Strona 3 z 3
: ndz lip 23, 2006 00:14
autor: MaSa_Golf
vw_vandal pisze:A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej, ja redukuje na 4 bieg i pędzel
u mnie w JP, nie ma problemu z wyprzedzaniem przy 110, redukcja do 4 i bez problemu przyspiesza, troszke ponad 4 tys. obrotow, 125-130 na blacie, wrzucam 5, i ladnie ciagnie do 140... potem juz sa schody ale 170 nim jechalem...
napewno w TD bedzie lepiej, ale w Jp nie jest juz znowu tak tragicznie, jak sie jedzie samemu lub w 2 osoby to mozna jechac w miare dynamicznie i bardzo oszczednie...
: ndz lip 23, 2006 01:06
autor: research1
Ja swoim na 4 zapieprzalem 160 km/h ale potem trzeba niestety było wrzucić 5 bo sie zaczynało czerwone pole
: ndz lip 23, 2006 02:07
autor: Krzylu
A do diesla zwykłego mnie nie przekonasz
bo niejechales moim
Jp nie jest juz znowu tak tragicznie
dokladnie
rakieta będzie
bedzie bedzie plany sa obiecujace
: ndz lip 23, 2006 13:47
autor: ewangelista
A co sądzicie o 1.9 TDI z mk4 wraz ze skrzynią do mk1? Podejdzie to jakoś? Bo mam takowy silniczek w bdb stanie i nie chciałbym, aby się marnował
. Aktualnie mam JP.
POZDRAWIAM ALL!
: ndz lip 23, 2006 13:50
autor: vw_vandal
ewangelista, będzie rakietu !!!
: ndz lip 23, 2006 13:53
autor: ewangelista
Dużozabawy będzie z elektroniką??? I całą resztą??? Wszystko bym robił samodzielnie bo nie stać mnie na mechaniora
: ndz lip 23, 2006 14:19
autor: Cinek
ewangelista pisze:Dużozabawy będzie z elektroniką??? I całą resztą??? Wszystko bym robił samodzielnie bo nie stać mnie na mechaniora
jak bedziesz miał silnik razem z wiązkami przewodów to jakoś idzie to z trudem poskładać. do tego mocowania, przeróbki przedniego zawiasu, hamulce. od zaje....nia roboty, jak nie masz dobrze wyposażonego warsztatu to lepiej sie nie bierz sam, chyba że masz narzędzia i kogoś z tokarką. ale sam pomysł jest przedni
: ndz lip 23, 2006 14:23
autor: ewangelista
Narazie się wstrzymuję ze swapem, ponieważ robiłem kapitalkę i jeszcze nie ukończyłem mego dzieła, a mam problemy z gotówką. Myślę że w październiku zabiorę się za silnik.
Komputerek i wiązka też są, ale brak pedału, a i z licznikiem trzeba będzie pokombinować.
Narazie gooferek wygląda tak:
[ Dodano: 23 Lip 2006 14:27 ]
Mam dostęp do wszelkich potrzebnych narzędzi, a poza tym lubię takowe wyzwania. Zawsze mnie do tego ciągnęło.
: ndz lip 23, 2006 17:41
autor: arka10
Krzylu jeżeli chcesz zobaczyć co może Golf 2 td, to zrób tak: silnik i głowica z busa T2 1,7 - uszczelka pod głowicę 0,5 mm grubsza od zalecanej. W bloku i głowicy powiększ te 6 małych kanałów wodnych między cylindrami. Pompa wtryskowa od Golfa 2 80 KM z innym stożkiem dawkowania paliwa (znajdziesz w niemieckim Ebay "kegel"). Podstawka filtra oleju z termostatem z Golfa 80 KM. Chłodnica oleju z wężami np. Mitsubischi Eclipse GS. Porządna chłodnica powietrza. Turbina ze starego busa T2 (są większe i wydajniejsze di 1,2 at). Układ sterowania ciśnienia ładowania i manometr kontrolny. Wtryskiwacze z Volvo 760 td Intercoler. Podwyż ciśnienie na wtryskiwaczach do 170 at. To wszystko powinno dać ok. 120 KM.
: ndz lip 23, 2006 18:23
autor: Krzylu
ale zes recepte mi napisal
takiej rakiety to niebede robil bo tloki spali