Strona 3 z 3

: wt sie 01, 2006 15:02
autor: THOMO
a na jakim poziomie lejecie oliwke?
ja leje na 1/2 stanu ...dobrze czy zle?
czy ze wzgledu na turbine lepiej lac wiecej.

: wt sie 01, 2006 15:12
autor: inek01
THOMO pisze:a na jakim poziomie lejecie oliwke?
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?97,0

: wt sie 01, 2006 16:37
autor: Lagier
THOMO pisze:a na jakim poziomie lejecie oliwke?
ja leje na 1/2 stanu ...dobrze czy zle?
czy ze wzgledu na turbine lepiej lac wiecej.
ja leje tak na polowe zakreskowanego pola, latem do jego konca lub ciutke powyzej :)

: wt sie 01, 2006 22:21
autor: twardy
mam teraz w połowie wpiątek cisne na urlop to chyba doleję do pełna

: pn wrz 18, 2006 12:03
autor: RobertP
macientyvw pisze:Cinek, z mineralnego na syntetyczny nie przechodzi sie nigdy! Proponowalbym wymiane uszczelniaczy koszt ok 2zl jeden jest ich 8 :jezor: tylko ze roboty dosyc duzo, bo trzeba scagac głowice i rozpinac zawory, powodem ubytku oleju moze byc wlasnie turbina, uszczelnienia na niej. Ale to juz wiekszy wydatek... Zmien uszczelniacze :bigok:
deczko wróce do tematu ...
mam do wymiany uszczelniacze, głowce zwalić trzeba ale czy wymienić uszczelkę czy zostawić,
w zasadzie mówi się że należy zawsze wymieniać po zdjęciu głowicy, zawsze tak też robiłem w benzyniakach,
w swoim dieslu zmieniałem już dwa razy ponieważ jedną mi przedmuchało bo była kiepskiej jakości teraz mam dobrą uszczeleczkę
czy ją zostawić ?

: pn wrz 18, 2006 15:54
autor: zyggy
stanowczo wymienić !!!

pzdr
zyggy

: pn wrz 18, 2006 16:01
autor: RobertP
zyggy pisze:stanowczo wymienić !!!

pzdr
zyggy
thx ! :-)

: pn wrz 18, 2006 20:08
autor: zyggy
dodam tylko, że głowiće trzeba oddać do planowania

pzdr
zyggy

: pn wrz 18, 2006 20:24
autor: RobertP
zyggy pisze:dodam tylko, że głowiće trzeba oddać do planowania

pzdr
zyggy
jasne no wiem,
ale skoro głowica jest OK, jest prosta, nie przegrzana to po co ją szlifować ?

: pn wrz 18, 2006 22:31
autor: zyggy
tak uważa mój mechanior

pzdr
zyggy

: wt wrz 19, 2006 12:16
autor: RobertP
zyggy pisze:tak uważa mój mechanior

pzdr
zyggy
aaa... znalazłem w książce Sam naprawiam do mk2 strona 26 podtytuł: Wymiana uszczelek trzonka zaworu i jest tam napisane cyt:"... Uszczelki te można wymontować także przy zamontowanej głowicy cylindrów..."
no to kasę za uszczelkę pod głowica mam w kieszeni :-)
bo wymiana tych uszczelniaczy zawrów w moim AAZ jest taka sama jak w mk2 akurat to nie robi różnicy, ktoś to robił w taki sposób bez ściągania głowicy ?