Strona 3 z 4
2.0 TDI proszę o opinie
: czw mar 05, 2015 14:59
autor: pawello900
Czyli w Leonach II np FR 2.0 170KM sa wsadzone te same silniki??
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
: czw mar 05, 2015 16:20
autor: Xandar
Tak to samo
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
: wt mar 17, 2015 02:54
autor: szarik1404
psc1990 pisze:Witam! Chciał bym się dowiedzieć czy to prawda że w 2.0 pękają głowice, lecą dwumasy, wtryski lecą i pompy oleju się zacierają ?? Czy prawdą jest to że auta wyprodukowane od 2007 roku nie posiadają już tych wad ?
witaj ,mam golfa 5 gt z 2008 ,polecam ci ten silnik,przynajjmniej u mnie tylko wymiana oleju i ON ,mile Cie zaskoczy spalanie,koniecznie tez z climatronikiem to fajna rzecz,poczytaj tez na forum jak jezdzic dieslem i sie dostosuj to pojezdzisz i bedziesz mial frajde z jazdy pozdrawiam
2.0 TDI proszę o opinie
: wt mar 17, 2015 09:58
autor: Kamel
szarik1404 pisze:mam golfa 5 z gt z 2008
szarik1404 GT nie jest oznaczeniem silnika. Kod silnika masz na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
: wt mar 17, 2015 15:02
autor: szarik1404
Kamel pisze:szarik1404 pisze:mam golfa 5 z gt z 2008
szarik1404 GT nie jest oznaczeniem silnika. Kod silnika masz na wlepce w bagażniku lub w książce serwisowej.
wiem,napisalem tylko ze mam gt,czyli sportowe zawieszenie
2.0 TDI proszę o opinie
: ndz mar 22, 2015 21:50
autor: needved
Jeżdżę 2.0TDI Silnik BMM i złego słowa o tym silniku powiedzieć nie mogę. Zero awarii na chwilę obecną.
Mój kolega ma MKV z BKD poza regeneracją turbo brak awari, także nie wszystkie są awaryjne.
2.0 TDI proszę o opinie
: wt kwie 14, 2015 21:10
autor: Slawek_Ga
Pozwolę sobie odświeżyć nieco temat.
Mam szansę kupić Jettę 2005/2006 2.0 TDi PD od pierwszego właściciela. Przebieg właśnie dobija do 200 tys. Poza dwumasą w samochodzie nigdy nie było poważniejszych napraw, bo nic się z tym silnikiem nie działo. Samochód nie katowany na zimnym silniku, tankowane dobrej jakości paliwo, serwisowany na bieżąco. No i tu się pojawia moje pytanie, czy jeśli auto przejechało już 200 tys. km bez problemów z głowicą, pompowtryskiwaczami, pompą oleju, to czy można założyć iż jest wolne od tych wad, czy może po przekroczeniu tych 200 tys. te wszystkie bolączki mogą dać się we znaki?
2.0 TDI proszę o opinie
: wt kwie 14, 2015 23:06
autor: stefano189
Slawek_Ga pisze:te wszystkie bolączki mogą dać się we znaki?
nie chce być złym prorokiem, ale własnie w tym zdaniu może być najwiecej prawdy.
Ale z 2 strony, skoro znasz historię auta ( nie jest to od jakiegoś cwaniaka, co zdjął 200000 z szafy), to może być autko warte uwagi.
2.0 TDI proszę o opinie
: wt kwie 14, 2015 23:26
autor: rybaka669
panowie mam pytanie czy poprawiono juz te silniki w późniejszych latach?? chodzi mi o silnik Vw montowany w Outlanderze II po 2010r. Czy Vw poprawił cokolwiek aby zadowolić konsumenta???
2.0 TDI proszę o opinie
: pt wrz 11, 2015 22:32
autor: glodomorr
Witam,
czy silniki 2.0 TDI common rail CBDC, CLCA (110km) czy CBAB, CFFB, CJAA (140km) to Waszym zdaniem "bezpieczny" wybór?
W sieci pełno informacji na temat poważnych awarii BXE/BLS, pod wpływem tego zrezygnowałem z zakupu Golfa V 1.9 BLS Bluemotion.
Jeśli chodzi o CR, to tylko tutaj natknąłem się na podobną historię w tym Passacie 2008, ale wygląda to na pojedynczy przypadek.
Re: 2.0 TDI proszę o opinie
: sob wrz 12, 2015 23:24
autor: markim321
Jeśli z pewnego źródła z udokumentowanym niewielkim przebiegiem to warto. Jeśli nie to możesz się rozczarować, jeżeli wcześniej jeździłeś na silniku ze "starej szkoły inżynierskiej" z lat 90-tych
2.0 TDI proszę o opinie
: ndz wrz 13, 2015 10:10
autor: glodomorr
Teraz jeżdżę mk4 1.9 110km AHF, regenerowałem turbo, oprócz tego bez problemów.
2.0 TDI proszę o opinie
: ndz wrz 13, 2015 15:30
autor: markim321
1.9 110km AHF
Czyli dość prosta, sprawdzona i pancerna konstrukcja z końca lat 90tych, jeszcze na rozdzielaczowej pompie. Bardzo trwały i tani w utrzymaniu w porównaniu do współczesnych silników z wrodzonymi "błędami technologicznymi".
2.0 TDI proszę o opinie
: pn wrz 14, 2015 08:58
autor: glodomorr
No tak, ale świeżej “budy” też się chce. Trzeba kiedyś wymienić na nowszą pomimo długowieczności samego silnika, dlatego szukam golfa z konkretnym silnikiem TDI, który ma tych błędów potencjalnie jak najmniej i nie są tak spektakularne jak dziura z korbą