DYLEMAT 1.6D czy 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » ndz lip 23, 2006 00:14

vw_vandal pisze:A weź wyprzedz tira na trasie który jedzie 100-110 km\h zwyklasem trzeba czekać na hektar prostej, ja redukuje na 4 bieg i pędzel

u mnie w JP, nie ma problemu z wyprzedzaniem przy 110, redukcja do 4 i bez problemu przyspiesza, troszke ponad 4 tys. obrotow, 125-130 na blacie, wrzucam 5, i ladnie ciagnie do 140... potem juz sa schody ale 170 nim jechalem...

napewno w TD bedzie lepiej, ale w Jp nie jest juz znowu tak tragicznie, jak sie jedzie samemu lub w 2 osoby to mozna jechac w miare dynamicznie i bardzo oszczednie...



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » ndz lip 23, 2006 01:06

Ja swoim na 4 zapieprzalem 160 km/h ale potem trzeba niestety było wrzucić 5 bo sie zaczynało czerwone pole :D



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lip 23, 2006 02:07

A do diesla zwykłego mnie nie przekonasz
bo niejechales moim ;)
Jp nie jest juz znowu tak tragicznie
dokladnie
rakieta będzie
bedzie bedzie plany sa obiecujace :grin:



ewangelista
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:13
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ewangelista » ndz lip 23, 2006 13:47

A co sądzicie o 1.9 TDI z mk4 wraz ze skrzynią do mk1? Podejdzie to jakoś? Bo mam takowy silniczek w bdb stanie i nie chciałbym, aby się marnował :hmm: . Aktualnie mam JP.
POZDRAWIAM ALL! :kwiat:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz lip 23, 2006 13:50

ewangelista, będzie rakietu !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ewangelista
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:13
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ewangelista » ndz lip 23, 2006 13:53

Dużozabawy będzie z elektroniką??? I całą resztą??? Wszystko bym robił samodzielnie bo nie stać mnie na mechaniora :helm:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz lip 23, 2006 14:19

ewangelista pisze:Dużozabawy będzie z elektroniką??? I całą resztą??? Wszystko bym robił samodzielnie bo nie stać mnie na mechaniora :helm:
jak bedziesz miał silnik razem z wiązkami przewodów to jakoś idzie to z trudem poskładać. do tego mocowania, przeróbki przedniego zawiasu, hamulce. od zaje....nia roboty, jak nie masz dobrze wyposażonego warsztatu to lepiej sie nie bierz sam, chyba że masz narzędzia i kogoś z tokarką. ale sam pomysł jest przedni :okej:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ewangelista
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:13
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ewangelista » ndz lip 23, 2006 14:23

Narazie się wstrzymuję ze swapem, ponieważ robiłem kapitalkę i jeszcze nie ukończyłem mego dzieła, a mam problemy z gotówką. Myślę że w październiku zabiorę się za silnik.
Komputerek i wiązka też są, ale brak pedału, a i z licznikiem trzeba będzie pokombinować.
Narazie gooferek wygląda tak:

[ Dodano: 23 Lip 2006 14:27 ]
Mam dostęp do wszelkich potrzebnych narzędzi, a poza tym lubię takowe wyzwania. Zawsze mnie do tego ciągnęło. :satan:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: arka10 » ndz lip 23, 2006 17:41

Krzylu jeżeli chcesz zobaczyć co może Golf 2 td, to zrób tak: silnik i głowica z busa T2 1,7 - uszczelka pod głowicę 0,5 mm grubsza od zalecanej. W bloku i głowicy powiększ te 6 małych kanałów wodnych między cylindrami. Pompa wtryskowa od Golfa 2 80 KM z innym stożkiem dawkowania paliwa (znajdziesz w niemieckim Ebay "kegel"). Podstawka filtra oleju z termostatem z Golfa 80 KM. Chłodnica oleju z wężami np. Mitsubischi Eclipse GS. Porządna chłodnica powietrza. Turbina ze starego busa T2 (są większe i wydajniejsze di 1,2 at). Układ sterowania ciśnienia ładowania i manometr kontrolny. Wtryskiwacze z Volvo 760 td Intercoler. Podwyż ciśnienie na wtryskiwaczach do 170 at. To wszystko powinno dać ok. 120 KM.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lip 23, 2006 18:23

:otepienie:

ale zes recepte mi napisal ;)

takiej rakiety to niebede robil bo tloki spali ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości