulegnie zniszczeniu.
Na pompie wody musi być zamontowane te zewnętrzne koło z wolnym biegiem albo pasek serwa tylko do wału i wtedy pompa wody tylko z 1 kołem.
Jeden z tych pasków w kilka minut ulegnie zniszczeniu.
Na pompie wody musi być zamontowane te zewnętrzne koło z wolnym biegiem albo pasek serwa tylko do wału i wtedy pompa wody tylko z 1 kołem.
Wymiana rozrządu
Wcześniej miałem raczej tak samo zamontowane paski i działało, taka pompa, że z dwoma tymi kołami jest.
czyli na rozrządzie tak samo taka zasada bez strzałek?
I jak jest trochę ten pasek z alternatora luźny to się coś stanie?
czyli na rozrządzie tak samo taka zasada bez strzałek?
I jak jest trochę ten pasek z alternatora luźny to się coś stanie?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
Po pierwsze to się najpierw zakłada osłone rozrządu
te koła na pompie wody są całoscia czy moga obracac sie niezaleznie do siebie?

- Michał_1977
- _
- Posty: 14258
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Re: Wymiana rozrządu
To prawda. Nie zauwżyłem,że jest skręcone na sztywnoarka10 pisze:Ale to nie będzie działać.
Jeden z tych pasków w kilka minut ulegnie zniszczeniu.
Na pompie wody musi być zamontowane te zewnętrzne koło z wolnym biegiem albo pasek serwa tylko do wału i wtedy pompa wody tylko z 1 kołem.

Trzeba to koniecznie przerobić. Zdobyć ori podwójne koło,co granjczy z cudem,lub założyć pojedyncze z innym odsadzeniem i zmienić paski.
Wymiana rozrządu
Takie koło chyba gdzieś mam ale to niepotrzebne.
Wystarczy zdjąć to małe koło z pompy wody i dać napęd na serwo bezpośrednio z wału.
Oczywiście potrzebny jest inny pasek.
Wystarczy zdjąć to małe koło z pompy wody i dać napęd na serwo bezpośrednio z wału.
Oczywiście potrzebny jest inny pasek.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14258
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana rozrządu
Z tego co pamiętam,to ten numer nie przejdzie. Ja u siebie też coś tak kombinowałem,ale w końcu musiałem kupić inne.arka10 pisze:Wystarczy zdjąć to małe koło z pompy wody
Znaczy się,na pompę wody?arka10 pisze:dać napęd na serwo

Serwo w ogóle nie ma napędu


Wymiana rozrządu
No nie rozumiem to czemu wcześniej przed wymianą rozrządu tak miałem? Aż się dziwiłem, że pompa jest napędzana dwoma paskami i se pomyślałem, że jak jeden pęknie to drugi będzie i tak napędzał pompę.
I tak te koła podwójne są jako jedno. zabrałem je ze swojej starej pompy i wkręciłem do nowej, przed rozebraniem wcześniej tych pasków myślę, że właśnie tak były ułożone. A teraz, że źle ale jakoś wcześniej działało dobrze to nie wiem
I tak te koła podwójne są jako jedno. zabrałem je ze swojej starej pompy i wkręciłem do nowej, przed rozebraniem wcześniej tych pasków myślę, że właśnie tak były ułożone. A teraz, że źle ale jakoś wcześniej działało dobrze to nie wiem
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
Panowie nagrałem filmik jak to chodzi no troche dziwnie https://youtu.be/7ptaButykWc" onclick="window.open(this.href);return false;
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.

Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości